باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

بهار و تابستان 1401 با ارزانترين نرخنامه حمل بار از مشهد به سيرجان با كاميونت – ما در گروه باربري نتسان علاوه بر حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري و تجاري توسط انواع كاميونت مسقف داراي خدمات بسته بندي اثاثيه – بيمه و بارنامه به مشتريان ارائه مي نماييم. در اين مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان كرمان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جيرفت خواهيم پرداخت.

بهار و تابستان 1401 با ارزانترين نرخنامه حمل بار از مشهد به سيرجان با كاميونت - تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل بار و اثاثيه توسط كاميونت از مشهد به سيرجان را براي شما عزيزان تدارك ببنيد.

چند سالي است برندهاي مختلف خودروسازي بخشي از بازاروسيع خودروهاي سنگين را در ايران تامين مي نمايند و ميتوان گفت به خوبي به نياز حمل ونقل جاده اي كشور پاسخ گفته اند. اين تعدد گزينه ها گاها انتخاب را براي مشتري بقدري سخت مي نمايد كه با استفاده از بررسي هاي فني و نقد منصفانه تا حدود زيادي مي توان رانندگان را در انتخاب درست همراهي كرد. در اين پست ميخواهيم به بررسي انواع كاميونت در ايران بپردازيم تا علاقه مندان به ماشين هاي باري درون شهري بتوانند به راحتي كاميونت مورد نظر خود را انتخاب كنند.
كاميونت فاو
كاميونت فاو يك كاميونت سبك وزن مناسب براي حمل بارهاي درون شهري مي باشد كه با در كنار هم قرار گرفتن بسياري از آپشن ها مناسب و تكنولوژي روز دنيا توليد و روانه بازار حمل و نقل جاده اي كشور شده است . كاميونت فاو محصول موفق شركت نام آشناي خودروساز فاو چين مي باشد كه با سابقه اي چندين ساله در زمينه ساخت انواع ماشين فعاليت خود را آغاز نموده است.كاميونت فاو 6 تن كاميون باري بسيار موفق و پرفروش خودروساز فاو جديدترين محصول كمپاني فاو بوده كه به تازگي توليد آن آغاز شده است.كاميونت FAW با نام تجاري تايگر و با قابليت حمل بار 6 تن به فروش مي رسد.
سيبا موتور پس از ارائه موفق كاميونت فاو 6 تن توانست در سطح خاورميانه جز يكي از مهمترين شركت هاي موجود در صنعت خودرو و كاميونت فاو تايگر جز يكي از بهترين هاي كاميونت حمل بار درون شهري كشور محسوب شود.كاميونت فاو داراي موتور قدرت مند كامنزisf با توان 140اسب بخار و مجهز به اينتر كولر و گيربكس 6 دنده دستي زداف zf مي باشد كه با حضور در ناوگان حمل و نقل جهاني باعث ايجاد رقابت در اين رده ي بازار خودروهاي كار و تجاري شده است.كاميونت فاو نمونه يك كاميون باري خوب و موفق بوده است كه توانسته توجه بسياري از رانندگان را به خود جلب كند.
بيشتررانندگان ماشين هاي سنگين به دنبال ماشين هاي راحت و كارآمد هستند و با توجه به اين كاميونت فاو 6 تن داراي مزايا و كاربردهاي زيادي نسبت به ديگر رقباي اروپايي موجود در بازار مي باشد كه ميتواند عرضه را براي ديگر رقبا تنگ كند.ميتوان گفت كه بيشتر رانندگان كاميونت فاو را به دليل توانايي بالا در حمل بار و قدرت موتور انتخاب مي كنند.
شركت سيبا موتور با توجه به قرار گرفتن به عنوان يكي از سه شركت برتر در حوزه خودروهاي تجاري با اضافه كردن كاميونت TIGER V به سبد محصولات شركت توانست نسبت به توسعه محصولات اقدام كند و در جهت جلب رضايت مشتريان و پاسخ گويي به نياز ناوگان حمل و نقل كشورمان به ماشين هاي سنگين حركت كند.شركت فاو با 4 سايت كاميونت خود را در 75 كشور توليد و عرضه مي كند.
كاميونت ايسوزو
شركت بهمن ديزل يكي از بزرگترين توليد كنندگان و وارد كنندگان قطعات كاميونت در ايران مي باشد كه با هدف نوسازي ناوگان حمل ونقل جاده اي كشور پا به عرصه رقابتي گذاشته است و باهمكاري بهمن ديزل كاميونتهاي ايسوزو وارد بازار كشور كرده است كه با فروش بالاي اين كاميونت ها بيشترين بازدهي را در بازار ماشين هاي نيمه سنگين داشته است كه قيمت و فروش اين محصولات هر ساله توسط نمايندگي بهمن ديزل به بازار ارائه مي شود.
كاميونت نام آشناي ايسوزو محصول موفق كمپاني بزرگ ايسوزو مي باشد كه با دارا بودن تمام ويژگي هاي يك كاميونت برتر توانسته در رده برترين هاي حمل ونقل جاده اي دنيا قرار بگيرد.كاميونت ايسوزو با قابليت تحمل وزن مختلف به بازار ماشين آلات نيمه سنگ ارائه شده است كه در اين راستا كاميونت ايسوزو در تناژ هاي مختلف با هدف تنوع در سبد محصولات توليدي خود را در 3 مدل 5 تن ،6 تن و 8 تن عرضه بازار صنعت خودرو كرده است.
كاميونت 6 تن ايسوزو از نمونه كاميونت هاي موفق شركت ايسوزو مي باشد كه براي كاربري هاي درون شهري مناسب بوده است و ميتوان به كيفيت و كارايي اين خودرو ژاپني نيز اشاره كرد كه از نظر طول عمر و فرسوده شدن بسيار مقاوم مي باشد و مورد توجه علاقه مندان بسياري قرار گرفته است. قدرت موتوري كاميونت ايسوزو 6 تن 150 اسب بخار كه مجهز به گيربكس قدرتمند MYY-6S بوده و توانايي حمل بار تا تناژ 6 تن را دارا مي باشد.
كاميونت ايسوزو 5 تن محصول ديگر اين شركت مي باشد كه حجم بالاي از معادلات بازار خودرو را به خود اختصاص داده است.قيمت كاميونت ايسوزو 5 تن به دليل توانايي حمل بار كمتر نسبت به ديگر كاميونت هاي ايسوزو، از قيمت پايين تري برخوردار مي باشد و قيمت كاميونت ايسوزو 6 تن در حد ميانه قرار دارد و متعاقبا قيمت كاميونت ايسوزو 8 تن نسبت به ساير محصولات ايسوزو ديگر به دليل توانايي بالا در حمل بار از ارزش قيمتي بالاتري برخوردار مي باشد.
گروه بهمن ديزل همواره مي كوشد تا ضمن هوشياري كامل نسبت به تحولات محيطي، فرصت يابي راهبردي و خلق ارزش به سودآوري پايدار و سوددهي پايدار و بازدهي مطلوب اقتصادي دست يابد و همواره بر ان است تا با اتخاذ راهبردهاي مناسب ساسيت ها و اقدامات به موقع در راه رشد توسعه پايدار گام بردارد و با اين رويكرد در حوزه هاي متنوع و جذاب خودرو، انرژي و سرمايه گذاري مالي در راستاي تحقق اهداف و چشم انداز بلند مدت خود در فروش انواع محصولات ايسوزو حضور دارد.
كاميونت الوند
كاميونت الوند يا همان كاميونت فوتون محصول توليدي سايپا ديزل مي باشد ك در دو تناژ باري 6 تن و 8 تن روانه بازار شده مي شود.شركت فوتون در سال ۱۹۶۶ با شعار حركت به سوي پيش رفت در صنعت خودروسازي تاسيس گرديده و به جمع توليد كنندگان خودروهاي تجاري پيوست و توانست در مدت زمان كوتاه بهترين عملكرد را داشته باشد و در سطح جهاني شناخته شده باشد.الوند سعي دارد درسال ۲۰۲۰ به شركت بين المللي خودروسازي تبديل شود و علم تكنولوژي و طراحي را با حفظ محيط زيست يكپارچه سازد تا بتواند در بين ده شركت برتر خودروساز دنيا قرار بگيرد.
كاميونت الوند ۶ تن (فوتون)
كاميونت الوند ۶ تن محصول موفق گروه خودروسازي سايپا ديزل مي باشد كه توانسته در آزمايش هاي جاده اي سر بلند بيرون بيايد .اين كاميونت الوند پر فروش به دليل تجهيزات و كيفيت بالاي موتورو زيبايي ظاهري پس از معرفي به بازار با رضايت مشتريان خود مواجه شد و به دليل قيمت پايين در عين كيفيت بالا جزو بهترين هاي كاميونت هاي موجود حمل بار درون شهري مي باشد. كاميونت الوند ۶تن در دو كلاس بدون خواب و خوابدارطراحي و روانه بازار كشور شده است.
كاميونت فوتون ۶ تن خوابدار جزو برترين محصولات سايپا ديزل مي باشد كه با در برداشتن امكانات جديدي همچون سيستم GRS و جاي خواب براي راننده سطح بالايي از رضايت مشتريان را به دست آورده است. كاميونت ۶ تن بدون خواب الوند ديگر كاميونت سايپا ديزل مي باشد كه با كاربري هاي مختلف همچون باري فلزي،تانكرآب، يخچال، زباله كش و انواع كاربري هاي مخصوص در بازار حمل و نقل درون شهري كشور توانسته به جايگاه ويژه اي دست پيدا كند.
كاميونت الوند ۶ تن خوابدار
كاميونت الوند ۶ تن خوابدار نظير مشخصات فني نظير جاي خواب – تمام جوشكاري شده با پوشش مخصوص ضد زنگ – صندلي راننده با قابليت تنظيم چهار جهت – سيستم تهويه مطبوع(كولر + بخاري) – قابليت برگردان اتاق با ۷۰ درجه با قفل مكانيكي مي باشد كه به دليل خوابدار بودن نسبت به رقباي ديگر از اهميتي بالاتري برخوردار مي باشد و يكي از برترين هاي صنعت خودروهاي سنگين قرار گرفته است .
كاميونت الوند ۸ تن خوابدار (فوتون )
كاميونت ۸ تن الوند در نوع كلاس خوابدار توسط سايپا ديزل در ايران توليد و طراحي مي شود.شركت صنايع سنگين فوتون كه با نام تجاري الوند در ايران شناخته شده است به عنوان توليد كننده تجهيزات كشاورزي، ماشين آلات ساختماني و وسايل نقليه به شمار مي رودكه در سطح جهاني به عنوان يك شركت مطرح و شناخته شده در كلاس كاميون هاي باري مي باشد.محصول فوتون و الوند يكي مي باشد كه الوند نام ايراني اين محصول و فوتون نام شركت سازنده كاميونت الوند ۸ تن مي باشد.
كاميونت الوند ۸ تن خوابدار با اينكه مدت زمان كوتاهي است به بازار خودرويي كشور راه يافته است توانسته در بين برندهاي موجود كاميونت در كشورمان به درستي بدرخشد و نگيني درخشان در بين محصولات سايپا ديزل قرار گيرد و به جايگاه بالايي از نظر فروش دست پيدا كند و جز يكي از بهترين هاي حمل بار درون شهري باشد.
كاميونت فوسو
ميتسوبيشي فوسو يك شركت ژاپني است كه يكي از بزرگترين توليدكننده هاي كشنده واتوبوس در دنيا است. حدود 90 درصد اين اين شركت ژاپني متعلق به شركت آلماني دايملر اي .جي است، بنابراين يكي از شركتن هاي منشعب از شركت دايملراي جي محسوب ميشود. اين شركت در سال 1932 اولين اتوبوس خود را كه توسط صنايع كشتي سازيساخته شده بود را وارد بازار كرد. در سال 1934 كشتي‌سازي ميتسوبيشي نام خود را به صنايع سنگين ميتسوبيشي (MHI) تغيير داد. در سال 1937 اين كارخانه به كارخانه توكيو منتقل شد و در سال 1949، كمپاني فروش فوسو موتورز تاسيس شد كه در سال 1952 به كمپاني فروش فوسو‌ ميتسوبيشي موتورز تغيير نام داد.
كاميونت فوسو اصالتي اروپايي دارد.رقيب اصلي كاميونت فوسو در ايران كاميونت ايسوزو ميباشد كه چندين سال است توسط گروه بهمن به بازار ايران وارد شده . كاميونت ايسوزو بخاطر كيفيت بالاي ساخت و رضايت مشتريان به نوعي حرف اول را در بازار ايران ميزند.ايسوزو اصليتي ژاپني دارد.
كاميونت جك
شركت موفق GAC در كشور چين در سال 1964 فعاليت خود را آغاز كرده و در حال حاضر در كشور چين جز 10 برند معتبر و شناخته شده در عرصه خودورسازي محسوب مي گردد و در زمينه صادرات خودرويي كشور چين اين شركت به عنوان سومين شركت برتر سال مي باشد. شركت جك موتور در تمام بخش ها كاميون سنگين و سبك و سواري بطور گسترده در حال فعاليت مي باشد.در حال حاضر تعداد ۱۸۰۰۰ نفر بطور مستقيم جهت توليد محصولات مختلف شركت خودروسازي جك در عرصه خودروسازي مشغول بكار ميباشند. ظرفبت توليد ساليانه اين شركت ۷۰۰ هزار واحد دستگاه خودرو (شامل سواري، ون، اتوبوس، خودروهاي تجاري سنگين و نيمه سنگين) مي باشد. در سال ۲۰۱۱ ميزان توليدات اين شركت بالغ بر ۴۶۶۵۰۰ دستگاه خودرو بوده است. درآمد ساليانه شركت JAC MOTORS بالغ بر ۴٫۶ بيليون دلار مي باشد.
كاميونت جك با تنوع تناژ مختلف توليد و روانه بازار شده است.كاميونت جك 7 تن با طراحي لوكس اتاق با استفاده طراحي لوكس و آراستگي و استحكام را به نمايش مي گذارد.موتور اين كاميونت جك طراحي شده آمريكايي مي باشد كه از قديمي ترين و محبوب ترين برندهاي موتورديزلي مي باشد كه در كاميونت جك به عنوان قلب تپنده براي توليد قدرت براي قطعات مختلف كاميون شناخته شده است .موتور كاميونت 7.5 تن جك با دارا بودن توان موتوري بالا در سطح دنيا بالاترين سطح مصرف را دارند و بهترين موتور ديزل شناخته شده براي ماشين آلات سنگين در دنيا مي باشد.
كاميونت جك 5 تن آزمايش طي كردن مسافت 1/000/000 كيلومتري در شرايط بسيار نرم بسيار سرد و مرطوب را با موفقيت پشت سر گذاشته كه نشان دهنده قابليت بالاي اين محصول و تحمل شرايط اقليمي و جاده اي ايران مي باشد.اين محصول آرين ديزل به دليل مقرون به صرف بودن در بين رقباي داخلي بسيار شناخته شده است و جز پرفروش ترين ها در ايران مي باشد.
كاميونت جك 6 تن براي ارتقاع سطح ايمني سرنشينان خودرو در تصادف از رو به رو ، از ابتدا بر اساس تئوري دفورمكي در اثر برخورد به صورت غير خطي و نيز محاسبات و شبيه سازي كامپيوتري طراحي و ساخته شده اند و ميتوان گفت كه ايمن بوده اين كاميونت باعث شده است كه آرامش خاطري به راننده بدهد و اين عمر سبب شده كه در چند سال متوالي جز يكي از محصولات مهم آرين ديزل قرار بگيرد.
كاميونت جك 8 تن اولين مدل كاميونت مي باشد كه در كشور چين تست تصادف جامع را با موفقعيت كامل پشت سر گذاشته است. از ويژگي هاي بارز اين كاميونت موتور طراحي شده در آمريكا است كه از قديمي ترين موتورهاي ديزل مي باشد كه به عنوان قلب تپنده كاميون شناخته مي شود و براي انواع ماشين آلات در سطح دنيا بيشترين سطح مصرف را دارندو برند معروف موتور در دنيا مي باشد. موتور پيشرفته كاميونت 8 تن جك با پيشرفته ترين طراحي و تكنولوژي روز دنيا ساخته شده است كه باعث شده اين تركيب بسيار عالي، بازدهي بالايي در مصرف سوخت را فراهم آورد و جز يكي از كم مصرف ترين ها در بين رقباي موجود در بازار ماشين الات صنعتي قرار گيرد.
بهار و تابستان 1401 با ارزانترين نرخنامه حمل بار از مشهد به سيرجان با كاميونت – در اين مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثيه منزل و اداري در حد توان پرداختيم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان كرمان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جيرفت را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۱۸:۳۷ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی