باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

نوروز 1401 با ارزانترين نرخنامه حمل بار از مشهد به شهريار با كاميون جفت – ما در گروه باربري نتسان علاوه بر حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري و تجاري توسط انواع كاميون جفت مسقف داراي خدمات بسته بندي اثاثيه – بيمه و بارنامه به مشتريان ارائه مي نماييم. در اين مطلب به موضوعات بهترين باربري شهريار-تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-هزينه باربري به شهرستان-نرخ كرايه حمل بار از مبدا مشهد-نرخ كرايه ايسوزو-تعرفه كرايه حمل بار خواهيم پرداخت.

نوروز 1401 با ارزانترين نرخنامه حمل بار از مشهد به شهريار با كاميون جفت - تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل بار و اثاثيه توسط كاميون جفت از مشهد به شهريار را براي شما عزيزان تدارك ببنيد.

حمل بار با كاميون تك / جفت به صورت همه روزه براي ارسال انواع بار شهري و بين شهري مورد نياز است. كاميون هاي تك و جفت كه ممكن است آنها را تحت عنوان بنز 10 چرخ و بنز 6 چرخ نيز بشناسيد ازجمله ماشين هاي باري سنگين هستند كه براي باربري تا ظرفيت 10 و 15 تن مورد استفاده قرار ميگيرد. انواع ماشين هاي باري از نيسان تا كمرشكن و بوژي براي باربري شهري و بين شهري مورد استفاده قرار ميگيرد اما اگر بار شما ظرفيتي برابر با 10 الي 15 تن دارد بايد از تك و يا جفت براي ارسال آن استفاده نماييد.
نكته اي كه براي باربري با انواع كاميون از جمله 10 چرخ و 6 چرخ در تهران بايد به آن توجه داشته باشيد ، ساعت بارگيري و تخليه است چراكه برخي نقاط تهران از جمله قسمت هاي مركزي و بازار در ساعات روز كاميون ممنوع هستند و تك و جفت نميتوانند در آن تردد داشته باشند. بنابراين لازم است ساعت بارگيري براي شب تنطيم شود .
يكي از مواردي كه هنگام باربري با تك و جفت بايد مدنظر قرار داد ظرفيت باربري آنهاست كه بايد متناسب با تناژ و حجم بار انتخاب شود. هر كدام از كاميون هاي تك و جفت با توجه به ابعاد اتاقشان و همچنين مشخصه هاي فني كه دارند، ميتوانند مقدار مشخصي بار را حمل كنند. بهتر است قبل از درخواست تك و يا جفت با كارشناسان نتسان مشورت كنيد تا بهترين گزينه را در اختيار شما قرار داده و از هدر رفت وقت و هزينه تان جلو گيري كنند .
كاميون تك يا همان 6 چرخ براي حمل بار با تناژ حداكثر 10 تن مناسب است . كاميون جفت يا همان 10 چرخ براي حمل بار با تناژ حداكثر 15 تن مناسب است. پس اگر وزن بار شما حدودا 7 الي 9 و خورده اي تن است بهترين گزينه تك و اگر بين 10 تا 15 تن است جفت بهترين گزينه براي شما خواهد بود. اما علاوه بر تناژ بايد به ابعاد اتاق كاميون ها نيز توجه داشته باشيد.
ابعاد اتاق يا همان بارگير بنز تك به اين شكل است كه طولي نزديك به 5.8 متر و عرض تقريبي 2.2 تا 2.25 متر را دارا مي باشد. ابعاد اتاق يا همان بارگير بنز جفت به اين شكل است كه طولي نزديك به 7 متر و عرض تقريبي 2.35 تا 2.45 متر را دارا مي باشد.
ارتفاع بار اين كاميون ها با توجه به اين كه داراي سقف نمي باشند محدويتي ندارد اما بايد توجه داشت كه ارتفاع بار از 3 متر بيشتر نشود چراكه بار ترافيكي محسوب ميشود. با توجه به اين كه اتاق كاميون هاي تك و جفت فاقد سقف است براي بارهاي حساس روي آنها چادر ميكشند تا از پراكنده شدن و يا خيس شدن آنها در باران جلوگيري شود.
حمل انواع بار 10 تن و 15 تن
اگر اين سوال برايتان پيش آمده باشد كه تك و جفت براي حمل چه بارهايي مناسب است؟ بايد به شما بگويم كه تقريبا براي حمل انواع بار مناسب است و هيچ محدوديتي براي حمل بار ندارد. فقط بايد به اين نكته توجه داشت كه بار از نظر تناژ و ابعاد مناسب با كاميون باشد.
بنز 6 چرخ براي حمل چه بارهايي مناسب است ؟
همانطور كه گفته شد تك ها محدوديتي از نظر نوع بار ندارند؛ از جمله بارهايي كه تا به حال با تك حمل شده است ميتوان به موارد زير اشاره نمود:
1) حمل انواع كيسه سيمان و گچ تا ظرفيت 10 تن با كاميون تك
2) حمل انواع كيسه مواد تا ظرفيت 10 تن با كاميون تك
3) حمل انواع مواد غذايي تا ظرفيت 10 تن با كاميون تك
4) حمل گل و لوازم باغباني تا ظرفيت 10 تن با كاميون تك
5) حمل انواع ميوه و تره بار تا ظرفيت 10 تن با كاميون تك
6) حمل انواع نخاله و ضايعات تا ظرفيت 10 تن با كاميون تك
بنز 10 چرخ براي حمل چه بارهايي مناسب است ؟
جفت ها مانند تك ها محدوديتي از نظر نوع بار ندارند؛ از جمله بارهايي كه تا به حال با جفت حمل شده است ميتوان به موارد زير اشاره نمود:
1) حمل انواع آهن الات تا 15 تن با كاميون جفت
2) حمل انواع لوازم صنعتي و كارگاهي تا ظرفيت 15 تن با كاميون جفت
3) حمل انواع سازه هاي پيش ساخته تا ظرفيت 15 تن با كاميون جفت
4) حمل انواع لوازم آسانسور و موتور آسانسور تا ظرفيت 15 تن با كاميون جفت
5) حمل كود و خاك تا ظرفيت 15 تن با كاميون جفت
6) حمل پروفيل تا ظرفيت 15 تن با كاميون جفت
7) حمل دستگاه هاي عملياتي و صنعتي تا ظرفيت 15 تن با كاميون جفت
8) حمل انواع چوب و الوار تا ظرفيت 15 تن با كاميون جفت

نوروز 1401 با ارزانترين نرخنامه حمل بار از مشهد به شهريار با كاميون جفت – در اين مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثيه منزل و اداري در حد توان پرداختيم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات بهترين باربري شهريار-تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-هزينه باربري به شهرستان-نرخ كرايه حمل بار از مبدا مشهد-نرخ كرايه ايسوزو-تعرفه كرايه حمل بار را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۹ مهر ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۵۶:۳۰ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی