باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

كرايه نرخنامه و تعرفه حمل بار وانت از مشهد به كمال شهر سال 1401 با 70% تخفيف – ما در گروه باربري نتسان علاوه بر حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري و تجاري توسط انواع وانت مسقف داراي خدمات بسته بندي اثاثيه – بيمه و بارنامه به مشتريان ارائه مي نماييم. در اين مطلب به موضوعات باربري مشهد به شهرستان-باربري مشهد به كرج-باربري مشهد به اصفهان-باربري مشهد به كرمان-باربري مشهد به ساري-باربري مشهد به شيراز-باربري مشهد به تبريز خواهيم پرداخت.

كرايه نرخنامه و تعرفه حمل بار وانت از مشهد به كمال شهر سال 1401 با 70% تخفيف - تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل بار و اثاثيه توسط وانت از مشهد به كمال شهر را براي شما عزيزان تدارك ببنيد.

صنعت حمل و نقل كشور ما به ويژه در حوزه باربري تا جايي كه نگارنده به خاطر دارد هميشه مهم بوده است. از تاكسي راني گرفته تا اتوبوس راني و حمل و نقل سبك و سنگين هميشه بخش مهم زندگي شهري بوده اند. در اين گزارش بر آن شديم تا وانت بار هاي عرضه شده در كشور را بررسي كنيم.

وانت پيكان باردو

اين وانت با نام باردو همان پيكان وانت دهه 50 شمسي است كه دستي به سر و رويش كشيدند و موتور آن را هم توسعه دادند و با كد موتور OHVG II روانه بازار شد. كابين آن بسيار تنگ و سواري آن بسيار خشك است. موتور آن توانايي توليد 86 اسب بخار و 140 نيوتون متر هم گشتاور دارد.

با توجه به سبك بودن بدنه، از پيكان و پژو روآ شتاب بهتري دارد. داخل كابين هيچ امكانات رفاهي وجود ندارد و حداكثر ظرفيت باربري آن 600 كيلوگرم است. توليد اين خودرو در سال 1393 به علت ايمني پايين متوقف شد و اين خودرو هم به تاريخ پيوست. از جهت كاربري براي حمل بار در مسيرهاي درون شهري كارآمد است.

وانت پرايد

در بدو ورودش به بازار به شدت مورد تمسخر قرار گرفت و برخي به آن لقب دمپايي هم دادند كه البته بي راه نبود. بعد از انواع تغييرات و ادا و اصول هايي كه سايپا بر سر پلت فرم پرايد آورد، اين بار هم قسمت عقب آن را بريدند و يه اين ترتيب سايپا 151 متولد شد.

موتور اين خودرو همان موتور توسعه يافته پرايد با 71 اسب بخار و 108 نيوتون متر گشتاور است. وانت پرايد در صورت خالي بودن شتاب خيلي خوبي دارد. اما كابين آن بسيار تنگ است و شما مجبوريد به صورت عمودي پشت فرمان قرار بگيريد. حداكثر وزن بار مجاز براي آن 600 كيلوگرم است كه در صورت تكميل ظرفيت بار به سختي حركت مي كند.

اين وانت براي جابجايي جعبه ها و كارتن هاي كوچك مناسب است و نبايد بارهاي سنگين را به آن تحميل كرد. اما با توجه به ابعاد جمع و جور و مصرف سوخت نسبتا اقتصادي، براي جابجايي هاي سبك درون شهري مناسب است.

وانت Z24 بنزيني

هر جا او را ديديد به او راه بدهيد! نه به خاطر حرمت سنش و ابعاد بزرگش، به اين دليل كه ترمز ندارد! هرچه سايپا سعي كرد و روي سيستم ترمز آن تغييرات داد، اما اين پيرمرد زحمتكش قصد ايستادن ندارد كه ندارد. موتور استفاده شده در اين وانت همان موتور قديمي Z24 وانت با قدرت 100 اسب بخار و 190 نيوتون متر گشتاور است.

ظرفيت حمل بار آن دو هزار و 100 كيلوگرم است و شاسي بسيار مستحكمي دارد. همه مي دانند كه خيلي قديمي شده، كابينش تنگ است، ترمز و امكانات ندارد، اما عليرغم همه اين ها اين پيرمرد همچنان بي رقيب است. براي جابجايي بارهاي سنگين وزن يكه تاز بازار است.

وانت مزدا كارا

اين وانت بار همان وانت قديمي مزدا B2000 است كه ايرانيزه شده. توسط گروه خودروسازي بهمن، تغييرات جزيي در گرافيك چراغ ها و سپر وانت مزدا كارا صورت گرفته است. اين وانت بار محبوب نيروي خود را از يك موتور 2000 سي سي با قدرت 120 اسب بخار مي گيرد كه شتاب خوبي را براي آن فراهم كرده است.

توان حمل بار مجاز اين خودرو با سرنشين و در حالت بنزين سوز 1150 كيلوگرم است. گيربكس و موتور مزدا كارا قديمي اما هماهنگ هستند و خودرو شتاب و كشش قابل قبولي دارد. اما اين وانت بار هم كابين بسيار تنگي دارد و راننده همواره در عذاب است. در حال حاضر نمونه صفر كيلومتر ندارد.

كرايه نرخنامه و تعرفه حمل بار وانت از مشهد به كمال شهر سال 1401 با 70% تخفيف و موضوعات مربوطه را در حد توان در اين نوشتار بيان نموديم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات باربري مشهد به شهرستان-باربري مشهد به كرج-باربري مشهد به اصفهان-باربري مشهد به كرمان-باربري مشهد به ساري-باربري مشهد به شيراز-باربري مشهد به تبريز را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۴۱:۳۷ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی