باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

كرايه نرخنامه و تعرفه حمل بار وانت از مشهد به قدس سال 1401 با 70% تخفيف – ما در گروه باربري نتسان علاوه بر حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري و تجاري توسط انواع وانت مسقف داراي خدمات بسته بندي اثاثيه – بيمه و بارنامه به مشتريان ارائه مي نماييم. در اين مطلب به موضوعات نرخ كرايه نيسان بر حسب كيلومتر-نرخ كرايه وانت بار بين شهري مشهد-تعرفه كرايه وانت بار مشهد-محاسبه نرخ كرايه حمل بار وانت-نرخ كرايه وانت بار بر اساس كيلومتر-نرخ كرايه ايسوزو خواهيم پرداخت.

كرايه نرخنامه و تعرفه حمل بار وانت از مشهد به قدس سال 1401 با 70% تخفيف - تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل بار و اثاثيه توسط وانت از مشهد به قدس را براي شما عزيزان تدارك ببنيد.

اغلب ما امروزه تقريبا براي جابجايي بار و كالا و اثاثيه خود به شهرستان نياز به دانستن نرخ كرايه ها پيدا كرده ايم، براي باربري بين شهري، وانت بار يكي از گزينه هايي ميباشد كه از بين وسايل حمل و نقل ميتوان انتخاب كرد. تقريبا تمامي مردم براي حمل بارهاي خود با يك جستجو در اينترنت و تماس تلفني با باربري هاي محل خود ، بر اساس بررسي و استعلام قيمت از آن ها ، ارزانترين قيمت كرايه بار و يا بهترين كيفيت خدمات حمل بار و باربري را يافته و مشكل خود را در جابجايي اسباب و وسايل و حمل بار برطرف مي نمايند .

اگر بتوانيد باربري با قيمت مناسب و خدمات خوب پيدا كنيد كه با راهنمايي هاي آن ها بتوانيد خودروهاي مناسب و مطمئن با رانندگاني شايسته و قابل اعتماد را بيابيد ، نگراني هاي شما براي حمل هرگونه بار به شهرستان با صرف كمترين هزينه و وقت كاهش مي يابد. در ادامه در خصوص نحوه كرايه وانت بار و نيسان بار بين شهري با شما صحبت خواهيم كرد.

كرايه نيسان و وانت بار شهرستان

در صورتي كه محموله و بار ارسالي شما به شهرستان از حجم و ابعاد كمتر از يك كاميونت باشد كرايه نيسان يا وانت بار براي شهرستان ميتواند گزينه مناسبي براي حمل بار شما به شهرستان باشد. خودروهاي نيسان كه براي ارسال بار به شهرستان استفاده ميشوند مجهز به پتو و چادر برزنت ضد آب هستند و در صورتي كه نياز به نايلون حباب دار ضربه گير جهت محافظت از بارتان باشد، توسط رانندگان ما تهيه مي شود. اما چنانچه محموله شما جهت حمل بيشتر از ظرفيت بارگيري وانت نيسان باشد بهترين گزينه براي بارگيري خودروي كاميونت (خاور يا هيوندا) مسقف است.

مزاياي حمل بار با نيسان به شهرستان

اصولا براي جابجايي بار برون شهري چنانچه محموله در حد متوسط از بارهاي سنگين باشد از خودروهاي وانت نيسان استفاده مي شود. دليل استقبال زياد راننده ها و باربري هاي وانت بار برون شهري از وانت نيسان اين است كه اين نوع خودرو از استحكام و مقاومت بيشتري نسبت به وانت هاي ديگر برخوردار است . علاوه بر آن استهلاك نيسان نيز از وانت هاي ديگر كمتر است. در واقع وانت نيسان بيشتر يك خودروي قدرتي است و كمتر شاهد آن هستيم كه با سرعت بالايي در جاده حركت كند. از اين رو دو مزيت نسبت به انواع وانت هاي ديگر دارد .

اولي اينكه با سرعت مطمئنه و استاندارد رانده مي شود و درصد احتمالاتي از قبيل : تصادف و ايراد فني ويا واژگوني آن در زمان حمل بار كمتر است .

دوم اينكه در صد بالايي از سفارشات در زمان تعيين شده قبلي به مقصد خود مي رسند و درصد تاخير در رسيدن به مقصد كمتر مي شود و اين موضوع باعث افزايش رضايت مشتريان و همچنين متصديان باربري ها مي شود كه در نتيجه كيفيت بالاي خدمات باربري را رقم مي زند.

اما چه عواملي در تعيين نرخ حمل بار با نيسان و وانت بار به شهرستان موثر است و چه عواملي مي توانند هزينه حمل بار با وانت و نيسان به شهرستان را افزايش و يا كاهش دهد ؟

عوامل متفاوتي در قيمت كرايه نيسان و وانت بار بين شهري تاثيرگذار است. از جمله شرايط آب و هوايي، فاصله مكاني بر حسب كيلومتر، نوع بار، روز و فصل و ايام خاص، شرايط جغرافيايي و وضعيت جاده ها، تعداد رانندگان، تعداد بار، بيانيه هاي مختلف سازمان راهداري و انجمن صنفي و … از جمله مواردي است كه مي تواند سبب افزايش يا كاهش قيمت كرايه نيسان و وانت بين شهري شود . در زير به اختصار به تاثير برخي از اين عوامل مهم در تغيير نرخ كرايه ها مي پردازيم :

1) تاثير قيمت سوخت بر نرخ كرايه نيسان و وانت بار بين شهري: خودروهاي نيسان درسه نوع بنزيني، ديزلي، و دوگانه سوز توليد مي شود . قيمت گازوئيل معمولا نوسان كمتري دارد. گاز هم به نسبت بنزين نوسان كمتر و قيمت ارزانتري دارد. اما بنزين با رشد شديد قيمت همراه بوده كه اين امر به دليل اينكه اغلب خودروهاي نيسان را خودروهاي بنزيني تشكيل مي دهند ، در نرخ كرايه وانت بار بين شهري تاثير گذار است.

2) تاثير مسافت بر نرخ كرايه نيسان و وانت بار بر حسب كيلومتر: نرخ كرايه نيسان بار و وانت بار بر حسب كيلومتر اندازه گيري مي شود . به همين علت ، مسافت يكي از عوامل مهم و كليدي در تعيين قيمت نرخ كرايه نيسان بين شهري دارد . مسافت عبارت است از مسيري كه از محل بارگيري تا محل تخليه بار وجود دارد . هرچه اين مسافت در ارسال بار به شهرستان بيشتر باشد ، به نسبت ، كرايه نيسان و وانت بار نيز بيشتر مي شود .

براي مثال اگر نرخ كرايه نيسان بين شهري از تهران به اصفهان بر حسب كيلومتر ، ۵۰۰ هزار تومان باشد ، نرخ كرايه وانت بار از تهران به مشهد با توجه به اينكه مسير ، تقريبا دو برابر است ، دو برابر نمي شود . و اين تفاوت قيمت بر اساس مسائل مختلفي شكل مي گيرد .

ممكن است در يك مسير هزار كيلومتري ، كرايه دو برابر شود . در يك مسير هزار كيلومتري ديگر كرايه كمتر و يا بيشتر از دو برابر شود و اين مسئله با توجه به شرايط جاده ، نوع مسير ، تعداد راننده ، نوع بار و … محاسبه مي شود . طبق نرخ اتحاديه باربري بين شهري وانت و محاسبه نرخ كرايه نيسان بر اساس كيلومتر ، بايد مسافت بين مبدا و مقصد حمل بار ، در نرخ كرايه وانت بار ضرب شود . هرچند كه هنوز اين قانون به صورت قطعي اجرا نمي شود .

3) تاثير وضعيت جاده ها بر نرخ كرايه نيسان و وانت بار بين شهري: در شرايط خاص مثل اعياد و مراسم مذهبي و باستاني ، ممكن است با تغيير تعرفه باربري مواجه شويم . در جاده هاي صعب العبور و كوهستاني نيز به علت سختي حمل بار و مصرف بيشتر سوخت و صرف زمان بيشتربراي تحويل بار، افزايش قيمت كرايه را خواهيم داشت . در روزهاي قبل تعطيلات ، اواخر هفته ها ، تعطيلات ، برخي جاده ها مانند جاده هاي شمالي كشور ترافيك شديدي دارند .

اين موضوع باعث مي شود گاهي برخي از جاده ها يك طرفه شود و رفت و آمد در آنها تقريبا غير ممكن شود . اينر امر موجب تغيير مسير حمل بارميشود كه عمدتا به دليل طولاني تر شدن زمان ، هم تاخير در زمان تحويل كالا اتفاق مي فتد و هم نرخ كرايه نيسان بار ، افزايش پيدا مي كند . برخي مواقع نيز شلوغي جاده ها به دلايل مختلفي مانند زلزله كرمانشاه و اتفاق ناگواري نظير آن روي مي دهد كه باز هم منجر به ايجاد ترافيك هاي شديد در راه هاي منتهي به اين استان ها مي شود و هزينه حمل بار را در اين مسيرها افزايش مي دهد.

4) تاثير نوع و ارزش بار يا كالا بر نرخ كرايه نيسان و وانت بار بين شهري: نوع بار تاثير زيادي در قيمت ارسال بار با نيسان به شهرستان ندارد . اما ارزش بار در تعيين قيمت بسيار مهم است . هرچه ارزش كالا بيشتر باشد ، به دليل هزينه بيمه اي كه به كالا تعلق مي گيرد ، در نرخ كرايه تاثيرگذار است و آن را افزايش مي دهد . به ازاي هر يك ميليون بيمه اي كه مشتري درخواست مي كند ، مبلغ ۱۵۰۰ تومان به هزينه حمل بار با نيسان و وانت اضافه مي شود .

5) تاثير حجم، وزن و ميزان بار بر نرخ كرايه نيسان و وانت بار بين شهري: يكي ديگر از عوامل تاثير گذار در نرخ كرايه وانت بار بين شهري ، حجم و وزن بار است .چنانچه حجم و وزن بار بالا باشد مثلا پيانو يا يخچال سايد باي سايد يا دستگاه هاي صنعتي ، هزينه حمل بار به نسبت افزايش پيدا خواهد كرد . در زمان سفارش نوع و مقدار بارخود را به همراه وزن و حجم بار اعلام نماييد تا در زمان تعيين قيمت ، نرخ صحيح كرايه به شما اعلام شود.

6) تاثير تعداد كارگران و بسته بندي وسايل و كالا بر هزينه كرايه نيسان بين شهري: از عوامل تاثير گذار ديگر در نرخ كرايه وانت بار شهرستان ميتوان به تعداد كارگر ها و دستمزد آن ها اشاره كرد . گاهي در هنگام ثبت سفارش ، مشتريان از شركت مي خواهند كه براي آنها به همراه خودروي حمل بار ، تعدادي كارگر نيز بفرستند . در اين حالت هزينه دستمزد كارگران به صورت نفر / ساعت محاسبه مي شود . اين هزينه مشخص و براي دو تا سه ساعت اول بارگيري است و اگر اين زمان بيشتر شود ، هزينه دستمزد كارگران بيشتر خواهد شد .

7) تاثير زمان بارگيري ، حمل و تخليه بار بر نرخ كرايه نيسان و وانت بين شهري: اگر در زمان بارگيري و يا تخليه بار ، راننده معطل شود ، اين امر در نرخ حمل بار به شهرستان با نيسان و وانت بار موثر است. در حالت عادي هزينه اي كه به مشتري در زمان استعلام قيمت اعلام مي شود ، نرخ حمل بار از مبدا تا مقصد است و هزينه بيمه ، كارگر و تاخير در بارگيري و تخليه در آن لحاظ نشده است . به عنوان مثال حدود ۲ ساعت براي تاخير در بارگيري و تخليه زمان در نظر گرفته شده است . و اگر اين زمان بيشتر شود ، هزينه اضافي در پي خواهد داشت . تغير مسيرها به دليل بسته بودن راه ها در زمان هاي خاص؛ ممكن است باعث افزايش هزينه باربري شود .

كرايه نرخنامه و تعرفه حمل بار وانت از مشهد به قدس سال 1401 با 70% تخفيف و موضوعات مربوطه را در حد توان در اين نوشتار بيان نموديم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات نرخ كرايه نيسان بر حسب كيلومتر-نرخ كرايه وانت بار بين شهري مشهد-تعرفه كرايه وانت بار مشهد-محاسبه نرخ كرايه حمل بار وانت-نرخ كرايه وانت بار بر اساس كيلومتر-نرخ كرايه ايسوزو را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۲۸:۳۲ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی