باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

حمل بار و اثاثيه توسط خاور مسقف از مشهد به كمال شهر سال 1401 با 70% تخفيف – ما در گروه باربري نتسان علاوه بر حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري و تجاري توسط انواع خاور مسقف مسقف داراي خدمات بسته بندي اثاثيه – بيمه و بارنامه به مشتريان ارائه مي نماييم. در اين مطلب به موضوعات ليست قيمت باربري كرج-باربري كمالشهر كرج-باربري مشهد-باربري از مشهد به كمالشهر-قيمت باربري مشهد به كمالشهر خواهيم پرداخت.

حمل بار و اثاثيه توسط خاور مسقف از مشهد به كمال شهر سال 1401 با 70% تخفيف - تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل بار و اثاثيه توسط خاور مسقف از مشهد به كمال شهر را براي شما عزيزان تدارك ببنيد.

جا دادن بهينه وسايل اثاث‌كشي در خاور پس از جمع كردن وسايل منزل يكي از مهمترين كارهايي است كه در اثاث‌كشي بايد به آن توجه كرد. براي يك اثاث‌كشي راحت ابتدا با برنامه ريزي وسايل خانه را كارتن‌بندي كنيد. از كارتن‌هاي بزرگ و كوچك مناسب با وسايل خانه براي اين كار استفاده كنيد و كارتن‌ها را كاملا با چسب مهروموم كرده و روي آنها برچسب بزنيد.

پس از اتمام بسته بندي وسايل خانه نوبت به يافتن وسيله نقليه مناسب براي اثاث‌كشي است. اگر وسايل شما كم است مي‌توانيد با يك وانت بار جابجا شويد ولي اگر وسايل زيادي داريد حتما نيازمند ماشين بزرگتر و خاور خواهيد بود. در ادامه به آموزش جا دادن بهينه وسايل اثاث‌كشي در خاور خواهيم پرداخت.

بعد از اتمام بسته‌بندي وسايل منزل و دسته‌بندي همه آنها و پس از خبر كردن وسيله حمل و نقل براي اثاث‌كشي به اين نكته دقت كنيد كه اگر چيدمان درستي در خاور انجام ندهيد علاوه بر آسيب زدن به وسايل منزلتان شايد مجبور شويد دو بار هزينه حمل و نقل بپردازيد كه قطعا كار مقرون به صرفه‌اي نيست.

به اين نكته توجه كنيد كه هر چه تعداد كارتن‌ها بيشتر و بزرگتر باشند بارگيري و جابجايي راحت‌تر و سريعتر انجام شده و خسارت كمتري به وسايل منزل شما وارد مي‌شود. سعي كنيد از كارتن‌هاي سالم و محكم استفاده كنيد زيرا كارتن‌هاي فرسوده به دليل احتمال پارگي باعث وارد شدن خسارت به شما خواهد شد. علاوه بر اين براي تسريع بارگيري كارتن‌ها را سر راه رفت و آمد كارگرها قرار ندهيد و كاملا راه را براي رفت و آمد باز كنيد مخصوصا كه اول بايد لوازم بزرگ و سنگين را جابجا كنيد.

1) بارگيري وسايل سنگين منزل: براي حمل وسايلي مانند يخچال ، ماشين لباسشويي ، اجاق گاز و … شما به دو يا چند كارگر نياز خواهيد داشت كه قبلا بايد آنها را خبر كنيد. براي جا دادن بهينه وسايل اثاث‌كشي در خاور دقت كنيد كه لوازم سنگين بايد در انتهاي ماشين قرار بگيرند و به گونه اي چيده شوند كه وزن آنها بطور مساوي در انتهاي خاور پخش شود. در صورتي كه به اين مسئله توجه نكنيد كارگرها با حمل كارتن‌هاي سبك در ابتدا قسمت انتهاي خاور را اشغال كرده و چه بسا پس از پر شدن خاور با كارتن‌ها جايي براي وسايل بزرگتر منزل باقي نماند!

2) بارگيري وسايل بلند و دراز: پس از اينكه وسايل بزرگ منزل در انتهاي خاور چيده شد. لوازم بلند و دراز مانند تخت‌ها و فرش‌هاي لوله شده و مبلمان را در دو طرف ماشين در كنار ديواره‌ها قرار دهيد تا جا براي كارتن‌هاي كوچكتر باز شود.

3) بارگيري كارتن هاي سنگين: براي جا دادن بهينه وسايل اثاث‌كشي در خاور بايد كارتن‌ها را روي مبلمان قرار دهيد به اين ترتيب فضايي در زير آنها براي جعبه‌هاي كوچكتر و كارتن‌هاي حاوي وسايل شكستني باز مي‌شود. در اين مرحله كارتن‌هاي بزرگي را بارگيري كنيد كه حاوي وسايل شكستني نيستند.

4) بارگيري كارتن‌هاي سبك‌تر: براي جا دادن بهينه وسايل اثاث‌كشي در خاور كارتن‌هاي سبك را روي كارتن‌هاي سنگين قرار دهيد. اگر خاور مسقف بود كارتن‌هاي سبك را تا نزديك سقف روي هم بگذاريد و فواصل بين كارتن‌ها را با چيزهاي نرم مانند تشك و لباس‌هاي كهنه پر كنيد تا هنگام حركت ماشين كارتن‌ها پايين نريزند.

5) بارگيري وسايل شكستني: نكته مهمي كه روز اسباب‌كشي بايد به آن دقت كنيد اين است كه وسايل شكستني را سر راه رفت و آمد كارگرها قرار ندهيد و براي جا دادن بهينه وسايل اثاث‌كشي در خاور آنها را در آخرين مرحله به كاميون منتقل كنيد.

براي آسيب نديدن اين وسايل حين اسباب‌كشي بهترين مكان قرار دادن آنها زير صندلي‌ها و ميزها در كف كاميون است تا احتمال افتادن كارتن و شكستن لوازم آن به صفر برسد و حتما يادتان باشد كه بر روي كارتن حاوي اين لوازم برچسب شكستني بزنيد تا كارگرها در بارگيري و تخليه آنها دقت بيشتري به خرج بدهند و آنها را با كارتن‌هاي ديگر اشتباه نگيرند.

در انتهاي بارگيري براي جا دادن بهينه وسايل اثاث كشي در خاور تمام گوشه‌هاي خالي، زير مبل‌ها يا روي آنها را با وسايل باقي مانده مثل ساك و كيف‌هايي كه حاوي لباس‌ها و وسايل شخصي است پر كنيد. مناطق خالي كاميون جاي مناسبي براي وسايلي مانند جالباسي ، كفش‌ها ، جعبه ابزار است كه در حين اسباب‌كشي آسيبي نمي‌بينند.

جا دادن بهينه وسايل اثاث‌كشي در خاور داراي مزاياي متعددي است كه عبارتند از:

1) جا دادن بهينه وسايل اثاث‌كشي در خاور بر كاهش تعداد رفت و آمد و در نتيجه هزينه باربري تاثير مستقيم دارد.

2) جا دادن بهينه وسايل اثاث‌كشي در خاور يا هر نوع ماشين حمل بار ديگر ، احتمال آسيب ديدن لوازم را به حداقل مي رساند.

3) جا دادن بهينه وسايل اثاث‌كشي در خاور سرعت تخليه بار در مقصد را هم افزايش مي‌دهد.

حمل بار و اثاثيه توسط خاور مسقف از مشهد به كمال شهر سال 1401 با 70% تخفيف و موضوعات مربوطه را در حد توان در اين نوشتار بيان نموديم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات ليست قيمت باربري كرج-باربري كمالشهر كرج-باربري مشهد-باربري از مشهد به كمالشهر-قيمت باربري مشهد به كمالشهر را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۱۱:۴۶ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی