باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

حمل بار و اثاثيه توسط تريلي از مشهد به فرديس سال 1401 با 70% تخفيف – ما در گروه باربري نتسان علاوه بر حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري و تجاري توسط انواع تريلي مسقف داراي خدمات بسته بندي اثاثيه – بيمه و بارنامه به مشتريان ارائه مي نماييم.  در اين مطلب به موضوعات باربري تريلي مشهد-كرايه تريلي از تهران به مشهد-كرايه تريلي از تبريز به مشهد-تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-ليست قيمت باربري كرج-كرايه تريلي از مشهد به اصفهان-باربري مشهد به تهران خواهيم پرداخت.

حمل بار و اثاثيه توسط تريلي از مشهد به فرديس سال 1401 با 70% تخفيف - تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل  بار و اثاثيه توسط تريلي از مشهد به فرديس را براي شما عزيزان تدارك ببنيد.

حمل بار با تريلي به همراه تخفيف ويژه و با كمترين نرخ كرايه توسط باربري نتسان انجام مي شود و ما در ادامه به توضيح خدمات شركت نتسان در جهت باربري تريلي مي پردازيم پس با ما همراه باشيد و تمام اطلاعات را بدست بياوريد.

تريلي ها مدل هاي مختلفي دارند كه شامل :

  1. تريلي كفي
  2. تريلي بغلدار
  3. تريلي ترانزيت يا تريلي چادري
  4. تريلي كمرشكن

باربري با تريلي براي حمل بارهاي سنگين و نيمه سنگين در نظر گرفته شده است و تنها بارهاي صنعتي و تجاري قابل حمل با اين نوع ماشين مي باشد.

 مشترياني كه قصد ارسال بارهاي سنگين را دارند بايد به نحوه بارگيري و تخليه نيز توجه كنند. در صورتي كه بارگيري به طور معمول به بار صدمه وارد كند بايد از تريلي بغلدار استفاده كنند تا مرحله بارگيري و تخليه از ديواره هاي بغل انجام شود.

 حمل بار با تريلي در مسير هاي بين شهري با در نظر داشتن احتمال بروز حوادث احتمالي بر اثر شرايط آب هوايي ترافيك مسير وجود دارد

كرايه باربري با تريلي را نمي توان به طور دقيق نيز اعلام كرد به اين صورت كه كرايه تريلي كمرشكن بيش از ديگر تريلي ها مي باشد هم به دليل بارهاي فوق سنگيني است كه اين نوع تريلي حمل مي كند و هم به علت تعداد كم اين نوع تريلي مي باشد. پس مي توان نتيجه گرفت كه كرايه باربري به عواملي همچون موارد زير بستگي دارد :

  1. تعداد ماشين هاي در دسترس
  2. ظرفيت ماشين
  3. مسافت بين محل بارگيري و تخليه
  4. ارزش بار
  5. ميزان بيمه پوشش دهنده و مسير باربري

پس از تريلرهاي تيغه ، كفي ها ساده ترين و رايج ترين نوع تريلي  ها هستند كه عليرغم تنوع كم ، طيف وسيعي از كالاها را جابجا مي كنند.

 مهمترين ويژگي تريلي كفي ، فقدان ديواره در اطراف آن است كه دسترسي به تمامي سطح مورد نياز جهت بارگيري را امكان پذير مي كند.

 اقلام فولادي از قبيل : ميلگرد، تير آهن، مقاطع فولادي ساختماني در شاخه هاي ۱۲ متري.

اين مواردي كه اشاره كرديم با تريلي كفي نيز حمل مي شود و مهاربندي در اين ماشين به طور كاملا حرفه اي مي باشد و بار بدون كوچك ترين آسيب در مقصد تخليه خواهد شد.

بسياري از سرويس ها با كانتينر هاي ۲۰ و ۴۰ فوتي انجام مي شود به اين صورت كه اين كانتينر ها روي تريلي كفي قرار داده شده و مهار مي شوند و به سمت مقصد حمل مي شوند.

تريلي بغلدار تقريبا مثل تريلي كفي مي باشد با اين تفاوت كه توان وزني اين تريلي ها بيشتر مي باشد. كرايه باربري با تريلي بغلدار بيشتر از تريلي كفي مي باشد زيرا تعداد آن كمتر مي باشد به همين دليل رانندگان با دريافت هزينه بيشتر بار را حمل مي كنند.

طول دنباله كف اين تريلي ها ۱۲ الي ۱۳/۶۰متر و ارتفاع از سطح زمين ۱/۴۰ الي ۱/۵۰متر مي باشد. ظرفيت باري كه اين تريلي ها دارند ۴۰ تن مي باشد كه ما مجهزترين تريلي هاي بغلدار را در اختيارتان قرار مي دهيم.

 در بعضي مسير هاي كشور كه داراي شرايط فني ويژه اي مي باشد ، سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي محدوديت هايي را در خصوص حمل بار با تريلي هاي بغلدار تعيين كرده اند. اين نوع تريلي با داشتن ديواره هاي كوتاه مانع از ريزش بار از كنارها مي شود و از بار حفاظت مي كند. بارگيري و تخليه در اين ماشين با جرثقيل و ليفتراك انجام مي شود

ترانزيت ها نوع ديگر خودروهاي باربري نتسان مي باشد طول اين تريلي ها ۱۳/۶۰۰ متر مي باشد و عرض بارخور آن ۲/۴۸۰ متر مي باشد. حجم قسمت باري اين تريلي ها ۹۱ متر مكعب مي باشد وزن قابل حامل اين تريلي ها  به صورت تقريبي ۲۶ تن مي باشد.

حمل بار با تريلي چادري بيشتر براي بارهاي تجاري كاربرد دارد زيرا اين كاميون تنها تريلي مسقف مي باشد و از بار محافظت مي كند.

حمل بار و اثاثيه توسط تريلي از مشهد به فرديس سال 1401 با 70% تخفيف و موضوعات مربوطه را در حد توان در اين نوشتار بيان نموديم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات باربري تريلي مشهد-كرايه تريلي از تهران به مشهد-كرايه تريلي از تبريز به مشهد-تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-ليست قيمت باربري كرج-كرايه تريلي از مشهد به اصفهان-باربري مشهد به تهران را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۳۹:۱۴ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی