باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

حمل بار و اثاثيه توسط كاميون جفت از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفيف – ما در گروه باربري نتسان علاوه بر حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري و تجاري توسط انواع كاميون جفت مسقف داراي خدمات بسته بندي اثاثيه – بيمه و بارنامه به مشتريان ارائه مي نماييم.  در اين مطلب به موضوعات هزينه حمل بار از مشهد به تهران-ارسال بار از مشهد به تهران-حمل بار به مشهد-باربري ارزان مشهد به تهران-تعرفه حمل بار از مبدا مشهد ۱۴۰۰-كرايه نيسان از مشهد به تهران-باربري آنلاين مشهد خواهيم پرداخت.

حمل بار و اثاثيه توسط كاميون جفت از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفيف - تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل  بار و اثاثيه توسط كاميون جفت از مشهد به تهران را براي شما عزيزان تدارك ببنيد.

كاميون يكي از وسايل نقليه موتوري است كه داراي مدل هاي متفاوت ميباشد، كاميون ها براي حمل و نقل بارهاي سنگين مورد استفاده قرار ميگيرد كه از جمله مهم ترين آنها ترانزيت كالا با كاميون ميباشد، ظرفيت كاميون ها به نسبت يكديگر متفاوت است، ظرفيت آنها از شش تا چهل تن و يا به بالا ميرسد، اين ماشين آلات بخش عمده حمل نقل زميني هر كشور را بصورت داخلي و بين المللي بر عهده دارند.

كاميون ، يكي از وسايل نقليه موتوري باري است كه قسمت بارگير آن به صورت پيوسته به كشنده متصل است. از كاميون بيش‌تر براي حمل كالا و مواد سنگين استفاده مي‌شود و به‌عنوان ماشين آتش‌نشاني نيز از آن استفاده مي‌شود. كاميون‌ها ظرفيت حمل ۶ تن بار يا بيش‌تر را دارند.

كاميون جفت چيست؟ كاميون جفت ، داراي طول ۶/۸۰ و عرض ۲/۲۵ متر مي باشد. اين نوع كاميون داراي توان حمل بار تا ۱۵ تن را دارد. براي حمل و نقل همه نوع بار و كالا از كاميون جفت ۱۵ تن استفاده ميشود. حمل و نقل بين شهري در اسرع وقت با كاميون جفت بصورت كاملا ارزان قيمت و با نازلترين نرخ كرايه انجام ميشود .

يكي از ويژگي هاي كاميون جفت يا ۱۰ تن ، اتاق بزرگ و امكان بارگيري انواع دستگاه هاي صنعتي است .  همانطور كه گفته شد ، اين كاميون داراي اتاق با طول حدود ۷ متر است . از همين جهت براي حمل انواع بار و كالا و خصوصا دستگاه هاي صنعتي و كارگاهي نيز مناسب است  . در بسياري از موارد از اين خودرو براي حمل دستگاه هاي خط توليد كارخانجات نيز استفاده ميشود .

هزينه مقرون به صرفه ، امكان تردد در معابر شهري ، محدوديت كمتر در زمان بارگيري و تخليه در كارخانجات و. . . . . همگي از ويژگي هاي اين خودروي باربري است .

انواع كاميون بر اساس كاربري چيست؟

1) كاميون اتاق‌دار : كاميوني كه حداكثر ارتفاع ديواره مقاوم اتاق بار آن از كف اتاق ۱٫۵ متر باشد.

2) كاميون لبه‌دار : كاميوني كه حداكثر ارتفاع ديواره مقاوم اتاق بار آن از كف اتاق ۸۰ سانتيمتر باشد.

3) كاميون تيغه‌دار : كاميوني كه قسمت بار آن به وسيله تيغه‌اي طولي به دونيمه مساوي تقسيم شده باشد.

4) كاميوني كفي : كاميوني كه قسمت بار آن ديواره نداشته باشد. اين نوع كاميون در بيشتر موارد براي حمل دستگاه‌هاي راهسازي و خودروهاي سنگين استفاده مي‌شود

5) كاميون سقف‌دار (مسقف) : كاميوني كه قسمت بار آن به صورت محفظه سرپوشيده ساخته شده‌است.

6) كاميون يخچال‌دار : كاميون سقف داري كه قسمت بار آن داراي تجهيزات سردكننده باشد.

7) كاميون تانكر (باري مخزني) : كاميوني كه قسمت بار آن به صورت مخزن بسته و براي حمل انواع مايعات ساخته شده‌است.

8) كاميون بونكر : كاميوني كه قسمت بار آن به صورت مخزن بسته و براي حمل انواع جامدات شكل‌پذير (فله) مانند سيمان كه در ساخت بتن كاربرد دارد ساخته شده‌است.

9) كاميون مخلوط‌كن (ميكسر) : كاميوني كه قسمت بار آن به صورت مخزن بسته و داراي دستگاه مخلوط كن باشد. اين نوع كاميون براي مخلوط و ميكس كردن مواد تشكيل دهنده بتن و حمل آن به محل مصرف استفاده مي‌شود. اين كاميون داراي يك مخزن گردان مي‌باشد تا بتن تا رسيدن به مقصد سفت و خشك نشود.

10) كاميون كمپرسي : كاميون اتاق داري كه تخليه بار آن به وسيله دستگاه كمپرس انجام مي‌شود.

11) كاميونت : به دو صورت زير وجود دارد. اين دسته از خودروهاي سنگين عموماً نياز به گواهينامه رانندگي بالاي پايه دوم دارند.

12) خودروي ون باربري: وسيله نقليه موتوري باري است كه اتاق راننده و اتاق بار به صورت دو محفظه جداگانه و بر روي يك شاسي باشد و مجموع وزن وسيله نقليه و ظرفيت حمل بار آن از ۳٫۵ تن تا كمتر از ۵ تن است.

13) لوري : وسيله نقليه موتوري باري است كه اتاق راننده و اتاق بار به صورت دو محفظه جداگانه و بر روي يك شاسي باشد و مجموع وزن وسيله نقليه و ظرفيت حمل بار آن از ۵ تن تا كمتر از ۶ تن است، لازم است ذكر شود كه اصطلاح خاور بر گرفته شده از نام اولين توليدكننده‌هاي كاميون در كشور ايران است كه متعلق به گروه صنعتي خاور يا همان شركت ايران خودرو ديزل است كه محصولاتشان نيز به همين نام معروف شد.

14) كشنده : وسيله نقليه ايست كه يدك يا نيمه يدك را به دنبال خود كشيده و به حركت درمي‌آورد. از كاميونهاي كشنده براي حمل انواع كانتينر، كفي، كانگس و غيره استفاده مي‌شود.

حمل بار و اثاثيه توسط كاميون جفت از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفيف و موضوعات مربوطه را در حد توان در اين نوشتار بيان نموديم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات هزينه حمل بار از مشهد به تهران-ارسال بار از مشهد به تهران-حمل بار به مشهد-باربري ارزان مشهد به تهران-تعرفه حمل بار از مبدا مشهد ۱۴۰۰-كرايه نيسان از مشهد به تهران-باربري آنلاين مشهد را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۳۰ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۲۵:۲۵ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی