باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد خرم آباد عيد 1401– ما در گروه باربري نتسان كه نام تجاري باربري مشهد به مي باشد سعي نموده اييم با به كارگيري بهترين پرسنل و ماشين هاي حمل كالا و اثاثيه مدل بالا آسودگي خاطر را براي شما عزيزان فراهم نماييم در اين مطلب به موضوعات بروجرد-دورود-كوهدشت-اليگودرز-نورآباد-ازنا-الشتر-پلدختر خواهيم پرداخت.

باربري مشهد خرم آباد عيد 1401-  تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل و (بروجرد-دورود-كوهدشت-اليگودرز-نورآباد-ازنا-الشتر-پلدختر) را براي شما عزيزان تدارك ببنيد و امروز با افتخار اعلام مي نماييم كه باربري نتسان در بين تمام شركت هاي باربري ارزانترين نرخنامه و تعرفه را ارائه مي نمايد.

خُرَّم‌آباد بيست و سومين شهر پرجمعيت ايران و مركز استان لرستان است. جمعيت خرم‌آباد طبق سرشماري سال ۱۳۹۵ مركز آمار ايران، ۳۷۳٬۴۱۶ نفر بوده‌است. شهر در ارتفاع ۱۱۴۷٬۸ متري از سطح دريا و در ميان دره‌هاي زاگرس قرار دارد. فاصله خرم‌آباد تا تهران ۴۹۰ كيلومتر است و به دليل قرار گرفتن در مسير تهران - جنوب داراي اهميت ارتباطي و راهبردي است. آزادراه شماره پنج ايران از اين شهر عبور مي‌كند.
در محل كنوني خرم‌آباد از دوره ايلاميان شهري با نام خايدالو وجود داشته و شهر شاپورخواست به دستور شاپور دوم بر خرابه‌هاي آن و در حدود محل كنوني شهر ساخته شده‌است. آثار تاريخي به جاي مانده نشان مي‌دهد خرم‌آباد يكي از شهرهاي مهم غرب ايران در دوره ساسانيان بوده و فلك‌الافلاك يا دژ شاپورخواست از آثار به جاي مانده دوره ساسانيان نماد شهر است. خرم‌آباد همچنين يكي از پايتخت‌هاي هزاراسپيان و آل حسنويه بوده‌است.
جاذبه‌هاي گردشگري تاريخي و طبيعي متعددي در سطح شهر خرم‌آباد وجود دارد كه از آن جمله مي‌توان به فلك‌الافلاك، مناره آجري، پل شاپوري، گرداب سنگي، سنگ نبشته، آرامگاه باباطاهر و درياچه كيو اشاره كرد به‌طوري‌كه اين شهر براي نخستين بار در ايران از سوي دفتر منطقه‌اي سازمان ملل به عنوان يك شهر نمونه گردشگري انتخاب شده‌است.
شهر خرم‌آباد داراي آب و هوايي مديترانه‌اي با ميزان بارندگي بسيار به ويژه در فصل‌هاي بهار و زمستان است و از اين روي ششمين مركز استان پربارش در ايران محسوب مي‌شود.
شهرداري خرم‌آباد در سال ۱۳۰۲ تأسيس و اين شهر پس از جدايي استان لرستان از خوزستان در سال ۱۳۰۴ خورشيدي به عنوان مركز استان تعيين شد. مردم لر و لك در اين شهر ساكن هستند و به‌طور كلي اهالي خرم‌آباد بخشي از مردم فيلي به‌شمار مي‌آيند. زبان اصلي مردم اين شهر لري خرم‌آبادي است.
وضعيت اشتغال در خرم‌آباد از شرايط چندان مطلوبي برخوردار نيست و نرخ بيكاري در بين سنين ۱۹ تا ۲۴ سال ۳۵/۵ درصد است. پتروشيمي خرم‌آباد و شركت صدر فولاد از جمله مهم‌ترين صنايع فعال در خرم‌آباد هستند.
اين شهر داراي ده بيمارستان، پنج كتابخانهٔ عمومي، دو سينما، دوازده هتل، ده پارك درون‌شهري و شش مركز آموزش عالي است.
بُروجـِرد مركز شهرستان بروجرد، دومين شهر پرجمعيت استان لرستان و سي و نهمين شهر پرجمعيت ايران است. اين شهر در شمال دشت حاصلخيز سيلاخور قرار گرفته و قله‌هاي مرتفع گرّين از مجموعه رشته كوه‌هاي زاگرس، شمال غربي تا جنوب شرقي آن را دربر گرفته‌اند. سراب‌هاي دائمي متعددي كه از دامنه اين كوه‌ها جاري هستند، در اقتصاد منطقه و توسعه شهر بروجرد نقش داشته‌اند. بروجرد از گذشته‌هاي دور، داراي موقعيت ويژه ارتباطي بوده‌است و امروزه نيز قرارگيري اين شهر بر سر شاهراه تهران - جنوب يكي از عوامل رونق اقتصادي آن به‌شمار مي‌رود. بروجرد در اواخر دوره «ساسانيان» يكي از شهرهاي ناحيه پهله از سرزمين ماد بود. حموله وزير محلي آل ابي دلف از حكمرانان عباسي بين سال‌هاي ۲۱۰ تا ۲۵۸ هجري قمري در عمران بروجرد كوشيد و در آن منبري برپا كرد. حسام‌السلطنه شاهزاده قاجار و حاكم ولايت بروجرد و مضافات، در سال ۱۲۴۲ ه‍.ق حكومت ولايت لرستان و ولايت خوزستان را نيز به دست آورد و شهر بروجرد را حاكم‌نشين حكمراني بروجرد، لرستان و خوزستان كرد.
جمعيت شهر بروجرد بر اساس سرشماري سال ۱۳۹۵ خورشيدي مركز آمار ايران، ۲۳۴٬۹۹۷ نفر گزارش شده‌است. گويش رايج مردم اين شهر، بروجردي است و شهرستان بروجرد، يكي از مراكز گويش‌وران زبان لري است. به دليل فعاليت شركت‌هاي مختلف پويانمايي رايانه‌اي در اين شهر، بروجرد در سال ۱۳۸۹ به عنوان «پايتخت انيميشن ايران» تحت نظارت انتخاب شد. با توجه به وجود تعداد زيادي واحدهاي توليدي و صنعتي و عرضه محصولات آن‌ها در بازار داخلي و خارجي، بروجرد قطب صنعتي استان لرستان محسوب مي‌شود. صنايع دستي متنوعي در بروجرد توليد مي‌شوند و بروجرد به‌عنوان يكي از مهمترين مراكز توليد صنايع‌دستي در كشور و استان شناخته مي‌شود. دو رشته ورشوسازي و حرمي‌بافي به عنوان رشته‌هاي منحصربه‌فرد اين شهر شناخته مي‌شوند. در سال ۱۳۹۸ سازمان ميراث فرهنگي اين شهر را به عنوان شهر ملي ورشو به ثبت رساند.
دورود يكي از شهرهاي استان لرستان و مركز شهرستان دورود است. دورود از نظر جمعيت بعد از خرم‌آباد و بروجرد سومين شهر پرجمعيت لرستان و هشتادمين شهر پر جمعيت ايران است. جمعيت شهرستان دورود طبق سرشماري سال ۱۳۹۵ مركز آمار ايران، برابر با ۱۷۴۶۴۵ نفر گزارش شده‌است و از اين بين، جمعيت شهر دورود برابر با ۱۲۱٬۶۳۸ بوده‌است. دورود در دامنه رشته كوه زاگرس و در كنار اشترانكوه قرار گرفته‌است. دو سر شاخه رود دز يكي از شمال و يكي از شرق به نام‌هاي «تيره» و «ماربره»، به دليل تلاقي دو رودخانه بين‌النهرين ناميده مي‌شد در دورود به هم مي‌پيوندند و با نام رودخانه سزار سرچشمه اصلي رود دز مي‌شوند. از لحاظ گردشگري، بيشتر توجه به جاذبه‌هاي طبيعي و تاريخي دورود معطوف مي‌شود. وجود درياچه گهر، اشترانكوه، كوه پريز و .. در دورود باعث شده‌است كه اين شهر لقب پايتخت طبيعت ايران را يدك بكشد. اين شهر زيباترين شهر لرستان از نظر طبيعت محسوب مي‌شود. هم چنين به دليل وجود آبشارهاي متعدد در اين شهر لقب سزمين آبشارهاي خروشان هم به اين شهر داده مي‌شود.
كوهدَشت يكي از شهرهاي استان لرستان است كه در غرب اين استان قرار گرفته و آب و هواي معتدل كوهستاني دارد. اين شهر مركز شهرستان كوهدشت است.
اَليگودَرز مركز شهرستان اليگودرز و در شرق استان لرستان و با جمعيت ۹۰٬۷۹۹ در سال ۱۳۹۵ بعد از خرم‌آباد، بروجرد و دورود و كوهدشت پنجمين شهر پرجمعيت لرستان است. شهر اليگودرز در دامنه كوهستاني و با آب و هوايي سرد در زمستان و مطلوب و معتدل در بهار و تابستان شرق استان لرستان است؛ همچنين، از شهرهاي مرتفع و مناطق سردسير ايران است.ديرينگي آن به بيش از ۷۰۰ سال مي‌رسد. اليگودرز در گذشته از چهار محلهٔ ورزندان، مجيان، ده تيراني و ده محمدرضا تشكيل شده بود هرچند كه توسعه اخير شهر اين مرز بندي را نامحسوس كرده‌است. اين شهر از سال ۱۳۳۹ داراي نماينده در مجلس شوراي ملي مي‌باشد.
باربري مشهد خرم آباد عيد 1401 و موضوعات مربوطه را در حد توان در اين نوشتار بيان نموديم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عباراتباربري مشهد خرم آباد - بروجرد-دورود-كوهدشت-اليگودرز-نورآباد-ازنا-الشتر-پلدختر را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۱۰:۰۱ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی