باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد به بندرعسلويه – ما در گروه باربري نتسان كه نام تجاري باربري مشهد به مي باشد سعي نموده اييم با به كارگيري بهترين پرسنل و ماشين هاي حمل كالا و اثاثيه مدل بالا آسودگي خاطر را براي شما عزيزان فراهم نماييم در اين مطلب به موضوعات بوشهر- بندردير - بندرعسلويه - بندرگناوه - بندركنگان - خورموج - جم - بندرديلم – عاليشهر- آب پخش - اهرم خواهيم پرداخت.

باربري مشهد به بندرعسلويه -  تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل و (بوشهر- بندردير - بندرعسلويه - بندرگناوه - بندركنگان - خورموج - جم - بندرديلم – عاليشهر- آب پخش - اهرم) را براي شما عزيزان تدارك ببنيد و امروز با افتخار اعلام مي نماييم كه باربري نتسان در بين تمام شركت هاي باربري ارزانترين نرخنامه و تعرفه را ارائه مي نمايد.


عسلويه يك منطقه عظيم صنعتي از توابع كنگان استان بوشهر مي باشد اين منطقه در شرق استان بوشهر قرار داردو همه ساله عده زيادي براي اشتغال به اين منطقه مي روند.شايد شما هم با شنيدن عسلويه به ياد دكل هاي نفت و گاز و هواي بسيار گرم جنوب بيفتيد اما بايد بدانيد عسلويه نيز داراي جاذبه هاي طبيعي و تفريحي مي باشد.
 مناطق ديدني عسلويه
چشمه كلات

در مجاورت شهر “عسلويه” روستايي به نام “كلات” قرار گرفته است. با ورود به اين روستا و روبرو شدن با طبيعت آن، فراموش خواهيد كرد كه اين روستا در استاني صنعتي و منطقه اي پر از سكوهاي گازي و نفتي قرار گرفته است. باربري مشهد به بندرعسلويه -  زيبايي كوه ها و صخره ها در كنار طبيعت سرسبز و از همه چشم نواز تر چشمه اي پر آب در اين ميان از ويژگي هاي اين روستاي زيبا مي باشد. وجود نخل هايي سر به فلك كشيده در ميان كوه و طبيعت، منظره اي چشم نواز به ويژه در فصول سرد سال و ايام نوروز را به وجود مي آورد.
روستاي ساحلي بنود
در حدود ۴۰ كيلومتري شهر “عسلويه” روستايي ساحلي و زيبا به نام “بنود” قرار گرفته است. روستايي كم جمعيت و آرام كه در كنار زيباترين سواحل جنوب كشور قرار گرفته است. سواحل شني اين روستا در بين تمام روستاهاي جنوب كشور كم نظير و محلي براي تفريح و بازي هاي ساحلي براي علاقه مندان به اين رشته ها مي باشد. زيبايي سواحل اين روستا و آرام بودن آن باعث شده است كه در سال هاي اخير محلي براي فيلم برداري فيلم هاي سينمايي و تلوزيوني باشد. به تدريج مناطقي از اين سواحل قابليت آن را دارد كه به شهرك سينمايي طبيعي تبديل شود.
روستاي هاله از مناطق ديدني عسلويه
باربري مشهد به بندرعسلويه - روستاي هاله نام روستايي است در جنوب ايران و از توابع بخش چاه‌مبارك شهرستان عسلويه مي باشد كه در استان بوشهر واقع است. روستاي هاله در گذشته، به دليل صيد مرواريد يكي از مهم‌ترين بنادر تجاري حكومت آل بويه بوده است. اين روستا در ۸۵ كيلومتري جنوب شرق شهرستان كنگان و در ۹ كيلومتري بندر عسلويه قرار دارد.از شمال كوه، از جنوب رأس نايبند، از مغرب عسلويه، و از سمت مشرق به بساتين محدود مي‌گردد. اين روستا به “خليج ناي‌بند” نيز معروف است.اين روستا ۹ متر از سطح دريا ، ارتفا دارد .
آبشار درزو

آبشار درزو در روستاي اخند كه ۱۵ كيلومتر از عسلويه فاصله دارد واقع شده است و يكي از ديدني هاي عسلويه مي باشد. روستاي اخند از توابع بخش مركزي شهرستان عسلويه است و در استان بوشهرقرار دارد . در ميان كوه‌هاي اين روستا، چشمه‌اي زيبا با طبيعتي بكر قرار گرفته كه ديدن تنها عكسي از آن كافي ا‌ست تا وسوسه شويد و مسافتي طولاني را براي ديدن تنگه و آبشار زيباي درزو طي كنيد.اگر قصد سفر به عسلويه را كرديد مي توانيد با پرواز مستقيم به فرودگاه عسلويه برويد. اين فرودگاه، به فاصله‌ چند كيلومتري در روستاي چاه مبارك، از توابع عسلويه قرار گرفته و در ‌واقع فرودگاه عسلويه مابين دو شهر عسلويه و پارسيان واقع ‌شده است. باربري مشهد به بندرعسلويه - اگر مي‌خواهيد از راه زميني به عسلويه سفر كنيد، پيشنهاد مي‌كنم حتما ساعت حركت خودتان را طوري تنظيم كنيد كه در زمان تاريكي هوا، در جاده‌هاي منتهي به عسلويه باشيد.
روستاي بستانو
در عسلويه چند روستاي ساحلي قرار دارد كه بستانو هم از جمله آنهاست. ر وستاي ساحلي بستانو بيش از ۶۰ قايق صيادي دارد و صيادي شغل اصلي مردم اينجاست. بعضي وقت‌ها همينكه در ساحل ايستاده‌ايم، قايق‌هايي را مي‌بينيم كه از دريا برمي‌گردند و تورهايشان را در ساحل پهن مي‌كنند.
نخل نقي عسلويه
در سمت غربي بندرعسلويه، شهري به اسم نخل نقي واقع شده كه به خاطر نخلستان‌هاي زيادش به اين اسم معروف است و از مناطق ديدني عسلويه محسوب مي شود. در مجاورت ساحل و اسكله اين شهر، پاركي ساحلي و زيبايي‌ ساخته‌اند كه رستوران، كافي‌شاپ، اسكله ماهيگيري و امكان بازي كودكان و پياده‌روي در كنار ساحل را هم دارد.
باربري مشهد به بندرعسلويه و موضوعات مربوطه را در حد توان در اين نوشتار بيان نموديم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات باربري مشهد به بندرعسلويه - بوشهر- بندردير - بندرعسلويه - بندرگناوه - بندركنگان - خورموج - جم - بندرديلم – عاليشهر- آب پخش - اهرم را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۴۹:۰۳ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی