باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد به شهركيان – ما در گروه باربري نتسان كه نام تجاري باربري مشهد به مي باشد سعي نموده اييم با به كارگيري بهترين پرسنل و ماشين هاي حمل كالا و اثاثيه مدل بالا آسودگي خاطر را براي شما عزيزان فراهم نماييم در اين مطلب به موضوعات شهركرد- فارسان - هفشجان - جونقان - سامان - فردانيه - بن - شهركيان - سورشجان - بلداجي - باباحيدر - بروجن - لردگان - فرخ شهر خواهيم پرداخت.


باربري مشهد به شهركيان -  تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل و (شهركرد- فارسان - هفشجان - جونقان - سامان - فردانيه - بن - شهركيان - سورشجان - بلداجي - باباحيدر - بروجن - لردگان - فرخ شهر) را براي شما عزيزان تدارك ببنيد و امروز با افتخار اعلام مي نماييم كه باربري نتسان در بين تمام شركت هاي باربري ارزانترين نرخنامه و تعرفه را ارائه مي نمايد.


جاذبه هاي گردشگري و ديدني شهركيان
كيان شهري از توابع بخش مركزي شهرستان شهركرد در استان چهارمحال و بختياري ايران است. شهري گم نام ولي با تمدن غني و مردماني غيور. شهر كيان از معدود سكونت گاه هاي كشور است كه قدمتي بالاي 7000 سال را براي آن تخمين زده اند. شهري كه به جز تاريخ غني، افرادي تقديم جامعه كرده كه در هر زمان از سردمداران حكومت هاي گذشته تا كنون بوده اند. شهري آرام براي زندگي به دور از هياهوي كاذب دنياي كنوني. شهري كه با ديدني هاي تاريخي و طبيعي مسافران زيادي طي سال به خود مي بيند و مهمان نوازي ديرينه خود را تقديم آنها مي كند.
باربري مشهد به شهركيان - «شهر كيان» كه در گذشته به «شه رز» و همچنين«سرخ لار» شناخته مي شده، در سال هاي اخير با نام «شهرك» و اخيرا با تغيير يافتن از روستا به شهر، با نام «شهر كيان» شناخته مي شود. مردمي اين شهرغالبا ترك زبان هستند. شهري كه اكثريت جمعيت آن را اهالي بومي اين شهر تشكيل مي دهند.
جاذبه هاي گردشگري و ديدني شهركيانمهم ترين و با ارزش ترين مكان هاي شهر كيان ، وجود آستان باشكوه امامزاده شاهزاده عزيز الله از فرزندان امام حسن مجتبي (ع) در اين شهر است. امامزاده اي صاحب كرامت كه همه روزه زائران زيادي را از شهر هاي اطراف به سمت خود جذب مي كند. امامزاده در ميان پاركي سرسبز و در كنار مقبره شهداي گمنام دفاع مقدس در فضايي آرام و دلنشين قرار گرفته است. در كنار اين امامزاده عظيم الشان، صحني بزرگ و زيبا و در سوي ديگر، مسجدي بنا شده است.
در شمال شهر كيان، آثار و بقايايي از يك تپه تاريخي به نام «گورگاي تپه» وجود دارد. متاسفانه اين تپه تاريخي طي ساليان اخير به شدت مورد آسيب هاي طبيعي و انساني قرار گرفته است. اين تپه تاريخي براي اولين بار توسط باستان شناس آلماني به نام آلن زاگارل مورد بررسي قرار گرفت. باربري مشهد به شهركيان - آثار و سفالينه هاي بدست آمده از اين تپه و ديواره هاي تخريب شده آن نشان از وجود سكونت در اين مكان در هزاره پنجم قبل از ميلاد مسيح را دارد. كشف سفالينه ها، تيغه هاي مسي طبيعي و ظروفي كه اغلب در موزه شهركرد و ديگر مناطق كشور نگهداري ميشود، و شباهت آن با سفالينه هاي دشت خوزستان، همدان و شوش نشان دهنده ارتباطي بين اين منطقه و ديگر مناطق باستاني كشور بوده است. شهري قديمي و باستاني كه نشانگر ارتباط فعال با ديگر تمدن هاي باستاني كشور را داشته است.
در ميان شهر مسجد جامع محمد علي بيگ، خود نمايي مي كند. مسجدي سنتي و با معماري زيبا كه بناي آن به دوره تيموري و باز سازي آن در زمان افشاريان برمي گردد. اين مسجد زيبا داراي دو شبستان بهاره و زمستانه مي باشد كه در كنار رواق شرقي آن كه با ستون هاي سنگي خود اوج معماري را در ايران باستان نشان مي دهد. وجود مساجد متعدد در اين شهر كوچك نشان از اعتقاد بالا و مذهبي بودن اهالي اين شهر از گذشته تا كنون بوده است.
در جنوب شرقي شهركيان و در كنار جاده ارتباطي شهركرد به خوزستان پاركي بسيار وسيع و سرسبز با نام «قزل حصار» واقع شده است. پاركي كه با مساحت 230000 متر و درختان زيبا و امكانات رفاهي معمول، محلي براي اقامت مسافران و محل تفريحي براي بوميان مي باشد. پاركي كه در بلنداي تپه اي به همين نام احداث شده است. در اطراف اين پارك طبيعي زيبا، محلي براي دوچرخه سواري و بازي كودكان ساخته شده است.
در ساختمان حمام قديمي شهر، موزه اي مردم شناسي دائر گرديده است. موزه اي كه به همت اهالي بومي شهر با جمع آوري وسائل تاريخي و قديمي و همچنين وسائل مورد استفاده در زمان هاي گذشته براي كشاورزي و تهيه انواع آرد و غذا در اين مكان زيبا و تاريخي بنا شده است. از جمع آوري و راه اندازي اين موزه مردم شناسي مي توان به فرهنگ بالاي اهالي اين شهر و همت بي بديل آنها پي برد.
  جاهاي ديدني چهار محال و بختياري
امامزاده شاهزاده عزيزالله

امامزاده شاهزاده عزيزالله از فرزندان امام حسن مجتبي(ع) است كه حرم مطهر ايشان در شمال شرقي شهر كيان در چهارمحال و بختياري واقع است. باربري مشهد به شهركيان -  اين امامزاده داراي بقعه و ساختماني است كه در اطراف آن آيات قرآني حك شده و نقاشي‌هاي مختلفي در آن به كار رفته است. نقل است در حدود ۱۵۰ سال پيش اين سيد بزرگوار در اين شهر سكونت داشتند و به جهت پاكي باطن و خلوص نيت، مردم ارادت بسيار به ايشان داشتند و كرامات زيادي از ايشان نقل شده است.
آستان باشكوه امامزاده عزيزالله (ع) در انتهاي پارك شهركيان، مقابل آرامگاه شهداي گمنام اين شهر واقع شده است كه پس از عبور از سردر باشكوه به صحن بقعه و از آنجا به مدخل اصلي بقعه مي‌رسيم كه توسط شش پلكان به آن راه مي‌يابد.
در پيشاني ايوان كتيبه‌اي در زمينه‌ كاشي سبز با خط خوش نستعليق نوشته شده« يا شاهزاده عزيزالله فرزند امام حسن مجتبي (ع) باني حاج حفيظ الله آزادي و حاجي گرجعلي مالكي» همچنين دور اتاق مرقد را يك شبستان بزرگ احاطه كرده است و در سمت غرب آن يك مسجد نسبتاً بزرگي الحاق شده است.
پارك قزل حصار
اين پارك يكي از اصلي ترين تفرجگاه هاي اهالي شهر كيان بوده و همچنين مسافران و گردشگراني كه به اين شهر سفر مي كنند، براي سپري كردن روزي آرام از فضاي اين پارك بهره مي برند.اطراف اين پارك مسير زيبايي به طول بيش از ۲ كيلومتر به منظور پياده‌روي و دوچرخه سواري موسوم به جاده نشاط احداث شده‌است.
باربري مشهد به شهركيان و موضوعات مربوطه را در حد توان در اين نوشتار بيان نموديم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات باربري مشهد به شهركيان - شهركرد- فارسان - هفشجان - جونقان - سامان - فردانيه - بن - شهركيان - سورشجان - بلداجي - باباحيدر - بروجن - لردگان - فرخ شهر را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۳۲:۲۸ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی