باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد به بوكان – ما در گروه باربري نتسان كه نام تجاري باربري مشهد به مي باشد سعي نموده اييم با به كارگيري بهترين پرسنل و ماشين هاي حمل كالا و اثاثيه مدل بالا آسودگي خاطر را براي شما عزيزان فراهم نماييم در اين مطلب به موضوعات اروميه - مياندواب-سلماس-پيرانشهر-نقده-خوي - مهاباد- تكاب-ماكو-سردشت-اشنويه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمديار خواهيم پرداخت.


باربري مشهد به بوكان -  تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل و (اروميه - مياندواب-سلماس-پيرانشهر-نقده-خوي - مهاباد- تكاب-ماكو-سردشت-اشنويه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمديار) را براي شما عزيزان تدارك ببنيد و امروز با افتخار اعلام مي نماييم كه باربري نتسان در بين تمام شركت هاي باربري ارزانترين نرخنامه و تعرفه را ارائه مي نمايد.

 

شهر بوكان
بوكان، يكي از شهرهاي تاريخي و زيباي استان آذربايجان غربي است كه در جنوب اين استان قرار گرفته و به‌دليل آب و هواي مطلوب در فصول گرم سال، جاذبه‌هاي گردشگري طبيعي و تاريخي و نيز ميهمان‌نوازي مردم محلي، ميزبان جمع زيادي از گردشگران و مسافران سراسر كشور، به‌ويژه در روزهاي دلنشين و مطبوع بهاري است.
۱. پارك ساحلي بوكان
يكي از جاهاي ديدني بوكان، «پارك ساحلي» اين شهرستان است كه در بخش غربي آن و در جنوب استان آذربايجان غربي احداث شده است. باربري مشهد به بوكان - شهر بازي، ميداني بزرگ براي ورزش، پيست اسكيت و درختزارهاي وسيع در اين پارك ساحلي، از ويژگي‌هاي مطلوب آن است كه به مكاني دوست‌داشتني براي تفريح خانواده‌هاي محلي و ديگر مسافران تبديل شده است. همچنين «سيمينه‌رود» كه در نزديكي و مجاورت اين پارك ساحلي قرار دارد، منظره‌اي زيبا و طيبعتي دوست‌داشتني را ايجاد كرده است.
۲. آرامگاه سرداران مكريدر چوبي و نماي آجري آرامگاه سردار مكري
«آرامگاه سرداران مكري»، يكي از جاذبه‌هاي تاريخي در شهرستان بوكان است كه در داخل پارك عمومي ملت اين شهرسان قرار گرفته است. بنايي تاريخي و متعلق به حكومت قاجاريان كه در گويش كردي به «گومبه‌زي سردار» شهرت دارد. علت شهرت اين بقعه‌ تاريخي به سرداران مكري، مدفون شدن «سردار عزيزخان مكري»، «محمد حسين خان مكري»، «قاضي حسين مكري» و «علي خان مكري»، در كنار جمع ديگري از مشاهير و بزرگان بوكان، در اين مكان است. اين مقبره متشكل از حياطي كوچك، مقبره‌اي مستطيلي شكر، گنبدي مركزي با الگوي چليپا در مركز، ايواني با دو ستون سنگي و شاه‌نشين و نيز دو دهليز در طرفين است.
۳. مسجد جامع بوكان
يكي از عمارات تاريخي شهرستان بوكان، بنايي است قديمي كه در سال ۱۳۱۰ هجري قمري، به دستور «علي اصفهاني»، احداث شد. جالب است بدانيد كه ابتدا اين بناي مذهبي با ۱۲ گنبد و ۶ ستون از جنس سنگ‌هاي آهكي تراشدار ساخته شد. سپس در سال ۱۳۴۵ بر وسعت مسجد افزوده و چهار گنبد و سه ستون ديگر به آن اضافه شد. اين ميراث ايراني كه بين مردم از محبوبيت و احترام ويژه‌اي برخوردار است، در مجاورت تپه‌ «قلعه سردار» قرار دارد و امروزه ميزبان نمازگزارا در روز جمعه بوده و به‌عنوان يكي از بزرگ‌ترين و مهم‌ترين مساجد استان آذربايجان غربي نيز شناخته مي‌شود.
۴. درياچه سد بوكان
يكي از معروف‌ترين مناطق گردشگري و تفريحي در شهرستان بوكان، «درياچه سد بوكان» است كه عنوان يكي از مناطق نمونه‌ گردشگري استان آذربايجان غربي را به خود اختصاص داده است. باربري مشهد به بوكان - سدي خاكي كه در ۳۵ كيلومتري جنوب شرقي اين شهرستان قرار گرفته و گرداگرد آن را دشت‌هاي سرسبز، زيبا و استپي فراگرفته است. جالب است بدانيد كه نام نخست اين جاذبه‌ گردشگري، «كوروش كبير» بوده است كه به نام «شهيد كاظمي» تغيير يافته است. احداث اين سازه‌ ارزشمند با طول تاجي برابر با ۵۳۰ متر و بلنداي ۵۰ متر از پي، در مسير رودخانه‌ زيباي «زرينه‌رود»، منظره‌اي چشم‌نواز را ايجاد كرده كه سالانه پذيراي جمع زيادي از مسافران و گردشگران از سراسر ايران است.
۵. قلعه سردار بوكان
«قلعه سردار» يا «آرگ بوكان»، يكي از عمارات تاريخي و جاهاي ديدني آذربايجان غربي است كه قدمت آن به قرن ۱۹ ميلادي و مقارن با حكومت «ناصرالدين شاه قاجار»، بازمي‌گردد. به نظر مي‌رسد كه اين بناي قديمي، در سال ۱۲۴۷ هجري شمسي، به همت «عزيزخان مكري» و به جهت تلسط بر عشاير و كردهاي مكري احداث شده است.
۶. مسجد روستاي حماميان
«مسجد روستاي حماميان»، از ديگر جاذبه‌هاي مذهبي در شهرستان بوكان است كه در يكي از روستاهاي اين شهرستان به نام «حماميان»، قرار دارد. به نظر مي‌رسد كه اساختمان مسجد، در دوراني پيش از جنگ جهاني دوم و در سال ۱۳۲۸ هجري قمري و به دست «محمود آقا ايلخاني زاده» و به معماري «معمار باشي مراغه‌اي»، احداث شده است. خوشبختانه امروزه بخش اعظمي از بناي مسجد سالم مانده است و مي‌توان در مجاورت آن، بقايايي از يك مدرسه‌ قديمي حماميان را مشاهده كرد.
۷. منطقه شكار ممنوع سه‌كانيان
در ۱۵ كيلومتري شمال شرقي بوكان، در محور بوكان به مياندوآب، يكي از ديدني‌هاي طبيعي و فوق‌العاده‌ استان آذربايجان غربي قرار گرفته است كه به «منطقه‌ شكار ممنوع سه‌كانيان»، شهرت يافته است. باربري مشهد به بوكان -  اين دشت، برخوردار از پنج روستا با نام‌هاي «سه‌كانيان»، «كاني علي گرده»، «كاني سور»، «ارمني بلاغي» و «كاني قلا» است و مي‌توان آن را زيستگاه نوعي پرنده‌ كمياب به نام «ميش‌مرغ» كه بزرگ‌ترين پرنده‌ كشور لقب گرفته است، معرفي كرد.
۸. خانقاه شيخ شمس‌الدين برهاني
«شمس‌الدين برهاني»، يكي از شيوخ مشهور نقش‌بندي است كه در قرن ۱۴ هجري قمري زيسته است. اين عالم بزرگ در سال‌هاي ۱۲۷۷ تا ۱۲۸۰ هجري قمري، در منطقه‌ مكريان، روستاي شرفكند شهرستان بوكان، خانقاهي وسيع را احداث كرد و در آن مكان به تدريس و تربيت شاگردان و مريدان مشغول شد. وي در سال ۱۳۲۵ هجري قمري چشم از جهان فرو بست و در خانقاه خود، به خاك سپرده شد. آرامگاه وي كه به «خانقاه شيخ برهان» نيز شهرت دارد، در «روستاي برهان»، در ۳۵ كيلومتري از مسير بوكان به مهاباد قرار گرفته است كه به‌دليل حضور شيخ رباني به «روستاي خانقاه» نيز شناخته مي‌شود.
باربري مشهد به بوكان و موضوعات مربوطه را در حد توان در اين نوشتار بيان نموديم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات باربري مشهد به بوكان - اروميه - مياندواب-سلماس-پيرانشهر-نقده-خوي - مهاباد- تكاب-ماكو-سردشت-اشنويه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمديار را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۴۶:۳۴ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی