باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد به فومن – ما در گروه باربري نتسان كه نام تجاري باربري مشهد به مي باشد سعي نموده اييم با به كارگيري بهترين پرسنل و ماشين هاي حمل كالا و اثاثيه مدل بالا آسودگي خاطر را براي شما عزيزان فراهم نماييم در اين مطلب به موضوعات رشت- خمام - سياهكل – رضوانشهر- لنگرود - هشتپر - آستارا - بندر انزلي - لاهيجان - صومعه سرا - آستانه اشرفيه - رودسر  خواهيم پرداخت.

باربري مشهد به فومن -  تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل و (رشت- خمام - سياهكل – رضوانشهر- لنگرود - هشتپر - آستارا - بندر انزلي - لاهيجان - - صومعه سرا - آستانه اشرفيه - رودسر ) را براي شما عزيزان تدارك ببنيد و امروز با افتخار اعلام مي نماييم كه باربري نتسان در بين تمام شركت هاي باربري ارزانترين نرخنامه و تعرفه را ارائه مي نمايد.


شهر فومن
در سراسر ايران، فومن را با باغ‌ها، شاليزارها، مجسمه‌ها، درختان چنار و مناظر زيباي طبيعي مي‌شناسند. سرزميني تاريخي كه باستان‌شناسان آن را در گروه قديمي‌ترين مناطق شمالي كشور معرفي كرده و پيشينه‌اي ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ سال را براي اين سرزمين زيبا و سرسبز، تخمين زده‌اند. امروزه اين شهرستان با بهره‌مندي از آب‌وهوايي معتدل و مطبوع، خوراكي‌هاي لذيذ و خوشمزه‌ بومي، سوغات و صنايع دستي محلي، ديدني‌ها و چشم‌اندازهاي طبيعي و نيز آثار تاريخي بازمانده از دوران باستان، به يكي از پرطرفدارترين مناطق گردشگري در كشور تبديل شده است كه سالانه، پذيراي جمع زيادي از توريست‌ها و گردشگران از سراسر ايران و جهان است.
قلعه رودخان فومن
در ۲۰ كيلومتري شهرستان فومن، بنايي تاريخي وجود دارد كه گروهي از باستان‌شناسان، قدمت آن را در دوران حكومت ساسانيان تخمين زده‌اند. باربري مشهد به فومن - وجه تسميه اين اثر تاريخي، به‌علت قرارگيري و احداث آن در كنار رود است كه در گذشته به «دژ روگان» شهرت داشته و با گذشت زمان به «قلعه رودخان» تغيير نام داده است. اين عمارت كهن در بين مردم به نام‌هاي ديگري مانند «دژ روخان»، «قلعه‌ حسامي»، «قله رخون»، «قلعه‌ هزارپله» و «دژ روگان» نيز شناخته مي‌شود.
ويژگي منحصربه‌فرد قلعه رودخان، عدم نفوذ، فتح و دسترسي به آن توسط دشمن، در طول تاريخ است
اين دژ قديمي از بخش‌هاي مختلفي از جمله دو ارگ و قورخانه، تشكيل شده است. ارگ محل سكونت حاكم وقت و خانواده‌ وي احداث شده و قورخانه نيز براي سكونت و انجام كارهاي نظامي سربازان مورد استفاده قرار مي‌گرفت. از ديگر قسمت‌هاي قلعه مي‌توان به تعدادي ورودي، زندان، سردخانه، حمام، حوض، آبريزگاه، آب‌انبار، برج ديده‌باني، چندين اتاق ديده‌باني، تعدادي واحد مسكوني، برج و بارو و ... اشاره كرد. از ويژگي‌هاي منحصربه‌فرد و جالب در مورد قلعه، سيستم دفاعي و امنيت بي‌نظير آن است؛ چراكه در طول تاريخ و در مدت زمان پويايي آن، هيچ دشمني موفق به فتح آن نشده است.
پارك فومن
يكي از زيباترين و محبو‌ب‌ترين جاهاي ديدني فومن، «پارك فومن» اين شهرستان است كه به ديل حضور انواع مجسمه‌ها از جمله مجسمه‌هاي چهار دختران، در بين گردشگران مشهور و محبوب است. مجسمه‌هايي كه نمايانگر سعي، كوشش و زحمت بي‌دريغ زنان و دختران روستاها و دهكده‌هاي فومن است كه به كشاورزي مشغول بوده و سرزندگي و تلاش را به نمايش مي‌گذارد.
همچنين حضور مجسمه‌هاي كودكان با چهره‌هايي شاد و خندان كه در محوطه‌ پارك قرار دارد، نشاط مردم و بازي‌هاي محلي آن‌ها را به نمايش گذاشته است. دستگاه‌هاي بازي نيز در كنار اين مجسمه‌ها، اين مكان را به يكي از تفريح‌گاه‌هاي محبوب فومن، تبديل كرده است.
روستاي فوشه
يكي از مناطق ديدني در شهرستان فومن، روستاي فوشه در فاصله‌ ۲۲ كيلومتري جنوب غربي اين شهرستان است كه در نزديكي «قلعه‌ رودخان» قرار دارد. باربري مشهد به فومن -  محصور شدن اين روستاي زيبا از غرب، جنوب و جنوب غربي به مناطق كوهستاني، ارتفاعات و جنگل‌هاي زيبا با چشم‌اندازهاي فوق‌العاده و قرارگيري آن در دامن كوه و جنگل، از ويژگي‌هاي ناب و دوست‌داشتني اين منطقه از شمال كشور براي بازديد و مسافرت محسوب مي‌شود كه سالانه ميزبان علاقه‌مندان بسياري به طبيعت و ايرانگردي است. همچنين پوشش گياهي متنوع و حضور درختاني همچون توسكا، افرا، لرگ، راش، خرمندي و راش طبيعتي زيبا با آرامش و سرسبزي منحصربه‌فردي را براي ساكنين و بازديدكنندگان از اين منطقه، به ارمغان آورده است.
غار خون فوشه
در فاصله‌ ۱۵ كيلومتري از روستاي فوشه و در نزديكي قلعه‌ رودخان شهرستان فومن، غاري كهن با قدمتي بالغ بر ۳ هزار سال قرار دارد كه مي‌توان از آن به‌عنوان يكي از ديدني‌ها و جاذبه‌هاي ارزشمند اين منطقه از استان گيلان ياد كرد. اين غار در منطقه‌اي جنگلي قرار دارد و به‌دليل قدمت تاريخي و زيست‌محيطي از ارزش و اهميت والايي برخوردار است. گردشگران در مسير دسترسي به غار با جاذبه‌هاي بكر طبيعي و زيبايي‌هاي خارق‌العاده‌اي روبه‌رو مي‌شوند كه سختي راه و پيمودن شيب تند مسير را به فراموشي خواهند سپرد.
بقعه‌ سبز قبا
از اماكن مذهبي در شهرستان فومن، آستان مقدس امامزاده سبزقبا (ع) است كه در روستاي شنبه‌بازار اين شهرستان قرار گرفته و به يكي از مقاصد گردشگري مذهبي در اين خطه از كشور، تبديل شده است. از نكات قابل‌توجه در مورد اين بقعه‌ تاريخي، آرامگاه پيكر مطهر چند تن از شهداي جنگ تحميلي است كه در اطراف آن قرار دارد.
باربري مشهد به فومن و موضوعات مربوطه را در حد توان در اين نوشتار بيان نموديم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات باربري مشهد به فومن - رشت- خمام - سياهكل – رضوانشهر- لنگرود - هشتپر - آستارا - بندر انزلي - لاهيجان- صومعه سرا - آستانه اشرفيه - رودسر  را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۴۳:۵۲ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی