باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد به نايين – ما در گروه باربري نتسان كه نام تجاري باربري مشهد به مي باشد سعي نموده اييم با به كارگيري بهترين پرسنل و ماشين هاي حمل كالا و اثاثيه مدل بالا آسودگي خاطر را براي شما عزيزان فراهم نماييم در اين مطلب به موضوعات اصفهان - كاشان - خميني شهر- دهاقان- نجف آباد- شاهين شهر- داران - شهرضا - تيران - مباركه - آران و بيدگل-  زرين شهر- فريدون شهر- گلپايگان- چادگان- فلاورجان- دولت آباد خواهيم پرداخت.

باربري مشهد به نايين -  تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل و (اصفهان - كاشان - خميني شهر- دهاقان- نجف آباد- شاهين شهر- داران - شهرضا - تيران - مباركه - آران و بيدگل-  زرين شهر- فريدون شهر- گلپايگان- چادگان- فلاورجان- دولت آباد) را براي شما عزيزان تدارك ببنيد و امروز با افتخار اعلام مي نماييم كه باربري نتسان در بين تمام شركت هاي باربري ارزانترين نرخنامه و تعرفه را ارائه مي نمايد.


نايين
نايين يكي از شهرهاي اصفهان در منطقه دشت كوير است كه با توجه به بناهاي كهن اين شهر، قدمت آن به بيش از سه هزار سال مي‌رسد. جاذبه‌هاي گردشگري نايين متعلق به معماري دوران مختلف است و با تلفيق بافت شهري قديم با تاثيرپذيري از شرايط محيط طبيعي، نيازهاي شهري و لزوم امنيت شهر در برابر مهاجمان ساخته شده‌اند.
 نارين قلعه (قلعه نارنج)
نارين قلعه يا قلعه نارنج يكي از قديمي‌ترين بناهاي شناخته شده در مركز بافت تاريخي شهر نايين است كه از دوران پارتيان و قبل از اسلام به يادگار مانده است. بناي مذكور به‌صورت چند ضلعي است و چندين برج در گوشه اضلاع آن قرار دارند. اين بنا، همچنين در فهرست آثار ملي ايران نيز به ثبت رسيده است.
خانه تاريخي پيرنيا (موزه مردم شناسي نايين)
خانه تاريخي پيرنيا يكي از مهم‌ترين خانه‌هاي تاريخي شهر نايين است كه معماري آن با الهام از خانه‌هاي كوير مركزي ايران بنا شده است. باربري مشهد به نايين -  اين خانه ۴۰۰ ساله در دوران حكومت صفويه بنا شده است و شامل قسمت‌هاي مختلفي از جمله ورودي، دالان‌هاي متعدد، هشتي، غلام‌گردش،‌ ايوان شاه‌نشين، اتاق نشيمن، گودال باغچه و باغ مي‌شود. در حال حاضر اين خانه محل نمايندگي ميراث فرهنگي نايين و موزه مردم‌شناسي نايين است.
مسجد جامع نايين (مسجد علويان)
مسجد جامع نايين با الهام از مسجد پيامبر مدينه به سبك خراساني بنا شده است. اين مسجد از معدود مساجد اوليه شبستاني است كه كمتر دستخوش تغيير و تحول شده و صورت اوليه خود را تا امروز حفظ كرده است. ساختمان اوليه آن در قرن دوم هجري قمري ساخته شده كه در حال حاضر قسمت زيادي از مسجد فعلي را تشكيل مي‌دهد.
قلعه محمديه (آشورگاه)
قلعه محمديه يكي از معروف‌ترين بناهاي نايين است كه در بالاي كوهي مشرف به محله محمديه احداث شده است. بر طبق نظر كارشناسان و بنا بر موقعيت سوق‌الجيشي اين قلعه، احتمالا از آن به‌عنوان دژ دفاعي استفاده مي‌شده است. شكوه اين قلعه چنان زياد است كه از جاي‌جاي محله محمديه مي‌توانيد ابهت آن را تماشا كنيد. قدمت اين قلعه را مربوط به دوران پيش از اسلام مي‌دانند و برخي آن را «عاشوراگاه» هم مي‌نامند.
بازار تاريخي نايين
بازار تاريخي نايين از قديمي‌ترين بازارهاي سنتي ايران و اصلي‌ترين معبر مهم و مركز تجاري شهر نايين در دوران گذشته بوده است. باربري مشهد به نايين -  ورودي اين بازار يكي از دروازه‌هاي قديم شهر بوده كه به «دروازه تاريخي چهل دختران» نيز معروف است. بناي اوليه بازار را متعلق به دوره ايلخانان مي‌دانند و بيشتر رونق آن مربوط به دوران حكومت صفويه است.  
خانه تاريخي امامي
خانه تاريخي امام در محله تاريخي «كلوان» قرار گرفته و متعلق به دوران صفويه است. بناي اين خانه در دوران قاجار نيز تغييراتي را در فضاها و معماري خود داشته است. اين خانه در قديم از چندين خانه تشكيل مي‌شده و در دوران حكومت قاجاريان به‌عنوان خانه امام جمعه شهر نايين يعني «خاندان امامي‌ها» و «محمد سعيد امامي» استفاده مي‌شده است.
آب‌انبار معصوم خاني
آب‌انبار معصوم‌خاني، يكي از آب‌انبارهاي اصلي شهر نايين است كه توسط فرد خيري به همين نام در دوران پهلوي در محله «چهل دختران» كنار «دروازه چهل دختران» ساخته شده و به‌عنوان يكي از آثار ملي ايران به ثبت رسيده است.
باربري مشهد به نايين و موضوعات مربوطه را در حد توان در اين نوشتار بيان نموديم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات باربري مشهد به نايين - اصفهان - كاشان - خميني شهر- دهاقان- نجف آباد- شاهين شهر- داران - شهرضا - تيران - مباركه - آران و بيدگل-  زرين شهر- فريدون شهر- گلپايگان- چادگان- فلاورجان- دولت آباد را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۲۰:۵۷ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی