باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد به ماهنشان – ما در گروه باربري نتسان كه نام تجاري باربري مشهد به مي باشد سعي نموده اييم با به كارگيري بهترين پرسنل و ماشين هاي حمل كالا و اثاثيه مدل بالا آسودگي خاطر را براي شما عزيزان فراهم نماييم در اين مطلب به موضوعات زنجان - سهرود - گرماب -دندي -زرين رود –نوربهار-  ابهر - خرمدره - قيدار - هيدج - صايين قلعه - آب بر - سلطانيه - سجاس خواهيم پرداخت.

باربري مشهد به ماهنشان -  تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل و (زنجان - سهرود - گرماب -دندي -زرين رود –نوربهار-  ابهر - خرمدره - قيدار - هيدج - صايين قلعه - آب بر - سلطانيه - سجاس) را براي شما عزيزان تدارك ببنيد و امروز با افتخار اعلام مي نماييم كه باربري نتسان در بين تمام شركت هاي باربري ارزانترين نرخنامه و تعرفه را ارائه مي نمايد.

 

شهر ماهنشان
ماهنشان از شهرهاي استان زنجان مي باشد كه در فاصله ۱۱۵ كيلومتري از مركز استان قرار دارد و داراي قدمتي ۴۰۰۰ساله مي باشد.اين منطقه داراي آثار تاريخي ارزشمند و جذابي است .
جاهاي ديدني ماهنشان
كوه هاي رنگارنگ آلاداغ لار

كوه هاي آلاداغ لار كه به كوه هاي رنگارنگ نيز شهر دارد، يكي از زيباترين مناظر طبيعي ماهنشان بوده و با دارا بودن رنگ هايي نظير زرد، قرمز، سبز، نارنجي و قهوه اي، رنگين كمان زيبايي را بر روي زمين خلق كرده است. اين كوه ها در مسير زنجان به ماهنشان واقع شده و با ظاهر و چشم انداز منحصر به فرد خود، زيبايي خاصي به اين جاده بخشيده است.
جالب است بدانيد كه عمر اين زيبايي به ۱۵ ميليون سال مي رسد و دليل رنگ هاي زيبا و گوناگون اين كوه، وجود رسوبات درون خاك كوه هاي آلاداغ لار است كه هر قسمت آن، در تركيب با اكسيژن و گازهاي موجود در هوا، بر اثر واكنش هاي شيميايي به رنگ هاي متفاوتي در آمده اند.
قلعه بهستان يا كهن دژ
قدمت قلعه بهستان يا كهن دژ به دوره هخامنشيان برمي‌گردد. قلعه بهستان يكي از ۲۰ قلعه تاريخي شهرستان ماهنشان در استان زنجان است كه قدمت آن به قرن پنجم هجري قمري تخمين زده مي‌شود و از جاهاي ديدني ماهنشان مي باشد. به علت شرايط زماني خاص آن دوره، حاكمان جهت دفاع از خود و مردم اقدام به ساخت اين قلعه كرده‌اند.طبقات بالاي قلعه بهستان جهت دفاع و طبقات پايين‌تر به عنوان زاغه و محل نگهداري آذوقه مردم مورد استفاده قرار مي‌گرفت. قلعه بهستان كه در دل كوهي از جنس خاك سفت و سخت بنا شده است به علت وزش بادهاي تند و فرسايش و همچنين عبور رودخانه قزل اوزن از كنار قلعه در حال تخريب است.
قلعه بهستان
نرسيده به روستاي ايلي ايلاغ ، پديده اسرار آميزي وجود دارد كه حرف و حديث هاي زيادي درباره آن گفته مي شود. ستون هايي از جنس خاك رس كه تخته سنگ هاي بزرگي رويشان قرار دارد. دودكش جن ۲۰ كيلومتر با شهر ماهنشان فاصله دارد و از جاذبه هاي شهر ماهنشان شمرده مي شود. در آنجا ستوني بلند از جنس خاك رس را مي بينيد كه در اثر فرسايشي طولاني مدت به وجود آمده و تخته سنگي مسطح در بالاي آن ظاهري شبيه دودكش را به آن داده است. به چنين پديده هاي طبيعي در علم جغرافيا هودو گفته مي شود. اما احتمالا چون آن ها اشكال بسيار عجيبي هستند و ساختشان براي بشرو دشوار است محلي ها آن را دودكش جن ناميده اند.
درياچه پري
درياچه پري در دهستان اورياد از توابع بخش مركزي شهرستان ماهنشان و ۱۵۲ كيلومتري شهر زنجان و ۴۵ كيلومتري شهر ماهنشان قرار دارد. اين درياچه يكي از زيباترين جاذبه‌هاي طبيعي شهرستان ماهنشان است و تقريباً تنها درياچه طبيعي استان زنجان محسوب مي‌شود. درياچه پري كه نام ديگر آن خندقلو مي‌باشد، در حدود ۵۰۰ مترمربع مساحت دارد و با چشم‌اندازي بسيار زيبا در ميان يك دشت وسيع گسترده شده است. بهترين زمان سفر به اين منطقه اواخر بهار و اوايل تابستان مي‌باشد.
منطقه قارقالان
يكي از مكان‌هاي جذاب براي گردش و تماشاي زيبايي‌هاي ماه‌نشان بازديد از منطقه كوهستاني و ييلاقي قارقالان در روستاي علم‌كندي است و از جاهاي ديدني ماهنشان مي باشد. به دليل نزديكي به روستا،‌به اين ييلاق «علم‌كندي» هم مي‌گويند. كوه‌هاي قارقالان در منطقه علم‌كندي، زيبايي خاصي دارد كه هر سال گردشگران زيادي را به خود جذب مي‌كند. باربري مشهد به ماهنشان -  قارقالان منطقه‌اي است كوهستاني، ييلاقي و زيبا در شهرستان ماه‌نشان است.
منطقه حفاظت شده انگوران
از سال ۱۳۴۹ تحت حفاظت بوده است.اين منطقه با مشخصات جغرافيايي بين N3650 تا N3720 عرض شمالي تا E4715 تا E4750 طول شرقي و در جنوب غربي استان زنجان در شهرستان ماهنشان قرار گرفته است. وسعت منطقه: ۹۲۲۹۷ هكتار
ويژگي و سيماي عمومي منطقه(شامل وضعيت توپوگرافي،چشم انداز،پوشش گياهي و گونه هاي شاخص گياهي،وضعيت عمومي حيات وحش و گونه مزار مولانا همتي انگوراني ماهنشان
مزار مولانا همتي انگوراني
شاعر اهل روستاي انگوران از شهرستان ماهنشان زنجان، در زادگاه وي قرار دارد و از جاهاي ديدني ماهنشان مي باشد. آنچه كهنسالان روستا مي گويند در قبرستان سره يال كه مزار مولانا همتي انگوراني همتي هم در آن واقع است، قبور زيادي وجود داشته كه بر سنگ قبر اكثر آنها لفظ”شهيد” نقش بسته بود.
لعه گل بلاغي (قره گل) 
بقاياي قلعه قشلاق يا همان قلعه گل بلاغي مربوط به دوره اشكانيان است. باربري مشهد به ماهنشان - اين قلعه در شهرستان ماهنشان، در بخش دهستان قـزلگچيلو و ۷ كيلومتـري شمال ‌شـرق روستاي قـره‌ گل دقيقا در كنار رودخانه قزل اوزن قرار دارد
دربند قاطرچي در ۵ كيلومتري سمت غـرب ماه‌نشان به طـرف روستاي «ينگجه سينار» قرار دارد و يكي از مناطـق حفاظت شده حيا‌ت‌وحش ماه‌نشان است. اين منطقه به عنوان منطقه‌اي براي سكونت حيواناتي مثل قوچ و ميش در نظر گرفته شده است.
چهار طاق كليسا ماه‌نشان
چهار طاق كليسا ماه‌نشان بناي ساده‌اي به ابعاد ده در ده متر است كه بخش اصلي آن با سبك چهارطـاقي ساخته شده است و از جاهاي ديدني ماهنشان ميباشد. نقشه بنا از بيرون مربع و از داخل تقريبا چليپايي (صليبي شكل) است.
احتمالا روي فضاي چهار طاقي در گذشته گنبدي قرار داشته است كه امروزه اثري از آن باقي‌نمانده است. بنا داراي سه ورودي در جهت شرقي، غربي و جنوبي است. مصالح استفاده شده در بنا خرده سنگ و ملات آن گچ و آهك است.
مردهاي نمكي چهرآباد
كمتر كسي است كه درباره مرد نمكي ايران چيزي نشنيده باشد. اين موميايي طبيعي در منطقه‌اي در معدن نمك چهرآباد زنجان يافت شده است كه در شهرستان ماه‌نشان قرار دارد.البته تعداد اين موميايي‌ها كشف شده بيشتر از يك مورد است ولي معروف‌ترين آن‌ها به خاطر شرايط خاص فيزيكي و اطلاعات تاريخي در موزه ملي ايران نگه‌داري مي‌شوند.
باربري مشهد به ماهنشان و موضوعات مربوطه را در حد توان در اين نوشتار بيان نموديم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات باربري مشهد به ماهنشان - زنجان - سهرود - گرماب -دندي -زرين رود –نوربهار-  ابهر - خرمدره - قيدار - هيدج - صايين قلعه - آب بر - سلطانيه - سجاس را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۵۷:۴۷ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی