باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد به  اليگودرز  – ما در گروه باربري نتسان كه نام تجاري باربري مشهد به مي باشد سعي نموده اييم با به كارگيري بهترين پرسنل و ماشين هاي حمل كالا و اثاثيه مدل بالا آسودگي خاطر را براي شما عزيزان فراهم نماييم در اين مطلب به موضوعات كوهدشت - نور آباد - الشتر- ازنا - پلدختر - كوناني - معمولان - چقابل – اشترينان- بروجرد - درود  خواهيم پرداخت.

باربري مشهد به  اليگودرز  -  تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل و (كوهدشت - نور آباد - الشتر- ازنا - پلدختر - كوناني - معمولان - چقابل – اشترينان- بروجرد - درود ) را براي شما عزيزان تدارك ببنيد و امروز با افتخار اعلام مي نماييم كه باربري نتسان در بين تمام شركت هاي باربري ارزانترين نرخنامه و تعرفه را ارائه مي نمايد.


جاهاي ديدني الگودرز ، مناظر ديدني و طبيعي استان لرستان
شهر اليگودرز مركز شهرستان اليگودرز در شرق استان لرستان است كه با پيشينه اي تاريخي خود، مناظر زيبا و آب و هوايي معتدل براي گردشگري در ايام نوروز منطقه اي  بسيار مناسب است.
شهرستان اليگودرز با وسعت بيش از 8 هزار كيلومترمربع و با ارتفاع 2 هزار متر از سطح دريا بيشترين سهم از مناظر ديدني و طبيعي استان لرستان را به خود اختصاص داده است. باربري مشهد به  اليگودرز  - از ميان جاذبه هاي طبيعي  بسيار زيباي اليگودرز مي توان از آبشارهاي آب سفيد و چكان به عنوان مهمترين مناظر طبيعي اين شهرستان نام برد.
آبشار آب سفيد عروس زيباي لرستان
آبشار آب سفيد يكي از طبيعي ترين و زيباترين آبشارهاي كشور است كه در بخش بشارت اليگودرز واقع شده است، اين آبشار با ارتفاعي بيش از 60متر از تونلي در دل كوه بيرون مي آيد و سرچشمه آن بعد از گذشت ساليان دراز هنوزهم در پرده ابهام باقي مانده است.
آبشار آب سفيد در منطقه اي ييلاقي با كوه هاي سر به فلك كشيده و درختان زيباي بلوط و گردو واقع شده  وهواي آن بسيار خنك و دلنشين است كه حتي در تابستان براي گذران شب به ناچار بايد از چادر وآتش براي ماندن در كنار اين آبشار استفاده كرد.آبشار آب سفيد در 90كيلومتري شهرستان اليگودرز قرار دارد و تنها مسير آن از روستاهاي كاكلستان و قليان است و آسفالت آن به طور كامل انجام شده است.
آبشارچكان، سرمايه خدادادي اليگودرز
آبشار چكان در جنوب غربي اليگودرز و در بخش «ززوماهرو» قرار دارد و مشرف به روستاهاي منطقه چكان است. باربري مشهد به  اليگودرز  - آبشار چكان از درون غاري مشرف به زمين هاي زراعي چكان بيرون مي آيد كه فوران آن دهها متر طول دارد و آهنگ آن هر بيننده و شنونده اي را به وجد مي آورد.
اطراف آبشار و امتداد رودخانه سرسبز و پوشيده از درختان ميوه همچون گردو، بلوط، گلابي است و اهالي منطقه نيز از آب آن جهت كشاورزي بيشترين بهره را مي برند. بهترين راه رسيدن به آبشار چكان از طريق جاده شوسه مورزرين- شول آباد و بهاركار است.
رشته كوه تمندر
رشته كوه تمندر يكي ديگر از جاذبه هاي گردشگري اليگودرز است كه در نواحي بريرود و ذلقي شهرستان اليگودرز واقع شده و داراي چهار رشته شمالي، جنوبي، شرقي و مركزي است.اين رشته كوه رشته شمالي دو قله ازنا و دره سر را دربرمي‌گيرد كه به ترتيب 3200و 3250 متر ارتفاع دارند.
رشته مركزي داراي شش قله به نامهاي قله مركزي تمندر، هما، قله شمالي، شرقي و جنوبي تمندر و قله جنوبي دره‌سر است كه همه آنها بيش از سه هزار و پانصد متر ا رتفاع دارند.
قله مركز تمندر سه هزار و نهصد متر ارتفاع دارد. رشته شمالي تمندر دو قله فرسش و قله جنوبي را شامل مي‌شود كه به ترتيب 3600و3850 متر ارتفاع دارند. رشته جنوبي تمندر نيز شامل يك خط‌الرأس پانزده كيلومتري است كه در انتهاي غربي آن قلعه مخروبه قديمي به نام قلعه دختر قرار دارد.
كوهستان تمندر يكي از بزرگترين شكارگاه‌هاي شهرستان اليگودرز است و زنجيره به هم پيوسته كوه‌ها و قله‌هاي آن نه  تنها مي‌تواند به يكي از كانون‌هاي توسعه ورزش كوه‌نوردي و صخره‌نوردي تبديل شود، بلكه به علت برف‌گيري و وجود شيب‌هاي مناسب در پاره‌اي از مناطق، قابليت ايجاد و توسعه ورزش اسكي را نيز دارند.
دشت لاله هاي واژگون اليگودرز
يكي از مناظر ديدني كه هر بيننده اي را مجذوب خود مي كند دشت لاله هاي واژگون اليگودرز است.
  معرفي هفت چشمه در استان لرستان
شهرستان اليگودرز نيز در برخورداري از دشت لاله ها سهم برزگي دارد بطوريكه اين مناظر زيبا از 35 كيلومتري جنوب شرقي مركز اليگودرز شروع و تا فراز دامنه هاي زاگرس ادامه مي يابد.
روستاهاي دالاني ، دره دايي، دورك، مورزرين، چغاگرگ، آب باريك ، خليل آباد، مورخشك، تاپله، خاك بتيه، هنديله،گيلان، گلك، ارژنك و گله مويه از جمله مناطقي هستند كه هر ساله ميزبان گردشگران و تماشاكنندگان دشت هاي زيباي لاله واژگون هستند.
باربري مشهد به  اليگودرز  و موضوعات مربوطه را در حد توان در اين نوشتار بيان نموديم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات باربري مشهد به  اليگودرز  - كوهدشت - نور آباد - الشتر- ازنا - پلدختر - كوناني - معمولان - چقابل – اشترينان- بروجرد - درود  را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۲۱:۳۹ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی