باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد به جاجرم – ما در گروه باربري نتسان كه نام تجاري باربري مشهد به مي باشد سعي نموده اييم با به كارگيري بهترين پرسنل و ماشين هاي حمل كالا و اثاثيه مدل بالا آسودگي خاطر را براي شما عزيزان فراهم نماييم در اين مطلب به موضوعات بجنورد - فاروج - شيروان- گرمه - راز و جرگلان   -اسفراين - مانه وسملقان  خواهيم پرداخت.

باربري مشهد به جاجرم -  تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل و (بجنورد - فاروج - شيروان- گرمه - راز و جرگلان   -اسفراين - مانه وسملقان ) را براي شما عزيزان تدارك ببنيد و امروز با افتخار اعلام مي نماييم كه باربري نتسان در بين تمام شركت هاي باربري ارزانترين نرخنامه و تعرفه را ارائه مي نمايد.


شهر جاجرم
شهرستان جاجَرم از شهرستان‌هاي استان خراسان شمالي است. جاجرم به دليل واقع شدن در حاشيه كوير مركزي و نيز اتصال به كوه «بهار» از پوشش گياهي و اقليمي متنوعي برخوردار است. اين شرايط منطقه را به زيستگاه منحصر به فردي براي گونه‌هاي مختلف گياهي و نيز جانوري از جمله يوزپلنگ ايراني كه تنها بازمانده نژاد آسيايي است، بز كوهي، قوچ، مارال، قرقاول، تيهو و گربه وحشي تبديل كرده‌است و مياندشت را به عنوان يكي از زيستگاه‌هاي مطرح كشور تبديل كرده‌است.
همچنين تنها شهرستان استان خراسان شمالي است كه به راه‌آهن سراسري كشور متصل مي‌باشد كه اين اهميت اقتصادي منطقه را دو چندان كرده‌است. باربري مشهد به جاجرم - كلاه كركي جاجرم، جوراب پشمي و چادرشب سنتي هم از جمله صنايع دستي اين منطقه است. كشك و قره قروت سنخواستي و آلو بخارا جلگه شوقان از سوغاتي‌هاي شهرستان جاجرم است.
پناهگاه حيات وحش مياندشت با وسعت ۸۵ هزار هكتار در شرق شهرستان جاجرم يكي از قديمي‌ترين زيستگاه‌هاي يوز ايراني به‌شمار مي‌رود.
جغرافيا
اين شهرستان قبل از تفكيك شهرستان گرمه در سال ۱۳۸۵، تعداد ۵۸٬۴۸۳ نفر جمعيت داشته‌است. اما پس از جدا شدن گرمه، در سال ۱۳۸۹، جمعيت آن در حدود ۴۰۷۴۴ نفر تخمين زده مي‌شود.شهرستان جاجرم در جنوب غربي استان خراسان شمالي واقع است و از طرف شمال به شهرستان بجنورد (مركز استان)، از شمال غرب به استان گلستان، از شرق به اسفراين از جنوب شرق به شهرستان جغتاي در خراسان رضوي و از سمت غرب به شهرستان شاهرود (استان سمنان) محدود مي‌شود.
آب و هوا
آب و هواي منطقه نيمه استپي، گرم و خشك مي‌باشد. ميانگين بارش ۱۳۴ ميلي‌متر است. جهت باد غالب از شمال غربي است و متوسط سرعت باد ۸٫۵ متر بر ثانيه (۳۰ كيلومتر بر ساعت) است. ميانگين دما ۱۶٫۵ درجه سانتيگراد و ميانگين رطوبت ۵۰٪ است. حداقل دماي ثبت شده ۱۳٫۲- درجه و حداكثر دماي ثبت شده ۴۱٫۴ درجه بوده‌است.آب و هواي جاجرم «معتدل و خشك، بيشترين درجه گرما در تابستان‌ها تا ۴۰ درجه بالاي صفر و كم‌ترين درجه در زمستان‌ها تا ۱۵ درجه زير صفر و ميزان بارندگي سالانه حدود۱۵۰ ميلي‌متر است
جاذبه هاي گردشگري جاجرم
مسجد جامع جاجرم

مسجد جامع جاجرم بناي مذهبي، زيبا و بي‌نظير شهر جاجرم است كه در خيابان ۱۵ خرداد جنوبي و فاصله ۲۰۰ متري جنوب شرقي قلعه قديمي اين شهر واقع شده است. باربري مشهد به جاجرم -  بنا به روايت اهل تاريخ، قدمت اين بنا به اوايل اسلام و به روايتي به سال ۵۷۷ هجري قمري برمي‌گردد. اين مسجد داراي ورودي يك ايواني با سقف جناقي در ضلع شمال است كه از يك حياط كوچك در وسط و دو صفه (سكو) با سقف‌هاي گنبدي و گچ‌كاري شده در شرق و غرب تشكيل شده است. ضلع جنوبي مسجد نيز به وسيله چهار ترمينه به هشت گوش تبديل شده و اين گنبد با تزئينات زيباي گچ‌بري روي آن استوار شده است. اين مسجد داراي شبستاني است كه در ضلع غربي قرار دارد و مصالح آن از خشت، گل و آجر است و داراي كتيبه‌هاي مختلفي است كه بر پيشاني دالان و بالاي محراب آن قرار دارد. اين مسجد تنها مسجد تاريخي باارزش و با قدمت طولاني در استان خراسان شمالي است كه در تمام طول سال و در مراسم مختلف از آن استفاده مي‌شود. از اين مسجد در سفرنامه‌هاي مك‌گريگور، ناصرالدين شاه و اعتمادالسلطنه ياد شده است.
 مقبره علي بن مهزيار
آرامگاه علي بن مهزيار اهوازي يكي از قديمي‌ترين و مهم‌ترين بناهاي شهر اهواز است. علي‌ بن مهزيار يكي از دانشمندان و فقهاي شيعه و از ياران امام رضا (ع) بود. در سال ۲۰۱ هجري قمري در محل اقامت امام رضا (ع) در اهواز، مسجدي را بنا كرده و بعد از مرگ علي‌ بن مهزيار او را در اين مسجد دفن كردند. امروزه اين آرامگاه مكاني است كه مردم براي زيارت و دعا سري به آن مي‌زنند.در مورد محل دفن وي اختلاف است و دو بقعه در شهرهاي جاجرم و اهواز به وي منسوب است.
باربري مشهد به جاجرم و موضوعات مربوطه را در حد توان در اين نوشتار بيان نموديم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات باربري مشهد به جاجرم - بجنورد - فاروج - شيروان- گرمه - راز و جرگلان   -اسفراين - مانه وسملقان  را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۱۸:۳۷ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی