باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد به سرايان – ما در گروه باربري نتسان كه نام تجاري باربري مشهد به مي باشد سعي نموده اييم با به كارگيري بهترين پرسنل و ماشين هاي حمل كالا و اثاثيه مدل بالا آسودگي خاطر را براي شما عزيزان فراهم نماييم در اين مطلب به موضوعات بيرجند - طبس - فردوس - نهبندان - بشرويه - قاين - سربيشه - اسلاميه - حاجي اباد -خوسف - خضري دشت بياض  - اسديه - آيسك - نيمبلوك - سه قلعه خواهيم پرداخت.

باربري مشهد به سرايان -  تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل و (بيرجند - طبس - فردوس - نهبندان - بشرويه - قاين - سربيشه - اسلاميه - حاجي اباد -خوسف - خضري دشت بياض  - اسديه - آيسك - نيمبلوك - سه قلعه) را براي شما عزيزان تدارك ببنيد و امروز با افتخار اعلام مي نماييم كه باربري نتسان در بين تمام شركت هاي باربري ارزانترين نرخنامه و تعرفه را ارائه مي نمايد.


سرايان يكي از شهرهاي استان خراسان جنوبي است كه در شمال شرقي آن واقع شده است.اين شهر در حاشيه كوير و در دامنه كوه زابري يا شتران قرار دارد. سرايان يكي از شهرهاي قديمي و كهن به شمار مي رود كه داراي آثار تاريخي ارزشمندي مي باشد بد نيست در ادامه همراه ما شويد تا با جاذبه هاي گردشگري سرايان آشنا شويد.
جاذبه هاي گردشگري سرايان
كوير سه قلعه |بهشت منجمان ايران

كوير سه قلعه يكي از منحصر به فردترين كوير‌هاي شرق كشور است كه در فاصله ۳۰ كيلومتري از مركز بخش سه قلعه و ۵۵ كيلومتري از مركز شهرستان سرايان قرار دارد. جغرافياي سه قلعه به گونه‌اي است كه در مسير جريان گرد و غبار محلي قرار ندارد و افق ديد باز و حدود صفر درجه در محل رصدگاه، امنيت بالاي منطقه، دارا بودن جاذبه‌هاي كويري زيبا و استثنايي شامل تپه‌هاي ماسه روان (تپه ماهور)، درياچه نمك، دق (زميني كاملاً صاف و سفت كه داراي هيچ گونه پوشش گياهي نيست) اين منطقه را به عنوان جاذبه‌اي ديدني و منحصر در منطقه معرفي مي‌كند.
غار بتون
اين غار كه هنوز ناشناخته باقي مانده است براي ورود به آن بايد از تجهيزات كوهنوردي استفاده كرد. باربري مشهد به سرايان - در داخل اين غار آب قابل آشاميدن و بسيار سرد جاري است، قنديل هاي زيبا و آهكي و بي انتها بودن از شگفتي هاي غار بتون سرايان محسوب مي شود كه هنوز انتهاي آن كشف نشده است اين غار يكي از جاذبه هاي گردشگري سرايان است.
روستاي مصعبي يكي از جاذبه هاي گردشگري سرايان
روستاي مصعبي از روستاهاي هدف گردشگري است كه در شهر سرايان قرار دارد. آب‌و‌هواي مطبوع اين روستا در تابستان‌ها مهم‌ترين دليل جذب گردشگران است. طبيعت سرسبز، سد بزرگ پارساي و آرامگاه امامزاده سلطان از جاذبه‌هاي گردشگري اين روستا به‌شمار مي‌آيند. اكثر مردم مصعبي به كشاورزي و باغداري مشغول‌اند و بادام و زعفران بيشترين سهم را در بين ديگر محصول‌هاي كشاورزي اين روستا دارند.
كاروانسراي سرايان
كاروان‌سراي سرايان، كه به رباط شاه عباسي هم معروف است، در بافت تاريخي شهر سرايان قرار دارد. قدمت اين كاروان‌سرا متعلق به دوران صفويه است و در سال ۱۳۸۲ در فهرست آثار ملي ايران ثبت شده. اين رباط به‌صورت دو ايواني و با آجر ساخته شده است. ورودي، حياط، حجره‌ها، انبار و اصطبل شترها از بخش‌هاي تشكيل‌دهنده اين كاروان‌سراي تاريخي‌اند. اين كاروان‌سرا در كنار بازار، حمام، مسجد و آب‌انبار مجموعه‌اي تاريخي را در شهر سرايان به‌وجود آورده‌ است.
روستاي كريمو
وستاي كريمو از توابع بخش مركزي شهرستان سرايان ( استان خراسان جنوبي ) ، با مختصات جغرافيايي ۵۸ درجه و ۳۰ دقيقه طول شرقي و ۳۴ درجه و دو دقيقه عرض شمالي، در ۳۰ كيلومتري شمال شهر سرايان واقع شده است. باربري مشهد به سرايان - اين روستا از شمال، به كوه سفيد و از شمال شرقي به كوه بيم محدود مي‌شود و از سطح دريا دوهزار متر ارتفاع دارد و اقليم آن معتدل و نيمه خشك و آب و هواي اين روستا در بهار و تابستان و اوايل پاييز، مطبوع و دلپذير و در زمستان‌ها سرد است. منطقه اي ييلاقي كه هدف گردشگري هم به شمار مي آيد و از جاذبه هاي گردشگري سرايان است.
آبشارهاي دره سبزرود
آبشارهاي دره سبزرود سرايان در موقعيت جغرافيايي E5829 N3401 در استان خراسان جنوبي واقع است. آبشارهاي دره سبزرود در ۳۵ كيلومتري شمال شهرستان سرايان يكي از محل هاي بسيار جالب و ييلاقي است كه جهت كوهپيمايي و صخره نوردي مكان مناسبي است.
آرامگاه توران شاه
ورودي آرامگاه توران‌شاه سرايان شامل يك طاق بوده و پس از سر در ورودي، فضاي داخلي آرامگاه يا گنبدخانه ديده مي‌شود و گنبد مذكور به شيوه عرقچين با كمك فيل‌پوش‌هاي كوچك كه فضاي هشت ضلعي را به دايره نزديك كرده‌اند بنا شده است. اين فضا نيز داراي نقشه هشت ضلعي بوده و هر ضلع آن داراي طاقي است. طاق‌ها داراي قوس جناغي بوده و در انتهاي سه عدد از آن‌ها طاق‌نماهايي واقع شده است. نماي خارجي بنا داراي طاق‌هاي تزئيني است كه با آجر كار شده‌اند. دوره تاريخي اين بنا بر اساس مدارك موجود به احتمال فراوان به دوره تيموري تعلق دارند.اين مكان يكي از جاذبه هاي گردشگري سرايان محسوب مي شود.
دق سرايان
دق رباط سرايان در جنوب غربي شهر سرايان در استان خراسان جنوبي قرار دارد. كوير شكلي شبيه به بيضي دارد كه طول آن در حدود ۴۰ كيلومتر و عرض آن در حدود ۲۰ كيلومتر است. عرصه اين كوير شامل اراضي مسطح و پست با كمي تقعر و شوري و قليايي خيلي زياد كه داراي خاك‌هاي بسيار عميق با بافت سنگين تا خيلي سنگين مي‌باشد كه مركز آن فاقد پوشش گياهي بوده و در اطراف آنها گياهان شورپسند با نياز آبي بالاتر مشاهده مي‌گردند. در حاشيه شرقي كوير تپه‌هاي ماسه‌اي و ريگزارها قرار گرفته‌اند. در قسمت جنوبي كوير، بسترهاي نمكي و در مركز آن پوشش استپي پهنه آن را فرا‌گرفته است. در حاشيه كوير پوشش جنگل‌هاي تنگ طاق قابل مشاهده است. در عرصه كوير پوشش گياهي شورپسند موجود در اين نقاط شامل ۱۶ گونه با ۳ تيپ گياهي است.
باربري مشهد به سرايان و موضوعات مربوطه را در حد توان در اين نوشتار بيان نموديم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات باربري مشهد به سرايان - بيرجند - طبس - فردوس - نهبندان - بشرويه - قاين - سربيشه - اسلاميه - حاجي اباد -خوسف - خضري دشت بياض  - اسديه - آيسك - نيمبلوك - سه قلعه را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۳۸:۳۳ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی