باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد به قلعه رئيسي – ما در گروه باربري نتسان كه نام تجاري باربري مشهد به مي باشد سعي نموده اييم با به كارگيري  بهترين پرسنل و ماشين هاي حمل كالا و اثاثيه مدل بالا آسودگي خاطر را براي شما عزيزان فراهم نماييم در اين مطلب به موضوعات ياسوج - دوگنبدان - دهدشت - ليكك - چرام - لنده - باشت - سي سخت - سوق - ديشموك - سرفارياب - مارگون - پاتاوه   خواهيم پرداخت.

باربري مشهد به قلعه رئيسي -  تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل و (ياسوج - دوگنبدان - دهدشت - ليكك - چرام - لنده - باشت - سي سخت - سوق - ديشموك - سرفارياب - مارگون - پاتاوه  ) را براي شما عزيزان تدارك ببنيد و امروز با افتخار اعلام مي نماييم كه باربري نتسان در بين تمام شركت هاي باربري ارزانترين نرخنامه و تعرفه را ارائه مي نمايد.


ديدنيهاي شهر قلعه رئيسي در كهگيلويه و بوير احمد
قلعه رئيسي شهري است در استان كهگيلويه و بويراحمد ايران. اين شهر در بخش چاروسا از توابع شهرستان كهگيلويه و در منطقه اي كوهستاني قرار گرفته است. باربري مشهد به قلعه رئيسي -  غرب شهر قلعه رئيسي به رودخانه و گودال هاي عميق ختم مي شود كه آب آن شاليزارهاي سبزيجات رو پياز اين بخش را تامين ميكند و در زبان محلي مردم منطقه به رو معروف است.
اين شهر در مسير ارتباطي روستاها و بخش‌هاي همجوار قرار دارد و به نوعي گلوگاه ارتباطي اين مناطق به شمار مي رود، كه اين ارتباط موقعيتي استراتژيك از لحاظ سياسي و فرهنگي به قلعه رئيسي بخشيده‌است.
بخش چاروسا با وجود جنگل‌ها و منابع طبيعي كه دارد يكي از زيباترين و پرجاذبه‌ترين مناطق گردشگري استان كهگيلويه و بويراحمد است كه هر سال گردشگران زيادي به منطقه سفر مي‌كنند. ، طبيعت بكر و زيباي اين منطقه وجود آبشارها و رودخانه‌هاي فراوان با وجود دشت‌ها و كوه‌هاي سرشار از درختان و گل‌هاي وحشي چشم هر رهگذر را به سوي اين منطقه جذب مي‌كند. اين آبشار با چشم‌اندازي زيبا يكي از نادرترين و زيباترين آبشارهاي استان كهگيلويه و بويراحمد است كه در بالاي و كنار اين آبشار چشمه‌هاي پرآب متعددي از دل كوه‌ مي‌جوشد و زيباي آن را دوچندان مي‌كند.
آبشار كمر دوغ
آبشار كمردوغ كهگيلويه در  استان كهگيلويه و بوير احمد واقع است. آبشار زيباي كمردوغ در شهر قلعه رئيسي از توابع شهرستان كهگيلويه در زمره زيبايي هاي طبيعي استان كهگيلويه و بويراحمد به شمار مي رود اين آبشار ديدني كه نزديك به ۱۰۰ متر ارتفاع و بيش از ۶۰ متر عرضه دارد پس از عبور از جاده هاي پرپيچ و خم زيبا و درختان و جنگل هاي رويايي بلوط پس از عبور از شهر دهدشت ،مركز شهرستان كهگيلويه نمايان مي شود. باربري مشهد به قلعه رئيسي - در سرچشمه آبشار كمردوغ، اجراي يك طرح پرورش ماهي قزل آلا باعث پهن شدن سرريز آب و وسعت يافتن طول آبشار شده و آبشاري مصنوعي را در جنوب آبشار طبيعي آن ايجاد كرده است. واقع شدن يك تنگه زيبا در مسير جريان آب بر زيبايي آبشار افزوده است.هواي خنك و باطراوت سرسبزي و شادابي كوه‌هاي بلند و دلنشين، آبشار كمردوغ را به يك منطقه ديدني و جذاب براي گردشگران تبديل كرده است.
يكي ديگر از مهم‌ترين جاذبه‌هاي گردشگري اين منطقه كه به‌عنوان نماد اين بخش از آنها ياد مي‌شود وجود بارگاه مقدس امامزادگان «سيد محميد» و «ميرسالار» از نوادگان امام هشتم است. كه در نزديكي اين آبشار هر سال شمار فراواني زائر را به اين منطقه جذب و ارزش و اثر طبيعي آن را دوچندان مي‌كند. امامزاده سيد محميد(ع) جزو امامزادگان واجب‌التعظيم در اين منطقه با فاصله ۱۰ كيلومتري با شهر قلعه رئيسي و ۷۵ كيلومتري دهدشت واقع شده است.
بقعه امامزاده شهسوار
بقعه متبركه امامزاده شهسوار غيب، ضلع غربي روستاي جاورده چاروسا از توابع شهرستان كهگيلويه، در فاصله ۱۲ كيلومتري قلعه رئيسي و ۶۰ كيلومتري شهر دهدشت قرار دارد.بقعه متبركه امامزاده شهسوار غيب، در وسط قبرستان قديمي ضلع غربي روستاي جاورده چاروسا از توابع شهرستان كهگيلويه قرار دارد. روستاي جاورده از شمال به رودخانه چاروسا، از جنوب به روستاي بلويري، از مغرب به كوه گل، از مشرق به كوه سيليلاك (ابراهيم ) محصور و محدود است.
بناي امامزاده داراي يك واحد اتاق ۴*۶ متر كه در وسط آن، مرقد مطهر در ابعاد ۱۱۰*۱۷۰*۵۰ سانتي متر قرار دارد و زماني داراي گنبدي گچي از نوع مخروطي هرمي بوده است. در سال ۱۱۷۳ (ه.ش) دردوره حكومت زنديه به دستور كلانتر وقت منطقه، مرمت و گنبد متروكه آن باز سازي كامل شد، از آن تاريخ تا سال ۱۳۴۷ (ه .ش) هيچ گونه تعمير و مرمتي انجام نگرفته است.
باربري مشهد به قلعه رئيسي و موضوعات مربوطه را در حد توان در اين نوشتار بيان نموديم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات باربري مشهد به قلعه رئيسي - ياسوج - دوگنبدان - دهدشت - ليكك - چرام - لنده - باشت - سي سخت - سوق - ديشموك - سرفارياب - مارگون - پاتاوه   را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۲۴:۵۸ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی