باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد به دستجرد  – ما در گروه باربري نتسان كه نام تجاري باربري مشهد به مي باشد سعي نموده اييم با به كارگيري بهترين پرسنل و ماشين هاي حمل كالا و اثاثيه مدل بالا آسودگي خاطر را براي شما عزيزان فراهم نماييم در اين مطلب به موضوعات قم - قنوات - كهك - جعفريه - سلفجگان  خواهيم پرداخت.

باربري مشهد به دستجرد  -  تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل و (قم - قنوات - كهك - جعفريه - سلفجگان ) را براي شما عزيزان تدارك ببنيد و امروز با افتخار اعلام مي نماييم كه باربري نتسان در بين تمام شركت هاي باربري ارزانترين نرخنامه و تعرفه را ارائه مي نمايد.


گردشگري دستجرد
آتشكده نويس 

آتشكده نويس يا آتشكده بُرزو يا چهار طاقي بُرزو، سازه اي مربوط به دوره ساساني است. ويژگي هاي كالبدي و عناصر معماري و سازه بنا، نشانگر آن است كه هم روزگار با ديگر چهار طاقي هاي جداگانه ايران است. چهار طاقي نويس، يكي ديگر از نمونه هاي چهار طاقي هاي يگانه در ايران، با ديسه متقارن چهار سويه و با قاعده چهار گوش است. باربري مشهد به دستجرد  - بنا، از چهار پايه با چهار طاق ساخته شده كه گنبدي با ميانجي چهار فيل پوش بر روي آن ها، ساخته شده است. مصالح بنا، منحصراً عبارت از قلوه سنگ و لاشه سنگ هاي بدون تراش با ملاط گچ است. چهار سوي بنا، چشم اندازي باز و بي هيچ درب يا پنجره و مانعي است. اين اثر، در تاريخ ۲۰ خرداد ۱۳۲۱، با شماره ثبت ۳۴۴، به عنوان يكي از آثار ملي ايران، به ثبت رسيده است.
 پل طينوج
پُل طينوج، در گذشته، محل عبور كاروان ها به عتبات بوده است، اما در حال حاضر، اهالي روستا، براي رفتن به باغات از آن استفاده مي كنند. طول پُل، ۵/۲۷ متر و عرض آن، ۳/۴۰ و ارتفاع آن، ۶۰/۶ متر است. اين پُل، در غرب كاروانسراي طينوج احداث شده است و قدمت آن، به دودمان صفويه مي رسد. اين اثر، در تاريخ ۹ ارديبهشت ۱۳۸۲، با شماره ثبت ۸۶۳۸، به عنوان يكي از آثار ملي ايران، به ثبت رسيده است.
پل ورزنه قم
پل ورزنه، مربوط به دوره پهلوي اول است و در تاريخ ۲۴ اسفند ۱۳۸۳، با شماره ثبت ۱۱۵۰۱، به عنوان يكي از آثار ملي ايران، به ثبت رسيده است.
دره قاهان
تنگه قاهان كه در راه جاده ساوه به سمت سلفچگان قرار گرفته است، به قدري زيبا است كه خواهي نخواهي نظر هر بيننده اي را به سمت خود جلب مي نمايد. باربري مشهد به دستجرد  - با توجه به اين كه قاهان داراي تنگه اي در خود است و به آن تنگه قاهان نيز مي گويند، از نظر دسترسي شرايط خوبي را دارا مي باشد. جالب است بدانيد كه تنگه قاهان در خود، روستايي ييلاقي و خوش آب و هوا را دارد كه اتفاقاً بازديدكنندگان بسيار از آن استقبال مي كنند. اين دره بزرگ طولي حدود 30 كيلومتر را در بر دارد. از آن جايي‌ كه عمق شكاف تنگه قاهان به هشت متر مي‌ رسد، نور خورشيد قادر نيست به‌ راحتي درون آن نفوذ كند و از اين‌ رو اين تنگه هوايي خنك را به همراه دارد. جالب است بدانيد كه عمق آب در برخي از قسمت‌ هاي تنگه به يك و نيم متر مي‌ رسد و آب ‌خنك و تميز آن براي شنا بسيار مناسب است.
دهكده توريستي تفريحي سلامت صبا قم
اين مجموعه شامل رستوران دريايي ٢۴ ساعته با غذاهاي متنوع و رستوران و تالار پذيرايي جهت برگزاري مراسم و ميهماني ها مي باشد. يك درياچه براي قايق سواري و ماهي گيري هم دارد. پيست دوچرخه سواري و كرايه دوچرخه هاي انفرادي و دو نفره و سه چرخه نيز از امكانات اين مجموعه است. كالسكه سواري نيز تجربه اي جالب در اين مجموعه است. ضمناً امكان ماهي گيري از درياچه براي شما در درياچه فراهم است. مجموعه داراي ۵ ويلاي دوبلكس نيز است كه بصورت روزانه مي توان آن ها را اجاره نمود. در اطراف درياچه، آلاچيق و سايبان هايي فراهم شده است كه امكان اتراق خانواده ها را فراهم كرده است.
باربري مشهد به دستجرد  و موضوعات مربوطه را در حد توان در اين نوشتار بيان نموديم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات باربري مشهد به دستجرد  - قم - قنوات - كهك - جعفريه - سلفجگان  را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۴۰:۲۳ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی