باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد به ورامين – ما در گروه باربري نتسان كه نام تجاري باربري مشهد به مي باشد سعي نموده اييم با به كارگيري بهترين پرسنل و ماشين هاي حمل كالا و اثاثيه مدل بالا آسودگي خاطر را براي شما عزيزان فراهم نماييم در اين مطلب به موضوعات تهران -قدس- ري - ملارد- صالحيه - قرچك - اسلامشهر- شهريار- پاكدشت - پرديس - رباط كريم -گلستان- انديشه-پرند خواهيم پرداخت.

باربري مشهد به ورامين -  تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل و (تهران -قدس- ري - ملارد- صالحيه - قرچك - اسلامشهر- شهريار- پاكدشت - پرديس - رباط كريم -گلستان- انديشه-پرند) را براي شما عزيزان تدارك ببنيد و امروز با افتخار اعلام مي نماييم كه باربري نتسان در بين تمام شركت هاي باربري ارزانترين نرخنامه و تعرفه را ارائه مي نمايد.


جاهاي ديدني ورامين
شهرستان وَرامين يكي از شهرستان‌هاي استان تهران است. مركز آن شهر ورامين است كه در ۳۵ كيلومتري جنوب شرقي شهر تهران
واقع شده‌است. شهرستان ورامين از شمال شرق به شهرستان‌هاي پيشوا و پاكدشت ، از شمال غرب به شهرستان قرچك، از غرب به شهرستان ري، از جنوب به استان قم و از جنوب شرق و شرق به استان سمنان محدود شده‌است.
جغرافياي ورامين
شهرستان ورامين در جلگه صاف حاصل خيز واقع شده و محدود است از جنوب به درياچه نمك و از مغرب به حسن‌آباد قم و از شمال به شهرستان پاكدشت و از مشرق به گرمسار
معرفي جاذبه هاي گردشگري ورامين
تالاب بندعليخان يكي از جاذبه هاي گردشگري ورامين

تالاب بندعليخان در شهرستان ورامين قرار دارد و به درياچه نمك قم متصل است. اين تالاب در فصل‌هاي پاييز و زمستان پرآب است اما در فصل‌هاي گرم باتلاقي يا خشك است. باربري مشهد به ورامين - ويژگي توجه برانگيز اين تالاب تصفيه خود به خودي آبِ آن است.
آب تالاب شيرين است و به همين دليل زيستگاه مناسبي براي پرندگاني مانند اردك، غاز و آبچليك است. پرواز پرندگان روي تالاب بندعليخان منظره‌اي تماشايي است. به‌دليل شكار بي‌رويه پرندگان اين منطقه در حال حاضر جزو منطقه‌هاي حفاظت‌شده است.
مسجد جامع
مسجد جامع شهرستان ورامين يك نمونه كامل از معماري اسلامي است كه در دوره ايلخاني ساخته شده. اين مسجد چهار ايوان دارد. گچ‌بري‌هاي زيبا از ويژگي‌هاي مثال‌زدني اين مسجد است. داخل شبستان مسجد كتيبه‌هاي بسياري به زبان كوفي وجود دارد. يكي از مهم‌ترين كتيبه‌ها، كتيبه سوره جمعه است. نام ديگر اين بنا «مسجد جمعه ورامين» است. اوج هنر معماري دوره ايلخاني را مي‌توانيد در ساختمان اين مسجد تاريخي مشاهده كنيد.

روستاي خاوه

روستاي خاوه در شهر ورامين قرار دارد و با توجه به نزديكي به تهران بافت سنتي و قديمي خود را حفظ كرده است. خاوه در لغت به معني بهشت كوچك است. روستاي خاوه آب‌و‌هواي عالي و طبيعتي بكر دارد. در كنار طبيعت زيبا آثار تاريخي بسياري در اين روستا قرار دارند. آسياب بادي، قلعه و تپه‌هاي باستاني، نقاره‌خانه و مدرسه تاريخي از مكان‌هاي ديدني روستاي خاوه‌اند.
برج علاءالدوله
برج علاءالدوله  يا برج آرامگاه علاءالدين به سيدفخرالدين حسن علاءالدوله (سلطان علاءالدين خوارزم شاه) تعلق دارد كه گفته مي‌شود در منطقه نفوذ زيادي داشته‌اند و بر اين منطقه حكومت مي‌كردند. اين برج تاريخي در سال ۵۹۱ هجري شمسي احداث شده است. طراحي معماري اين برج تركيبي از زمان مغول، دورة آق قويوتلو و قره قزيونلو است. اين برج ب باربري مشهد به ورامين - ا ارتفاع حدود ۱۷ متر در نزديكي شمال مسجد جامع ورامين قرار دارد و از دو قسمت اصلي تشكيل شده است.  قسمت اول با بدنه‌اي مدور به ارتفاع ۱۲ متر كه بخش اصلي بنا را تشكيل مي‌دهد و قسمت دوم كه شامل گنبدي مخروطي شكل و بزرگ به ارتفاع ۵۴ متر است و روي قسمت اول قرار دارد. كتيبه‌اي كه در محل اتصال بخش استوانه‌اي و بخش مخروطي برج وجود داشته، متاسفانه بخشي از آن از بين رفته است و قابل خواندن نيست،‌ اين كتيبه مربوط به اواخر قرن ۷ هجري است. اين بناي تاريخي با گورهاي سلطنتي شباهت دارد و جز بناهاي مذهبي شمرده نمي‌شود. اجساد در اين بناها در سرداب نگهداري مي‌شده است. مردم ورامين اين برج را متعلق به رهگذري مي‌دانند كه در اوايل قرن حاضر بعد از فوت در اين محل دفن شده است.
يخچال علي آباد
در روستاي علي آباد ورامين، چند تا بناي تاريخي هست. مثلا آب انبار كه يخچال و ديوار براي آب بستن پشت آن، يخ بستن و بعد هم انتقال يخ به درون يخچال ساخته شده. يخچال خيلي قشنگ و دايره اي شكله و با آجر و خشت و گل در زمان قاجاريه درست شده. كنار يخچال هم يه ديوار ارتفاع ۵ متر ، گودبرداري شده تا آب هاي سطحي در زمستان به صورت يخ به يخچال منتقل بشن.يخچال علي آباد  داراي طاقي هلالي شكل است. در بخش غربي و شرقي اين يخچال دريچه‌هاي كوچكي وجود دارد كه احتمالا يخ‌ها را از آنجا به درون يخچال انتقال مي‌دادند.
يخچال حصار كوچك
يخچال حصار كوچك يكي از آثار تاريخي شهرستان استان تهران است كه در ابتداي ورودي روستاي حصار كوچك در جنوب شرقي شهرستان ورامين واقع شده و با شهر ورامين ۱۷ كيلومتر فاصله دارد.
باربري مشهد به ورامين و موضوعات مربوطه را در حد توان در اين نوشتار بيان نموديم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات باربري مشهد به ورامين - تهران -قدس- ري - ملارد- صالحيه - قرچك - اسلامشهر- شهريار- پاكدشت - پرديس - رباط كريم -گلستان- انديشه-پرند را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۵۹:۴۹ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی