باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد به خمين – ما در گروه باربري نتسان كه نام تجاري باربري مشهد به مي باشد سعي نموده اييم با به كارگيري بهترين پرسنل و ماشين هاي حمل كالا و اثاثيه مدل بالا آسودگي خاطر را براي شما عزيزان فراهم نماييم در اين مطلب به موضوعات اراك - ساوه - محلات - دليجان - كرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - كميجان - آشتيان - خنداب - آستانه - پرندك - زاويه  خواهيم پرداخت.

باربري مشهد به خمين -  تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل و (اراك - ساوه - محلات - دليجان - كرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - كميجان - آشتيان - خنداب - آستانه - پرندك - زاويه ) را براي شما عزيزان تدارك ببنيد و امروز با افتخار اعلام مي نماييم كه باربري نتسان در بين تمام شركت هاي باربري ارزانترين نرخنامه و تعرفه را ارائه مي نمايد.


شهر خمين
در خمين، ميراث كهن و گنجينه‌هاي تاريخي و ارزشمند زيادي از ادوار مختلف به يادگار مانده است كه هويت بومي و فرهنگي اين سرزمين را نشان مي‌دهد.
خمين يكي از شهرهاي جنوبي استان مركزي است كه در دشتي نسبتا هموار واقع شده و كوه‌هاي اطراف، آن را در برگرفته‌اند. برخي خمين را عربي شده «همايون» مي‌دانند كه برطبق اسطوره هاي ايراني به دست «هماي» دختر «بهمن» ساخته شده است. برخي ديگر نام اين شهر را بر گرفته از واژه «خميهن» كه واژه‌اي زرتشتي است و از تركيب دو كلمه «خوي» و «ميهن» تشكيل شده است، قلمداد مي‌كنند.
در اين ديار تاريخي، ميراث كهن و گنجينه‌هاي ارزشمند زيادي از جمله قلعه‌هاي باستاني فراوان، شهرهاي زيرزميني و دستكندهاي بي‌شمار و امامزاده و كبوترخانه‌هاي بسيار از ادوار مختلف به يادگار مانده كه هويت بومي و فرهنگي اين سرزمين را نشان مي‌دهد. در اين مطلب مهم‌ترين جاهاي ديدني خمين، اين شهر زيبا و باستاني را به شما معرفي مي‌كنيم.
دستكندها و شهرهاي زيرزميني و تاريخي
دستكندها و شهرهاي زيرزميني و تاريخي اين شهر، نمونه كم‌نظير و بي‌همتايي از نبوغ مردمان اين ديار در حوزه دفاعي و پدافند غيرعامل هستند كه قدمت آن‌ها به دوران سلجوقيان و ايلخانان باز مي‌شود. باربري مشهد به خمين - اين شهرهاي زيرزميني با معماري كهن و ماهرانه و دالان‌هاي تو در توي اسرارآميز و حيرت آور از جاذبه‌هاي ديدني شهر خمين هستند. نمونه جذاب اين دستكندها و شهرهاي زيرزميني، «گوردخمه» روستاي سركوبه است كه به ثبت آثار ملي ايران نيز رسيده است.
موزه و قلعه سالار محتشم (موزه مردم شناسي خمين)
قلعه سالار محتشم يكي از ديدني‌هاي پرطرفدار و معروف خمين است كه در اواخر دوره قاجاريه به دست «ميرزا علي خان سالار محتشم» ساخته شده است. اين روزها اين قلعه تغيير كاربري داده و مردم آن را به‌عنوان «موزه مردم‌شناسي خمين» مي‌شناسند كه لوازم و ابزار معيشتي مردم خمين را در معرض عموم به نمايش گذاشته است.
مجموعه تاريخي بيت امام خميني
اين بناي تاريخي منزل پدري «امام خميني» است كه از دوران قاجاريه در بافت تاريخي شهر خمين در محله‌اي به نام «سه پل» در شمال رودخانه خمين به‌جاي مانده است. اين عمارت بي‌نظير حدود ۲۵۰۰ متر مربع مساحت دارد و نزديك به ۱۷۵ سال عمر كرده است. مجموعه تاريخي بيت امام،‌ عمارتي چهارهسته‌اي است كه از پنج خانه بزرگ و يك خانه كوچك تشكيل مي‌شود و برخلاف معماري‌هاي سنتي ايراني، در اين عمارت هيچ‌كدام از حياط‌ها نقش حياط مركزي را ندارند.

سنگ‌نگاره‌هاي تيمره
تيمره، منطقه‌اي باستاني و صخره‌اي در شهر خمين است كه ۲۱ هزار سنگ‌نگاره اسرارآميز و شگفت‌انگيز را در دل خود جاي داده است. سنگ‌نگاره‌هاي تيمره خمين، با نقوش منحصر‌ به ‌فرد، ۴۰ هزار سال تاريخ كشور را روايت مي‌كنند و حرف‌هاي زيادي براي گفتن به گردشگران دارند. كهن‌ترين خط كشف‌شده در ايران نيز متعلق به سنگ‌نگاره‌هاي تيمره است. همچنين يك سوم الگوي كتيبه‌هاي خطي و تصويري موجود در باغ كتيبه‌هاي «كاخ‌ نياوران تهران» نيز متعلق به تيمره هستند.  
امامزاده ابوطالب
اين بقعه، بنايي باشكوه و تاريخي از دوران صفويان است كه ميان اهالي خمين به «شاهزاده ابوطالب» نيز شهرت دارد. بناي اين بقعه شامل ايوان، گنبد، حرم، ضريح و صحن مي‌شود.
مجموعه تفريحي كوه بوجه
كوه بوجه يكي از كوه‌هاي جنوبي خمين است كه به‌شكل يك زنگوله در وسط دشت خمين قرار گرفته است و از نظر فيزيكي كوه كوچكي به شمار مي‌رود. باربري مشهد به خمين -  اين كوه كه با نام «بوجه سلطان» نيز شناخته مي‌شود، علاوه بر اينكه يكي از نمادهاي فرهنگي خمين و از جاهاي ديدني مركزي است، يكي از تفرجگاه‌هاي ساكنان شهر خمين و روستاهاي اطراف نيز محسوب مي‌شود. بخشي از دامنه اين كوه، اكنون به‌صورت پارك فضاسازي شده و امكانات تفريحي براي مردم فراهم شده است.
درياچه خان آباد خمين
درياچه خان‌آباد خمين در ۲۷ كيلومتري شهر خمين قرار دارد. آب اين درياچه از چشمه تامين مي‌شود و در كنار آن امكانات تفريحي نظير قايق‌سواري براي گردشگران فراهم شده است. همچنين باغات فراواني در نزديكي اين درياچه قرار گرفته‌اند.
قلعه باستاني روستاي چنار
قلعه‌اي باستاني و شگفت‌انگيزي در روستاي چنار قرار گرفته كه از جاذبه‌هاي تاريخي و بي‌نظير شهر خمين به حساب مي‌آيد.
عمارت اميرمفخم بختياري (عمارت باغ خسرواني)
«عمارت امير مفخم بختياري» كه با نام «عمارت باغ خسرواني» شناخته مي‌شود از بناهاي تاريخي دوره قاجار در روستاي شهابيه شهر خمين است. اين بنا در تاريخ ۲۰ اسفند سال ۱۳۸۵ به‌عنوان يكي از آثار ملي ايران به ثبت رسيده است.
كبوترخانه هاي خمين
در روستاهاي خمين، كبوترخانه‌هاي زيادي قرار گرفته‌اند. اين كبوترخانه‌ها، بناهاي كنگره‌داري هستند كه نوار سفيدي از گچ در چهار طرف ديوارها و كنگره‌هاي اطراف سقف آن‌ها كشيده شده و از هنر معماري خاصي برخوردار هستند. موقعيت اين كبوترخانه‌هاي به‌گونه‌اي است كه از هر نظر امنيت كبوتران را تامين و دسترسي به آب و دانه را براي آنان آسان‌تر مي‌كند.  
باربري مشهد به خمين و موضوعات مربوطه را در حد توان در اين نوشتار بيان نموديم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات باربري مشهد به خمين - اراك - ساوه - محلات - دليجان - كرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - كميجان - آشتيان - خنداب - آستانه - پرندك - زاويه  را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۴۸:۴۰ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی