باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد به بانه – ما در گروه باربري نتسان كه نام تجاري باربري مشهد به مي باشد سعي نموده اييم با به كارگيري بهترين پرسنل و ماشين هاي حمل كالا و اثاثيه مدل بالا آسودگي خاطر را براي شما عزيزان فراهم نماييم در اين مطلب به موضوعات كردستان - سنندج- بيجار -دهگلان - ديواندره - سريش اباد - دلبران - كاني دينار-  سقز - مروه - كامياران - مريوان  خواهيم پرداخت.

باربري مشهد به بانه -  تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل و (كردستان - سنندج- بيجار -دهگلان - ديواندره - سريش اباد - دلبران - كاني دينار-  سقز - مروه - كامياران - مريوان ) را براي شما عزيزان تدارك ببنيد و امروز با افتخار اعلام مي نماييم كه باربري نتسان در بين تمام شركت هاي باربري ارزانترين نرخنامه و تعرفه را ارائه مي نمايد.


شهر بانه
جاهاي ديدني بانه بسيار است و شايد به همين علت است كه اين شهر به يكي از گردشگر پذيرترين شهرهاي ايران بدل شده است. مناظر سرسبز و امكان خريد كردن از دلايل محبوبيت بانه است. بانه از غربي‌ترين شهر هاي استان كردستان و ايران است و فاصله‌ي آن تا كشور عراق چند كيلو‌متر بيشتر نيست و در سال‌هاي گذشته بانه با جاهاي ديدني خود تبديل به يك مركز مهم براي گردشگري شده و اين امر در سال ميليون‌ها بازديدكننده را به سمت بانه روانه مي‌كند.
بانه آب و هواي به نسبت معتدلي دارد كه در تابستان‌ها گرم و در زمستان‌ها سرد است. در گرم‌ترين ساعات روز، دماي هوا در اين شهر به ۳۶ درجه سانتي‌گراد مي رسد. باربري مشهد به بانه -  اما بانه شب‌ها بسيار سرد مي‌شود و حتما شما به عنوان گردشگر بايد لباس گرم به همراه داشته باشيد. شهر بانه در دامنه‌ي كوه آربابا بنا شده است و كدوزين و بابوس كوه‌هاي سرسبز و بلندقامت بانه از جاذبه‌هاي گردشگري اين شهر هستند و نماد اين زيبايي را مي‌شود در كوه آربابا اين شهر يافت، كوهي كه از  شهرت زيادي هم برخوردار است.
بانه داراي سه اثر تاريخي بسيار مهم است كه اين سه از افتخارات ايران ما هستند. اين سه اثر سه جلد قرآن نفيس، قديمي و بي‌نظيري هستند كه در  روستاهاي شوي و نجنه و هفتتاش قرار دارند كه جزو جاهاي ديدني بانه محسوب مي‌شوند. پس از مرمت دوباره توسط سازمان ميراث فرهنگي هم اكنون ديدار از آن‌ها براي عموم آزاد است.
موقعيت جغرافيايي شهر بانه
بانه به دليل مناظر بكر و سرسبز خود كه در تمام فصول بي نظير‌اند و بازارهاي خريد، سالانه گردشگران زيادي را به سمت خود روانه مي‌كند. بايد در هنگام  رانندگي در جاده‌هاي كوهستاني بانه به شدت دقت كنيد. 
شهر بانه را از روي كلمه‌ي كردي بان به معناي بام انتخاب كرده‌اند و اين به اين دليل بوده است كه بانه در محل كوهستاني قرار دارد و اين انتخاب احاطه‌ي بانه بر كل كردستان را نشان مي دهد. ارتفاع ۱۵۵۴ متري شهر از سطح دريا و چشم‌انداز ارتفاعات بلند آن مردم را به امر وا داشته كه در طول سفر بيشتر مسير را به سمت شيب بالا حركت كنند و از مناظر سرسبز بانه لذت ببرند. باربري مشهد به بانه - البته تفسير ديگر از شهر بانه هست كه مي‌گويد اسم اين شهر را به معناي خانه كه بيشتر منظور آن‌ها سرباز خانه بوده است گذاشته‌اند.
تاريخچه شهر بانه پيش از اسلام

پيش از پذيرفتن اسلام،  قبيله‌ي زردشتي قه‌قو بر اين منطقه حاكم بودند. تا ميانه هاي سده سيزدهم هجري نام اصلي شهر بانه ، روژه، به معناي آفتابگردان بوده است و هنوز هم اسنادي يافت مي‌شوند كه ملك در آن‌ها به شهر روژه نسبت داده شده است.
غار سنگي حسين ، از غارهاي ديدني ايران
غار سنگي حسين كوهكن نام يك غار دست ساز است كه توسط مردي كُرد به نام حسين كوهكن در منطقه توريستي ميگوره از توابع شهر بانه وره قرار دارد. حسين كوهكن كشس اشت كه فقط با يك پا تمام اين غار را بنا كرده است. اين غار از چهار خانه مجزا و ۹ اتاق تشكيل شده كه بعضي نقاط اين خانه‌ها واتاق‌هايشان از سطح رمين ارتفاع كمتري دارد.
باربري مشهد به بانه و موضوعات مربوطه را در حد توان در اين نوشتار بيان نموديم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات باربري مشهد به بانه - كردستان - سنندج- بيجار -دهگلان - ديواندره - سريش اباد - دلبران - كاني دينار-  سقز - مروه - كامياران - مريوان  را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۲۲:۴۲ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی