باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد به اسفراين – ما در گروه باربري نتسان كه نام تجاري باربري مشهد به مي باشد سعي نموده اييم با به كارگيري بهترين پرسنل و ماشين هاي حمل كالا و اثاثيه مدل بالا آسودگي خاطر را براي شما عزيزان فراهم نماييم در اين مطلب به موضوعات بجنورد - مانه وسملقان - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان - شيروان خواهيم پرداخت.

باربري مشهد به اسفراين -  تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل و (بجنورد - مانه وسملقان - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان - شيروان) را براي شما عزيزان تدارك ببنيد و امروز با افتخار اعلام مي نماييم كه باربري نتسان در بين تمام شركت هاي باربري ارزانترين نرخنامه و تعرفه را ارائه مي نمايد.


مناطق ديدني اسفراين
اسفراين يكي از شهرهاي خراسان شمالي مي باشد كه در همسايگي بجنورد،سبزوار و جغتاي مي باشد.اين شهر به دليل وجود مناطق طبيعي زيبا مانند آبشارهاي متعدد،رودهاي زيبا و همچنين آب و هواي معتدل مقصدي پرطرفدار براي گردشگران مي باشد.
مقبره بابا قدرت
بناي مقبره باباقدرت از آثار تاريخي ارزشمند شهرستان اسفراين به شمار مي­رود كه تاريخ دقيق ساخت آن معلوم نيست، ولي اغلب آن را به دورۀ صفوي نسبت مي­دهند. برجسته­ ترين ويژگي اين اثر تلفيق معماري دستكند و افزوده است. بناي مقبره در دل تپه­اي حفر شده و متشكل از يك دالان دستكند به طول حدود ۴۰ متر و يك اتاق گنبددار در انتهاي دالان است كه در آن قبري وجود دارد. به اعتقاد مردم و اهالي روستاهاي مجاور اين مكان مرقد يكي از نوادگان امام محمد تقي (ع) به نام بابا حسين، معروف به بابا قدرت است.
ارگ تاريخي بلقيس
ارگ تاريخي بلقيس با قدمتي چهارهزارساله در ۳ كيلومتري جنوب غربي شهر اسفراين واقع شده است. اين ارگ از بزرگ ترين بناهاي خشتي ايران است و پس از ارگ بم دومين بناي گلي ايران محسوب مي شود. آثار و بقاياي باقي مانده در اين شهر مربوط به قرن دوم اسلامي مي باشد و معماري آن به شيوه دوره ساساني است و قديمي ترين آثار اين شهر به اواخر دوره ساساني بازمي گردد. اين ارگ داراي بيست و نه برج و وسعت تقريبي ۵۱ هزار متر مربع است كه به آن “نارين قلعه” هم گفته مي شود.
تپه منار از مناطق ديدني اسفراين
تپه منار مهم‌ترين بخش شارستان شهر بلقيس در شهر اسفراين كنوني در استان خراسان شمالي است كه كتاب‌هاي جغرافيايي و سفرنامه‌ها، وجود اين مسجد و مناره در اين محل را ثابت مي‌كنند.
روستاي رويين
روستاي رويين در ۲۵ كيلومتري شمال اسفراين و ۴۵ كيلومتري جنوب شرق بجنورد قرار دارد. قدمت روستاي رويين به احتمال زياد به پيش از اسلام باز مي‌گردد. باربري مشهد به اسفراين - در اين روستا، خانه‌ها به طرز بسيار زيبايي به صورت پلكاني بر روي يكديگر ساخته شده، به طوري كه پشت بام منزل يكي حياط خانه ديگري است. كوچه‌هايي پيچ در پيچ، بافت قديمي خانه‌ها و شيب كوچه به كوچه روستا، ارتفاعات بلند، رودخانه‌هاي دايمي و درختان چنار كهنسال، چهره اين روستا را منحصر‌ به‌ فرد ساخته است.
منطقه نمونه گردشگري ميلانلو
منطقه نمونه گردشگري ميلانو منطقه‌ اي ييلاقي است كه در شهر اسفراين قرار دارد و از به هم پيوستن چند روستا مانند اردغان، بيدواز، حسن آباد، پركانلو، سرچشمه و ساركانلو تشكيل شده است و از مناطق ديدني اسفراين است. اين روستاها در مسير رود بيدواز قرار دارند و وجود باغ‌هاي ميوه زيبايي محيط را بيشتره كرده است. كوه‌هاي شاه‌ جهان، چشمه‌هاي متعدد، غار انوشيروان، غار سنجد چشمه و منطقه تفريحي چمن از جاذبه‌هاي گردشگري اين منطقه‌ اند.
بناي امامزاده شاهزاده زيد توي
بناي امامزاده شاهزاده زيد يكي از آثار مذهبي-تاريخي مربوط به قرون مياني اسلامي در شهرستان اسفراين است. پلان بنا در اصل هشت ضلعي بوده ولي طي تعميرات مكرر به صورت نامنظم و چند وجهي درآمده است. بر مزار امامزاده يك صندوقچه چوبي منبت­كاري شده وجود دارد كه در گرداگرد آن كتيبه­هايي به خط نسخ نوشته شده و در بخشهاي مختلف با شمسه و ترنجهاي هندسي محاط در قابهايي مربعي به طرز زيبايي تزيين شده است. مصالح اصلي بنا خشت و گل بوده كه بعدها نماي آن را با آجر كار كرده­ اند.
امامزاده شاهزاده زيد
ساريگل يكي از شناخته‌شده‌ترين پارك‌هاي ملي ايران است كه در شهر اسفراين قرار دارد  و از مناطق ديدني اسفراين مي باشد. اين پارك در گذشته منطقه‌اي حفاظت‌شده به نام جهان‌ شاه بود كه پس از سال ۱۳۸۱ نام آن به ساريگل تغيير يافت. باربري مشهد به اسفراين - وسعت پارك ملي ساريگل در حدود ۷۰۳۷ هكتار است و در سال ۱۳۸۱ بخشي از آن كه زيستگاه جانداران و گياهان متعدد است در فهرست منطقه‌هاي حفاظت‌شده قرار گرفت. پارك ملي ساريگل شامل قسمت‌هاي كوهستاني، تپه ماهوري و دشتي مي‌شود و رودخانه اردغان و آبشار ايزي در آن جريان دارند.
باربري مشهد به اسفراين و موضوعات مربوطه را در حد توان در اين نوشتار بيان نموديم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات باربري مشهد به اسفراين - بجنورد - مانه وسملقان - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان - شيروان را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۰۹:۱۰ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی