باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد به آبدانان – ما در گروه باربري نتسان كه نام تجاري باربري مشهد به مي باشد سعي نموده اييم با به كارگيري بهترين پرسنل و ماشين هاي حمل كالا و اثاثيه مدل بالا آسودگي خاطر را براي شما عزيزان فراهم نماييم در اين مطلب به موضوعات ايلام - دره شهر - مهران - سرابله - اركواز - آسمان آباد - چوار - پهله - بدره - شباب - دلگشا - دهلران - ايوان خواهيم پرداخت.

باربري مشهد به آبدانان -  تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل و (ايلام - دره شهر - مهران - سرابله - اركواز - آسمان آباد - چوار - پهله - بدره - شباب - دلگشا - دهلران - ايوان) را براي شما عزيزان تدارك ببنيد و امروز با افتخار اعلام مي نماييم كه باربري نتسان در بين تمام شركت هاي باربري ارزانترين نرخنامه و تعرفه را ارائه مي نمايد.


جاذبه هاي آبدانان
آبدانان مركز شهري با همين نام است و در استان ايلام واقع شده است. اين شهر طبيعتي فوق العاده بكر و زيبا دارد كه هر سال گردشگران زيادي براي تماشاي آن به اين منطقه مي آيند. از جاذبه هاي آبدانان مي توان به طبيعت فوق العاده زيباي آن اشاره كرد كه به خاطر خاك حاصلخيز و وجود آب كافي به اين صورت در آمده است به اضافه آن آبدانان قدمتي ديرينه دارد و در همه نقاط شهر آثار باستاني مشاهده مي شود. علاوه بر اين ها جاده دسترسي به آن نيز بسيار زيبا است به حدي كه نام خواهر جاده چالوس را براي آن انتخاب كرده اند. 
قلعه تاريخي هزار در
قلعه اي كه ساخت آن به دوران ساسانيان باز مي گردد. اين مورد از جاذبه هاي آبدانان در غرب شهر واقع شده است. با بررسي هايي كه بر روي معماري آن انجام شده اين گونه گفته مي شود كه براي اهدافي نظامي مورد استفاده قرار مي گرفته است. قلعه تاريخي هزار در داراي زيرزمين، دو طبقه، نور گير و تهويه هوا مي باشد كه ازطريق دريچه هايي به طول يك مترازسقف و دالان ها واتاق ها تامين مي گشته. تهويه هوا و نور به دليل داشتن ديواري قطور و نبود پنجره در راهروها و اتاق ها دور از انتظار است اما دريچه هاي تعبيه شده در سقف اين وظيفه را كامل انجام مي دهند.
معماري قلعه شباهت زيادي با شهر تاريخي دره شهر دارد و يكي از دلايل تخمين عمر آن به دوران ساساني خمين امر مي باشد. از ديگر دلايل مصالح به كار رفته از جمله سنگ و گچ است كه اين احتمال را قوي تر مي كند. باربري مشهد به آبدانان - آثار به جا مانده در قلعه نشان دهنده وجود برج هاي نگهباني، شاه نشين، اتاق هاي مسكوني و سه در، در آن بوده است. قلعه باشكوه هزار در در تاريخ ۲۲ تير سال ۱۳۷۹ به عنوان يكي از آثار ملي ايران به ثبت رسيد.
درياچه سياه گاو
درياچه سياه گاو را تنها درياچه دوقلوي كشور مي نامند. اين مورد از جاذبه هاي آبدانان در دسته نادرترين پديده هاي طبيعي جهان قرار مي گيرد. اين درياچه حدود ۸ كيلومتر با سراب باغ آبدانان فاصله دارد. براي ديدن اين درياچه بايد وارد جاده اصلي آبدانان به شهرستان دهلران شويد و در ميانه هاي جاده از روستاهاي شوشه گل وارد جاده سياه گاو بشويد.
درياچه‌ دوقلوي سياه گاو، آكواريومي طبيعي است كه در منطقه‌ اي كوهستاني و مرتفع قرار دارد. اين پديده‌ طبيعي نادر، شامل دو درياچه است كه توسط كانالي با عرض ۸ متر و عمق ۴۴ متر و طولي برابر با ۷۰ متر به يكديگر مرتبط شده ‌اند. آب درياچه ها بسيار زلال است به حدي كه مي توان تا عمق آن را از سطح آب مشاهده كرد. باربري مشهد به آبدانان -  عميق ترين نقطه در يكي از درياچه ها حدود ۲۰ متر و در ديگري ۳۰ متر مي باشد. آب درياچه از طريق منايع زيرزميني تامين مي‌شود. از عمر اين درياچه ‌ها هزاران سال مي‌ گذرد و به دليل فرسايش هر روز در حال كوچك‌ تر شدن هستند. درياچه سياه گاو از نوع آب شيرين است و آب درون آن به صورت دايم در جريان است.
آب چشمه‌ هاي زيرزميني پس از پرشدن درياچه اول از آبراه بين دو درياچه عبور كرده و درياچه دوم را پر مي ‌كند. اين آب بعد از پر شدن درياچه پايين دست به رودخانه سياه گاو مي ‌ريزد و زمين‌ هاي اطراف را سيراب مي ‌كند.
باربري مشهد به آبدانان و موضوعات مربوطه را در حد توان در اين نوشتار بيان نموديم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات باربري مشهد به آبدانان - ايلام - دره شهر - مهران - سرابله - اركواز - آسمان آباد - چوار - پهله - بدره - شباب - دلگشا - دهلران - ايوان را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۱۲:۳۵:۱۳ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی