باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد به نهبندان – ما در گروه باربري نتسان كه نام تجاري باربري مشهد به مي باشد سعي نموده اييم با به كارگيري بهترين پرسنل و ماشين هاي حمل كالا و اثاثيه مدل بالا آسودگي خاطر را براي شما عزيزان فراهم نماييم در اين مطلب به موضوعات بيرجند - بشرويه - سرايان - سربيشه - اسلاميه - حاجي اباد -خوسف - خضري - دشت بياض  - اسديه - آيسك - نيمبلوك - سه قلعه - قائن - طبس - فردوس  خواهيم پرداخت.

باربري مشهد به نهبندان -  تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل و (بيرجند - بشرويه - سرايان - سربيشه - اسلاميه - حاجي اباد -خوسف - خضري - دشت بياض  - اسديه - آيسك - نيمبلوك - سه قلعه - قائن - طبس - فردوس ) را براي شما عزيزان تدارك ببنيد و امروز با افتخار اعلام مي نماييم كه باربري نتسان در بين تمام شركت هاي باربري ارزانترين نرخنامه و تعرفه را ارائه مي نمايد.


شهر نهبندان
نهبندان يكي از شهرهاي استان خراسان جنوبي مي باشد كه به دليل قرارگيري در مجاورت كوير در دشتي وسيع قرار دارد و به عنوان نگين كوير ايران شناخته شده است.شهر نهبندان را با آسباب هاي معروف آن مي شناسند و علاوه بر آن آثار تاريخي ارزشمندي در اين شهر وجود دارد. 
جاهاي ديدني نهبندان
آبشار گنده گاو

در استان خراسان جنوبي، شهرستان نهبندان، بخش شوسف و در منطقه چاه دراز قرار گرفته است. اين آبشار كه يكي از جاذبه هاي گردشگري شهرستان نهبندان است توانسته است طبيعت بسيار زيبا و ديدني را به ارمغان آورد. آبشار گنده گاو در منطقه اي نسبتا كوهستاني و سرسبز واقع شده است. يا توجه به كويري بودن منطقه نهبندان، حضور اين آبشار روح تازه اي به اين منطقه بخشيده است و توانسته توجه گردشگران را به خود جلب نمايد.
قلعه شاهدژ
قلعه شاهدژ يكي از جاذبه هاي گردشگري خراسان جنوبي و از جاهاي ديدني نهبندان است كه در ۶ كيلومتري شرق نهبندان و ابتداي جاده‌ي نهبندان به زابل واقع شده است. باربري مشهد به نهبندان -  اين قلعه در نزديكي روستاي خوانشرف و در ارتفاع ۱۴۱۰ متري از سطح درياي آزاد قرار دارد. قلعه شاهدژ در فضاي وسيع قله كوهي منفرد كه از اطراف به دشت‌هاي باز و وسيع و روستاي خوانشرف اشراف دارد، قرار گرفته است و به نام‌هاي شاهدژ و قلعه شاهي از آن ياد مي شود. در اين قلعه، حوض انبارهاي متعددي نيز براي ذخيره‌ي آب باران تعبيه شده است. يكي از اين حوض انبارها به‌صورت پلكاني ايجاد شده و به صورت آب تصفيه‌كن عمل مي‌كرده است؛ كه اين خود يكي از زيبايي ها و شگفتي هاي اين قلعه به شمار مي ايد
ريگ يلان از جاهاي ديدني نهبندان
ريگ يلان يكي از حيرت‌ انگيزترين بيابان‌هاي جهان و مقصدهاي كويرگردي ايران است و هرچند هنوز اثبات نشده گرم‌ترين هواي زمين را دارد، ولي ناسا اثبات كرده كه گرم‌ترين دماي سطح زمين را دارا است. همچنين، بلندترين تپه‌ هاي ماسه‌ اي دنيا با بيش از ۴۷۵ متر ارتفاع نسبي در ريگ يلان وجود دارد.

آسياب‌ هاي بادي نهبندان
آسياب‌ هاي بادي نهبندان در دو طبقه ساخته شده‌اند. طبقه فوقاني به بزرگ‌ترين قطعات آسياب اختصاص داشته و طبق هم‌كف نيز شامل انبارهاي نگهداري آرد و گندم بوده است. در طراحي بناي اين آسياب‌ها از نقشه آسبادهاي سيستان استفاده كرده‌اند و به‌دليل نوع كاربري خود، فاقد تزيينات و كاملا ساده هستند.
موزه مردم‌شناسي
اين موزه در خانه سالاري از خانه‌هاي تاريخي زيباي شهر نهبندان و در داخل بافت تاريخي اين شهر واقع شده است كه داراي وسعتي حدود ۱۸۰۰ متر‌مربع مي‌باشد و از جاهاي ديدني نهبندان است. باربري مشهد به نهبندان - خانه سالاري از نوع خانه‌هاي دو ايواني است و با توجه به سبك معماري موجود، اين خانه در اواخر دوره قاجار ساخته شده و در دوره‌هاي بعد الحاقاتي به آن افزوده گرديده است. 
كلوتهاي گلي نهبندان
حدود ۱۰ كيلومتر پس از نهبندان به سمت شهداد كوه‌هايي در دو طرف جاده نمايان مي‌شود كه به كوه‌هاي مينياتوري يا مريخي معروفند. اين كوه‌هاي زيبا از نوع رسوبي هستند و به علت فرسايش سريع در برابر باد و باران به شكل دندانه دندانه و پر از لبه‌ها و چاك‌هاي مكرر در آمده‌اند كه بوميان اين منطقه به سبب شكل غير عاديشان از آن‌ها با عنوان كوه‌هاي مريخي نيز ياد مي‌كنند.
رنگ كوه ميان طوسي و سفيد با واريزه‌هاي بسيار در پاي آن وجود گرما و حرارت، مناظري رويايي و تخيلي را در ذهن بيننده پديد مي‌آورد و باعث شده تا اين جاده به يكي از زيباترين مناطق ايران تبديل شود. كوه‌هاي مخروطي مريخي از يك سو و ماسه‌هاي شني بياباني از سوي ديگر در كوير لوت نهبندان واقع شده است. اين كوه‌ها در زمان گذشته به زير خروارها خاك مدفون بوده و امروز با گذشت زمان مشاهده مي‌شوند. در اثر تغييرات جوي و آب و هوايي و باران‌‌هاي موسمي، خاك‌ها از روي آن‌ها به دامنه‌ها ريخته شده و چهره اصلي اين كوه‌ها نمايان شده است.
باربري مشهد به نهبندان و موضوعات مربوطه را در حد توان در اين نوشتار بيان نموديم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات باربري مشهد به نهبندان - بيرجند - بشرويه - سرايان - سربيشه - اسلاميه - حاجي اباد -خوسف - خضري - دشت بياض  - اسديه - آيسك - نيمبلوك - سه قلعه - قائن - طبس - فردوس  را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۱۶:۳۱ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی