باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد به انزلي – ما در گروه باربري نتسان كه نام تجاري باربري مشهد به مي باشد سعي نموده اييم با به كارگيري بهترين پرسنل و ماشين هاي حمل كالا و اثاثيه مدل بالا آسودگي خاطر را براي شما عزيزان فراهم نماييم در اين مطلب به موضوعات رشت -لنگرود - هشتپر - آستارا -لاهيجان - صومعه سرا - آستانه اشرفيه - رودسر - فومن - خمام - سياهكل – رضوانشهر  خواهيم پرداخت.

باربري مشهد به انزلي -  تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل و (رشت -لنگرود - هشتپر - آستارا -لاهيجان - صومعه سرا - آستانه اشرفيه - رودسر - فومن - خمام - سياهكل – رضوانشهر ) را براي شما عزيزان تدارك ببنيد و امروز با افتخار اعلام مي نماييم كه باربري نتسان در بين تمام شركت هاي باربري ارزانترين نرخنامه و تعرفه را ارائه مي نمايد.


بندر انزلي 
بندر انزلي بزرگ‌ترين بندر در شمال كشور است. اين بندر زيبا در استان گيلان قرار دارد و فاصله آن تا رشت، يعني مركز استان گيلان، 40 كيلومتر است. اين شهر بعد از رشت، بزرگ‌ترين و پرجمعيت‌ترين شهر گيلك‌زبان در جهان است.
حالا با هم جاهاي ديدني بندر انزلي را مرور مي‌كنيم.
۱. مرداب انزلي
شايد اگر بدانيد مرداب انزلي قدمتي 15هزار ساله دارد، دليل خوبي باشد براي اينكه اولين و مهم‌ترين جاي ديدني بندر انزلي را با اين گزينه شروع كنيم. مرداب انزلي كه با نام تالاب انزلي هم شناخته مي‌شود، در واقع يك درياچه ساحلي يا تالاب است كه در درياي خزر و در شهر بندر انزلي، در شمال استان گيلان واقع شده است. مرداب انزلي اين شهر را به دو قسمت تقسيم مي‌كند و پناهگاه حيات وحش سلكه (Selke Wildlife Refuge) و تالاب سياه كشيم (Siahkesheem Marsh) است.
اگرچه طي چند دهه اخير تالاب دچار آلودگي‌هاي زيادي شده است، اما هنوز به عنوان مكان مناسبي براي تماشاي پرندگان شناخته مي‌شود و يكي از مكان هاي ديدني بندر انزلي است كه هر ساله توريست‌ها و افراد بومي و غيربومي زيادي از آن بازديد مي‌كنند. باربري مشهد به انزلي -  آب تالاب بندر انزلي از انشعابات شيرين و تازه شروع مي‌شود و به آب‌هاي شور نزديك دهانه بندر و دريا محدود مي‌شود. تحقيقات و مطالعات نشان مي‌دهد كه در قرن نوزدهم و اوايل قرن بيستم شوري آب تالاب بسيار بيشتر بوده است.
از دهه 1300 (يا 1930 ميلادي) وسعت اين تالاب كاهش يافته است و در حال حاضر به يك چهارم وسعت سابق خود رسيده است. با اين حال، در ده سال گذشته شوري آب تالاب انزلي بيشتر شده است و دو دليل براي اين مسئله وجود دارد. يك، بالا آمدن سطح آب درياي خزر كه باعث شده است حجم زيادي از آب تعويض شود و دو، حمل و نقل بيشتر نمك در آب «شيرين» ورودي به دليل افزايش آب در بالاي رودخانه و نزديك به سرچشمه.
۲. مناره انزلي يا برج ساعت در جاهاي ديدني بندر انزلي

يكي ديگر از جاهاي ديدني بندر انزلي كه قدمت قابل توجهي دارد، برج ساعت يا مناره است كه در سال 1194 شمسي، به دستور خسروخان گرجي حاكم گيلان و از آجر ساخته شد.هدف از ساخت اين برج 28متري، ديده‌باني از دريا و همچنين فانوس دريايي بوده است. دريانوردان با ديدن روشنايي بالاي مناره مي‌توانستند در تاريكي خودشان را به كانال برسانند و در كنار بندر لنگر بيندازند و پهلو بگيرند.در سال 1307 اين برج تعمير و مرمت شد و در بالاي آن ساعتي قرار گرفت كه گفته مي‌شود اين ساعت هفت كوكه بوده و از آلمان خريداري شده است.متاسفانه سال‌ها بود كه صدايي از اين ساعت به گوش نمي‌رسيد. در سال 1369، شهرداري ساعت قديمي را با يك ساعت الكتريكي تعويض كرد و هنوز اين ساعت در انزلي قرار دارد و يكي از زيبايي‌هاي اين شهر است.
۳. ساحل بندر انزلي
از هر چه بگذريم، صحبت كردن درباره خط ساحلي بندر انزلي خوش‌تر است.نيازي به گفتن نيست، اما براي كساني كه شايد ندانند مي‌گوييم كه بندر شهري است كه از يك طرف به دريا و از سمت ديگر به خشكي مي‌رسد. بندر انزلي از يك سو به درياي خزر و از سوي ديگر به جنگل‌ها و خشكي محدود مي‌شود. باربري مشهد به انزلي -  خط ساحلي بندر انزلي يكي از جاهاي ديدني بندر انزلي است كه امكان ندارد كسي عاشق آن نشود.خط ساحلي بندر انزلي 42 كيلومتر است و اسكله و بلوار ساحلي بندر انزلي از زيباترين و جذاب‌ترين قسمت‌هاي اين شهر است كه در روزهاي بهاري با عطر شكوفه‌هاي نارنج و باران‌هاي بي‌نظيرش مستتان مي‌كند.
۴. پارك جنگلي بندر انزلي
پارك جنگلي بندر انزلي يكي از جاذبه‌هاي شگفت‌انگيز بندر انزلي و استان گيلان است كه در جاده رشت به انزلي واقع شده است و هر ساله عده زيادي از مسافران و بوميان گيلاني به اين طبيعت زيبا و بكر مي‌آيند و سيزده‌به‌در يا آخر هفته را در كنار دوستان و خانواده مي‌گذرانند. در اين پارك جنگلي امكانات رفاهي و تفريحي زيادي براي بازديدكنندگان در نظر گرفته شده است كه باعث مي‌شود اكثر مسافران حداقل يك بار هم كه شده به اين پارك سر بزنند.در قسمت ورودي اين پارك نمايشگاهي از صنايع دستي استان گيلان برپاست كه مي‌توانيد غذاها، شيريني‌ها و ديگر صنايع دستي اين شهر و استان را ببينيد و با آن‌ها آشنا شويد.
باربري مشهد به انزلي و موضوعات مربوطه را در حد توان در اين نوشتار بيان نموديم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات باربري مشهد به انزلي - رشت -لنگرود - هشتپر - آستارا -لاهيجان - صومعه سرا - آستانه اشرفيه - رودسر - فومن - خمام - سياهكل – رضوانشهر  را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۰۱:۳۱ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی