باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد به زنجان ما در گروه باربري نتسان كه نام تجاري باربري مشهد به مي باشد سعي نموده اييم با به كارگيري بهترين پرسنل و ماشين هاي حمل كالا و اثاثيه مدل بالا آسودگي خاطر را براي شما عزيزان فراهم نماييم در اين مطلب به موضوعات ابهر - خرمدره - قيدار - هيدج - صايين قلعه - آب بر - سلطانيه - سجاس - ماهنشان - سهرود - گرماب -دندي -زرين رود -نوربهار  خواهيم پرداخت.

باربري مشهد به زنجان -  تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل و ( ابهر - خرمدره - قيدار - هيدج - صايين قلعه - آب بر - سلطانيه - سجاس - ماهنشان - سهرود - گرماب -دندي -زرين رود -نوربهار  ) را براي شما عزيزان تدارك ببنيد و امروز با افتخار اعلام مي نماييم كه باربري نتسان در بين تمام شركت هاي باربري ارزانترين نرخنامه و تعرفه را ارائه مي نمايد.


استان زنجان
استان زنجان كه در شمال غربي ايران جاي گرفته، ميزبان يكي از آثار ثبت شده در فهرست آثار ميراث جهاني يونسكو است. علاوه بر اين، جاذبه‌هاي گردشگري تاريخي و طبيعي زيباي ديگري نيز در اين استان قرار دارند. بر اساس سرشماري سال ۱۳۹۵ استان زنجان حدود يك ميليون نفر جمعيت دارد.
تاريخچه
 سابقه‌ي سكونت انسان در استان زنجان به چند هزار سال مي‌رسد و متون تاريخي و يافته‌هاي باستان‌شناسي گوناگوني از دوران‌هاي مختلف در اين استان پيدا شده است. حمدالله مستوفي، از تاريخ‌نگاران قرن هشتم هجري، بناي شهر زنجان را به اردشير بابكان نسبت داده است. شهر زنجان تاريخ پرفراز و نشيبي را پشت سر گذاشته و در دوران صفويه تجديد بنا شده است. شهر فعلي نيز از دوران صفويه تا كنون توسعه پيدا كرده است.
جغرافيا
استان زنجان از شمال با اردبيل، از شمال شرق با گيلان و از شرق با قزوين همسايه است. زنجان از جنوب به همدان، از غرب به كردستان و آذربايجان غربي و از شمال غرب به استان آذربايجان شرقي مي‌رسد.زنجان را مي‌توان به دو بخش كوهستاني و دشتي تقسيم كرد. بيشتر شهرهاي اين استان نيز در دامنه‌ي كوه‌ها و دشت‌هاي بين مناطق كوهستاني واقع شده‌اند. باربري مشهد به زنجان - چندين رودخانه در استان زنجان جاري هستند كه رودخانه قزل اوزن از مهم‌ترين آنهاست. اين رودخانه از كوه‌هاي استان كردستان سرچشمه مي‌گيرد و در نهايت پس از طي مسيري طولاني و تركيب شدن با چند رود ديگر به درياي خزر مي‌ريزد.
آب و هوا
زنجان جزء استان‌هاي سرد كشور است. هرچند كه تفاوت ارتفاع نقاط مختلف استان و تاثيرپذيري اين استان از توده‌هاي هوايي مختلف باعث شده استان زنجان تنوع آب و هوايي نسبتا زيادي داشته باشد، اما بيشتر بخش‌هاي آن آب‌وهواي نيمه خشك و  بسيار سرد دارند.بنابراين با توجه به سرماي هواي استان زنجان بهار و تابستان بهترين زمان براي سفر به اين استان است.
شهرهاي استان زنجان
زنجان، ابهر، خرمدره، هيدج، سلطانيه، خدابنده، ماهنشان و سهرورد تنها برخي از شهرهاي اين استان هستند.
زنجان
شهر زنجان پرجمعيت‌ترين شهر و مركز استان زنجان است كه از طريق خطوط جاده‌اي و ريلي به تهران متصل است. بازار قديمي زنجان از ديدني‌هاي اصلي اين شهر است. بر اساس اسناد و متون تاريخي، شروع ساخت اين بازار به سال ۱۲۰۵ و دوران حكومت آقا محمدخان قاجار بازمي‌گردد. هرچند كه گسترش بازار تا سال‌ها بعد ادامه داشت و اكنون بازار زنجان بخش‌هاي مختلفي دارد. بازار زنجان محل مناسبي براي خريد صنايع دستي و سوغات اين شهر است.
مساجد تاريخي مختلفي نيز در شهر زنجان از دوران‌هاي مختلف به يادگار مانده‌اند كه بزرگ‌ترين و زيباترين‌شان را مي‌توان مسجد جامع زنجان دانست. مسجد جامع زنجان در بافت بازار و در راسته‌ي قيصريه قرار دارد. مسجد و مدرسه چهل ستون نيز در بافت بازار زنجان قرار دارد و تاريخ ساخت آن به سال ۱۲۸۴ هجري قمري بازمي‌گردد باربري مشهد به زنجان -. مسجد  خانم از ديگر مساجد تاريخي زنجان است كه معماري قابل توجهي دارد. اين مسجد به سفارش يكي از بانوان متمكن در اواخر دوره‌ي قاجار ساخته شده است.
عمارت ذوالفقاري، بناي رختشويخانه، خانه تاريخي حكيميان و خانه تاريخي بهمني از ديگر جاذبه‌هاي گردشگري شهر زنجان هستند. عمارت ذوالفقاري اكنون به موزه باستان‌شناسي و موزه مردان نمكي تبديل شده و موميايي‌هاي مردان نمكي نيز در آن نگهداري مي‌شود.
سلطانيه
سلطانيه يكي ديگر از شهرستان‌هاي استان زنجان است كه حدود چهل كيلومتر از مركز اين استان فاصله دارد. سلطانيه ميزبان يكي از مهم‌ترين جاذبه‌هاي گردشگري اين استان است؛ گنبد سلطانيه كه در فهرست آثار ميراث جهاني يونسكو نيز ثبت شده، شاهكاري از دوره‌ي ايلخاني و بزرگ‌ترين گنبد آجري جهان است.
آرامگاه ملا حسن كاشي يكي ديگر از جاذبه‌هاي گردشگري سلطانيه است كه در جنوب شرقي محوطه‌ي تاريخي گنبد سلطانيه قرار دارد. اين بنا يادگاري از دوران صفوي است و در زمان شاه طهماسب ساخته شده است.
معبد داشكسن در نزديكي سلطانيه مكاني است كه تركيبي از معماري چيني و ايراني را مي‌توان در آن نظاره كرد. اثري كه بازمانده از دوران ايلخانيان است.
باربري مشهد به زنجان و موضوعات مربوطه را در حد توان در اين نوشتار بيان نموديم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات  باربري مشهد به زنجان - ابهر - خرمدره - قيدار - هيدج - صايين قلعه - آب بر - سلطانيه - سجاس - ماهنشان - سهرود - گرماب -دندي -زرين رود -نوربهار را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۵۹:۵۳ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی