باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد به سنندج – ما در گروه باربري نتسان كه نام تجاري باربري مشهد به مي باشد سعي نموده اييم با به كارگيري بهترين پرسنل و ماشين هاي حمل كالا و اثاثيه مدل بالا آسودگي خاطر را براي شما عزيزان فراهم نماييم در اين مطلب به موضوعات سقز - مروه - كامياران - مريوان - بانه - بيجار -دهگلان - ديواندره - سريش اباد - دلبران - كاني دينار  خواهيم پرداخت.

باربري مشهد به سنندج -  تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل و ( سقز - مروه - كامياران - مريوان - بانه - بيجار -دهگلان - ديواندره - سريش اباد - دلبران - كاني دينار  ) را براي شما عزيزان تدارك ببنيد و امروز با افتخار اعلام مي نماييم كه باربري نتسان در بين تمام شركت هاي باربري ارزانترين نرخنامه و تعرفه را ارائه مي نمايد.


شهرستان سنندج
شهر سنندج مركز استان كردستان در فاصله 512 كيلومتري جنوب غرب تهران قرار گفته و ارتفاع آن از سطح دريا 1480 متر است . شهر سنندج در سال 1046 هجري قمري در زمان حكومت سلسله صفويه و در دوران شاه صفي و توسط سليمان خان اردلان ساخته شده است . نام سنندج معرب شده سنه دژ است ، كه هم اكنون نيز مردم شهرهاي ديگر استان سنندج را همان سنه عنوان مي نمايند . سنندج به علت مكزيت در گذشته داراي مساجد ، ابنيه و عمارات و بازار قديمي مي باشد كه هم اكنون بيشترين تعداد جاذبه هاي ان شهر را تشكيل مي دهند.
مسجد جامع سنندج
اين مسجد در ضلع شمالي خيابان امام خميني قرار دارد . بر اساس مدارك موجود زمان احداث اين مسجد مربوط به دوره قاجار بوده و به دستور امان الله خان والي كردستان در سال 1228 هجري قمري ساخته شده است . اين مسجد دو ايواني است با يك حياط مركزي كه در پيرامون آن 12 حجره براي طالب علوم ديني ساخته شده است . باربري مشهد به سنندج – مسجد داراي شبستاني بزرگ با 24 ستون است و اطراف شبستان و سر ستون ها با دو سوم كلام الله مجيدمزين شده است . براي تئين ديوارهاي مسجد از كاشي هاي هفت رنگ استفاده شده و در ازاره هاي آن سنگ مرمر به كار رفته است .
مجموعه پارك تفريحي آبيدر
اين مجموعه در غرب سنندج و در انتهاي خيابان ابيدر بر دامنه كوه آبيدر قرار گرفته است . شهر سنندج از فراز اين پارك چشم انداز بسيار زيبائي دارد . چندين باغ و چشمه طبيعي در اين پارك وجود دارد . يكي از بزرگ ترين باغ هاي اين مجموعه باغ اميريه مي باشد كه بزرگ ترين سينماي رو باز (تابستانه) كشور در اين باغ جاي گرفته است . اين مجموعه از قديم الايام تفريحگاه مردم سنندج بوده و كوه آبيدر داراي محبوبيت خاصي ميان مردم است .
بازار سنندج
اين بازار در دو طرف خيابان انقلاب قرار گرفته و در سال 1046 ه. ق همزمان با مركزيت شهر سنندج به عنوان مركز حكومت اردلان ها ساخته شده است . پلان اين بازار به صورت مستطيل بزرگي است كه در اثر خيابان كشي دوران حكومت پهلوي به دو بخش تقسيم شده و بخش شمالي آن بازار سنندجي است و بخش جنوبي آن بازار آصف نام گرفته است . باربري مشهد به سنندج – با وجود مراكز خريد جديد اين بازار همچنان موقعيت و ارزش خود را ا لحاظ تجاري حفظ نموده است .

عمارت وكيل
اين مجموعه بزرگ در خيابان كشاورز واقع شده است و شامل سه حياط با عمارت هاي مربوطه و يك حمام خصوصي در داخل مجموعه و يك حمام عمومي در خارج آن است . بخش اصلي عمارت وكيل در دوران زنديه ساخته شده و بخش هاي ديگر متعلق به دوره قاجار است . مجموعه داراي تزئيناتي چون آجركاري هاي زيبا و اروسي هاي پركار است و حياط مركزي داراي سقف شيرواني با طرح كلاه فرنگي است .
باربري مشهد به سنندج و موضوعات مربوطه را در حد توان در اين نوشتار بيان نموديم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات  باربري مشهد به سنندج - سقز - مروه - كامياران - مريوان - بانه - بيجار -دهگلان - ديواندره - سريش اباد - دلبران - كاني دينار را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۴۱:۰۱ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی