باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد به سهند در تمام خيابان ها ميدان ها بلوارها و حومه شهر مشهد مستقر مي باشد اين مجموعه بزرگ حمل و نقل شهري و بين شهري با داشتن صدها اكيپ آماده مي باشد تا در تمام ساعات شبانه روز مسئوليت اثاث كشي و اسباب كشي شما عزيزان را به عهده بگيرد.

باربري مشهد به سهند (اسكو) استان آذربايجان شرقي در حدود يك دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران با نام تجاري نتسان شروع به فعاليت نمود و از همان آغاز فعاليت تمام تلاش خود را در جهت كاهش تعرفه كرايه و نرخنامه حمل بار از مشهد به سهند به كار گرفت و هم اكنون اين مجموعه با افتخار اعلام مي نمايد كه ارزانترين قيمت و نرخنامه را در تمام كشور و به طور خاص در مشهد به مشتريان خود ارائه مي نمايد.

فاصله مشهد به استان آذربايجان شرقي و شهرستان سهند حدود 1565 كيلومتر مي باشد كه براي طي نمودن اين مسافت به طور ميانگين با سرعت 100 كيلومتر در ساعت بايد 16 ساعت 30 دقيقه رانندگي نماييد.

شهر جديد سَهَند يكي از شهرهاي جديد استان آذربايجان شرقي كه در شهرستان اسكو واقع شده‌است. اين شهر در سال ۱۳۹۵ خورشيدي با 82٬494 نفر جمعيت مي باشد. هدف از احداث اين شهر، اسكان دادن سرريز جمعيت تبريز بوده كه با استقبال گسترده مردم اين كلان‌شهر رو به رو شد. شهر جديد سهند در تاريخ ۵ تير ۱۳۸۷ خورشيدي، با افتتاح ساختمان شهرداري و انتخاب شهردار، به عنوان پنجاه و هشتمين شهر استان آذربايجان شرقي و سومين شهر شهرستان اسكو پس از شهرهاي اسكو و ايلخچي شناخته شد. وجود دانشگاه صنعتي سهند در اين شهر براهميت اين شهرافزوده است.

وجود انواع ماشين هاي مدل بالاي سبك و سنگين از جمله نيسان – پيكان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – كاميونت – كاميون – تريلي و ده چرخ در ناوگان حمل و نقل اين موسسه باربري باعث شده است كه علاوه براينكه ما اكنون ارزانترين باربري در ايران باشيم يكي از مجهزترين باربري هاي حال حاضر كشور نيز باشيم كه اين خود باعث افتخار اين مجموعه مي باشد.

يكي از خدمات خاص و ويژه باربري مشهد به سهند حمل بارهاي خاص مي باشد به عنوان مثال اگر شما تجهيزات پزشكي گران قيمت داريد و يا تجهيزات الكترونيكي حساس داريد و نيازمند جابجايي درون شهري و يا بين شهري از مبدا مشهد مي باشد حتما با ما تماس بگيريد چرا كه تمهيدات بسيار ويژه اي را براي اين نوع از كالا ها و محصولات در نظر گرفته ايم كه معمولا در ساير باربري ها يا تدارك ديده نشده است و يا با هزينه بالا اينكار را انجام ميدهند كه ما در باربري بزرگ مشهد بدون دريافت وجه اضافي اين كار را انجام خواهيم داد.

وجود كارگران و نيروهاي جوان متعهد با اخلاق و از همه مهمتر با سابقه طولاني در زمين حمل و جابجايي انواع اسباب و اثاثيه سبك و سنگين باعث شده است كه باربري مشهد به سهند يكي از مطمئن ترين و مورد اعتماد ترين اكيپ ها را در اختيار داشته باشد.

همچنين صدور بارنامه معتبر و همچنين بيمه نامه معتبر براي تمامي مسيرهاي شهري و بين شهري از جمله حمل بار و اثاثيه از مشهد به سهند باعث ايجاد آسودگي خاطر براي مشتريان بوده است. از سوي ديگر خدماتي همچون بسته بندي اثاثيه – باز و بسته نمودن پرده لوستر و ... را بايد به خدمات اين مجموعه اضافه نمود.

امتیاز:
بازدید:
[ ۷ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۳۳:۲۳ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی