باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

با افتخار اعلام مي نماييم كه باربري مشهد به بناب (استان اذربايجان شرقي) با صدها اكيپ آماده سرويس دهي در تمام ساعات شبانه روز با 70% تخفيف مي باشد. از جمله خودروهاي سبك و سنگين حمل بار و اثاثيه اين شركت حمل و نقل ميتوان به نيسان – پيكان وانت - خاور مسقف – كاميونت – كاميون – تريلي و ده چرخ اشاره نمود.

باربري مشهد با نام تجاري نتسان در حدود يك دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران شروع به فعاليت نمود اين شركت حمل و نقل از آغاز فعاليت خود همواره بر اين نكته تاييد نمود كه مي بايست ارزانترين قيمت تعرفه نرخنامه و كرايه حمل بار و اثاثيه از مبدا مشهد و تهران به سراسر كشور را به مشتريان ارائه نمايد.

فاصله بين مشهد تا بناب  1498 كيلومتر مي باشد و زمان 16 ساعت و 4 دقيقه بايد رانندگي نماييد تا به اين شهرستان استان اذربايجان شرقي برسيد.

بُناب (بيناب) يكي از شهرهاي استان آذربايجان شرقي و مركز اداري شهرستان بناب است. اين شهر در كنار رودخانهٔ صوفي‌چاي و در دامنهٔ جنوبي كوه سهند گسترده شده‌است. بناب با داشتن ۱۳۴٬۸۹۲ نفر جمعيت و ۷ كيلومتر مربع مساحت در سال ۱۳۹۵ خورشيدي، ششمين شهر بزرگ و پرجمعيت استان شمار مي‌رود. اين شهر در ۱۲۰ كيلومتري جنوب غربي استان واقع شده‌ است.و از سال ۹۳ طرح ايجاد منطقه ويژه اقتصادي سهند به تصويب دولت رسيد.

بناب برخلاف اكثر نقاط استان آذربايجان شرقي در دشت حاصلخيز بناب قرار داشته و داراي آب و هواي معتدلي مي‌باشد. از جاذبه‌هاي گردشگري بناب مي‌توان به موارد زير اشاره كرد: تالاب قره قشلاق  - معماري صخره‌اي صور بناب (شهر زير زميني صور)  - كبوتر خانه اميرفرهنگي.

مجموعه عظيم باربري نتسان توانسته است با ثرمايه گذاري بر روي مسيرهاي برگشت گام مهمي را در كاهش سرويس دهي هاي رفت خود مخصوصا در مسيرهاي بين شهري و به طور خاص مسير مشهد به بناب استان اذربايجان شرقي ارائه نمايد. اين باربري داراي ده ها اكيپ مي باشد كه به صورت شبانه روزي در امر سرويس دهي در خدمت هموطنان عزيز مي باشد.

باربري مشهد بناب استان اذربايجان شرقي توانسته است به خوبي با مديريت مسير برگشت يعني از بناب به مشهد تا حد زيادي هزينه تعرفه كرايه و نرخنامه مسير رفت را نيز كاهش دهد. از آنجا كه با چنين تاكتيكي تا به امروز به خوبي توانسته است قيمت ها را كاهش دهد در نتيجه تلاش مستمري را براي كاهش بيشتر انجام ميدهد البته با كمك و همراهي هموطنان عزيز.

در كنار كاهش شديد قيمت سرويس هاي باربري نتسان اعم از درون شهر و بين شهري و برون شهري اين باربري توانسته است با مكانيزم ارتباط با مشتريان و جلب نظرات آنها هر روز بر افزايش كيفيت سرويس هاي خود بيافزايد. كه اين نيز يكي ديگر از توفيقات بزرگ اين مجموعه مي باشد كه همواره بعد از انجام سرويس دهي توانسته است ارتباط خود را با مشتريان حفظ نمايد.

اكنون با توجه به توضيحات و نقاط قوت باربري مشهد به بناب در استان آذربايجان شرقي تاكيد مي نماييم از هرجاي شهر مشهد كه بخواهيد اسباب كشي و اثاث كشي نماييد در اسرع وقت در تمام روزهاي هفته حتي در ايام تعطيلات به صورت 24 ساعت با كمال ميل آمده سرويس دهي مي باشيم.

ما در كنار وظيفه اصلي خود كه سرويس دهي حمل بار و اثاثيه مي باشد خدماتي مانند بسته بندي و باز و بسته نمودن نصبيات از جمله پرده – موكت – لوستر و ... را نيز انجام ميدهيم.

منتظر تماس شما در باربري مشهد مي باشيم ....

امتیاز:
بازدید:
[ ۷ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۱۹:۵۴ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی