باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

شهرستان باخرز در استان خراسان رضوي يكي از شهرستان هاي كوچك اين استان محسوب مي شود با اين وجود باربري مشهد به باخرز تمام تلاش خود را به كار گرفته است تا بتواند با ارزانترين قيمت هرگونه بار و اثاثيه منزل و  يا كالاي اداري و تجاري همشهريان عزيز را از مشهد به اين شهرستان ارسال و جابجا نمايد.

ما در موسسه حمل و نقل باربري مشهد به باخرز توانسته ايم براي اين مسير گاها قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه خود را تا 70% در جهت رفاه حال همشهريان عزيز كاهش دهيم البته بدون اينكه در كيفيت سرويس ها تغيير ايجاد شود چرا كه مسير حمل بار و اثاثيه از مشهد به باخرز از جمله مسير هاي خوب براي اين مجموعه مي باشد.

باخرز از شمال به تربت جام، از جنوب به خواف، از خاور به هرات و از باختر به تربت حيدريه محدود مي‌گردد. مسير مشهد به باخرز حدودا 282 كيلومتر مي باشد كه جهت طي كردن اين مسافت بايستي 3 ساعت و 15 دقيقه رانندگي نماييد. جهت حركت از مشهد به باخرز مي بايست مسير زير را طي نماييد: بر پايه سرشماري عمومي نفوس و مسكن در سال ۱۳۹۵ جمعيت اين شهر ۹٬۰۴۴ نفر (در ۲٬۵۳۶ خانوار) بوده‌است.

مشهد - آزاد راه مشهد باغچه - تپه سلام - تقاطع مسير سنگ بست و روستاي تقي آباد - فرهاد گرد – فريمان - تقاطع جاده قلندر آباد سفيد سنگ(آبگرم) – كاريزنو - نصر آباد - روستاي قلعه سرخ - روستاي خرم آباد - تربت جام - جاده تربت جام به تايباد – كاريز – تايباد - پل بند - نصرت آباد – ارزنه – باخرز

در مورد باربري مشهد بايد عرض نماييم كه در حدود يك دهه قبل اين ناوگان حمل و نقل شهري و بين شهري با نام تجاري نتسان آغار به كار كرد بزرگترين و شايد اصلي ترين هدف از راه اندازي اين شركت اين بوده است كه كمترين تعرفه نرخنامه و كرايه را براي تمام سرويس از دو مبدا مشهد و تهران به سراسر كشور به مشتريان ارائه نمايد چرا كه به اعتقاد ما كاهش هزينه هاي حمل و نقل در بعد تجاري ميتواند بر كاهش تمام شده قيمت ها تاثير به سزايي داشته باشد.

در هر صورت شبكه حمل و نقل شهري و مخصوصا بين شهري به شدت با قيمت محصولات در ارتباط مي باشد و با توجه به اينكه تقريبا تمامي اين جابجايي كالا و محصولات توسط شركت هاي باربري انجام مي شود لذا كاهش قيمت هزينه هاي مسير بسيار ميتواند در كاهش هزين هاي سرسام آور موثر باشد.

ناوگان حمل و نقل باربري مشهد به باخرز داراي صدها اكيپ مي باشد كه به صورت غير متمركز در تمامي خيابان ها بلوارها و ميادين شهر مشهد مستقر مي باشد و آماده حمل بار و اثاثيه و سرويس دهي در هر ساعت از شبانه روز بوده است. پس بدون در نظر گرفتن موقعيت مكاني خود در منطقه - محله و حومه شهر مشهد كه هستيد مي توانيد با يك تماس سرويس خود را در خواست دهيد تا در كمتر از 20 دقيقه در محل باربري حضور يابيم.

باربري مشهد داراي خدمات جانبي ديگري نيز مي باشد كه به صورت گسترده در حال انجام مي باشد كه ميتوان از آن جمله به 1- بسته بندي اثاثيه منزل و اداري 2- حمل بارهاي سنگين مانند گاوصندوق – ميزهاي نهارخوردي – يخچال سايد و ... 3- صدور بارنامه معتبر 4- صدور بيمه نامه معتبر به ارزش كل كالاي مشتري و ...

حالا كه به طور كلي و خلاصه در مورد شركت حمل و نقل باربري مشهد به باخرز آشنا شديد شما مي توانيد با تماس و دريافت ليست قيمت ماشين مورد نياز خود قيمت ها و كيفيت سرويس دهي ما را با ساير باربري هاي سطح شهر در مشهد و تهران مقايسته نماييد.

همكاران ما در باربري مشهد به باخرز منتظر تماس شما خواهند بود ...

امتیاز:
بازدید:
[ ۲ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۰۹:۳۷ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی