باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

حمل بار و اثاثيه توسط باربري مشهد به بستان‌آباد

باربري مشهد به بستان‌آباد استان آذربايجان شرقي اعلام آمادگي مي نمايد كه با داشتن بيش از صد اكيپ آماده كه در تمام خيابان ها و محلات شهر مشهد مستقر مي باشد,  زير قيمت تمام باربري هاي مشهد و با ارزانترين قيمت حمل اثاثيه منزل و اسباب كشي و اثاث كشي شما را به عهده خواهد گرفت

باربري مشهد به بستان‌آباد استان آذربايجان شرقي از آغاز شروع به كار خويش كه بيش از يك دهه قبل مي باشد درست اين موضوع را در ذهن خود تقوييت نمود كه بايد روزي به عنوان ارزان ترين باربري حمل كالا اثاثيه منزل خرده بار و تجاري در ايران شناخته شود. و ديري نگذشت كه چنين شد.

در ابتداي شروع فعاليت, اين مجموعه تلاش نمود تا شروع به جمع آوري اكيپ هاي متخصص و دوره ديده نمايد چرا كه اعتقادش بر اين بود بايد در كنار كاهش قيمت حداكثر كيفيت نيز محيا باشد به همين دليل در كنار بكارگيري نيروهاي جوان در مجموعه, آموزش هاي لازم را نيز در نظر گرفت و از اين بابت نيز بسيار متفاوت نسبت به ساير باربري ها بوديم.

بررسي نياز بازار به نوع ماشين از ديگر كارهايي بود كه در اين مجموعه مورد تحليل و بررسي قرار گرفت و سعي شد به هر طريقي كه شده بهترين توازن ماشين را كه مورد نياز مشتريان ميباشد در نظر بگيرد كه اين نيز به خوبي پيش رفت. در نهايت مقرر شد ماشين ها به دو گروه سبك و سنگين تقسيم شود و انواع ماشين هاي سبك يعني متنوع ترين وانت بارها و نيسان تدارك ديده شد كه كاملا مجهز بودن به لوازم جانبي مانند چادر ضدآب و پتو و ساير نگهدارنده ها براي جلوگيري از آسيب به بار و اثاثيه.

بُسْتانْ‌آبادْ يكي از شهرهاي شرقي استان آذربايجان شرقي و مركز شهرستان بستان‌آباد است كه در فاصلهٔ ۵۰ كيلومتري مركز استان (تبريز) واقع شده‌است. بستان آباد كنوني، در محل استقرار شهر باستاني اوجان بنا شده‌است. بستان‌آباد در منطقه‌اي كوهستاني و سردسير واقع شده و پيرامون آن را كوه‌هاي مرتفع فراگرفته‌اند. كوه‌هاي بزقوش در شمال و كوه‌هاي موروداغ در غرب آن واقع شده‌اند. سهند (۳۷۷۲ متر)، بزداغ (۳۶۰۵ متر)، بيوك‌داغ (۲۹۶۰ متر)، دروانه‌داغ (۲۹۵۴ متر)، قباق‌داغ (۲۹۰۴ متر)، آلتي (۲۵۶۰ متر)، شبلي (۱۶۵۴) و حيدربابا، مهم‌ترين ارتفاعات اين شهرستان هستند.

باربري مشهد به بستان‌آباد استان آذربايجان شرقي با نام تجاري نتسان داراي اكيپي بسيار قوي از انواع ماشين هاي سبك و سنگين مي باشد از جمله وانت بار با چادر ضد آب و نيسان خاور مسقف تريلي كاميون و خلاصه هر نوع ماشين مورد نياز جهت حمل هر نوع بار و اثاثيه شما را در اختيار دارد. بنابراين اين مجموعه بزرگ و عظيم قادر مي باشد هرگونه نياز شما را براي حمل بار برآورده نمايد.

همچنين شركت حمل ونقل باربري نتسان داراي كارگران و رانندگان متخصص و با اخلاق نيز مي باشد از طرفي اين باربري جهت ارسال بارهاي بين شهري خود بارنامه معتبر نيز صادر مي نمايد. بنابراين از اين جهت نيز جاي نگراني وجود ندارد و عزيزان مشهدي با خيال راحت مي توانند از اين باربري جهت ارسال بارهاي خود به استان آذربايجان شرقي و شهرهاي اين استان از جمله بستان‌آباد استفاده نمايند.

از جمله نكاتي كه در باربري بين شهري بسيار مهم مي باشد بسته بندي اصولي و چيدمان اصولي وسايل در هنگام اسباب كشي و اثاث كشي مي باشد. زيرا در صورتي كه بارها به خوبي توسط كارگران متخصص بسته بندي و در ماشين چيده شود ميتوان با خيال آسوده در انتهاي مسير كالا را سالم تحويل گرفت . طبيعي مي باشد كه هرگونه كوتاهي و قصور در بسته بندي و چيدمان وسايل مي تواند در طي مسير كار جابجايي را با مشكل و احتمال خسارت را افزايش دهد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ ] [ ۰۹:۴۶:۰۳ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی