باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

حمل بار اثاثيه منزل و اداري از خيابان مهدي باربري مشهد 

حمل بار و اثاثيه از خيابان مهدي توسط باربري مشهد به بهترين شكل ممكن انجام پذير مي باشد. اين باربري با مستقر كردن چندين اكيپ شبانه روزي در اين خيابان توانسته است مدت زمان حضور كاميون و خودرو حمل بار را به محل بارگيري تا 10 دقيقه كاهش دهد . بنابراين اگر ساكن محله و خيابان مهدي مشهد هستيد و تصميم داريد بار و اثاثيه خود را به هركجاي شهر و يا خارج شهر و به سراسر كشور حمل و ارسال نماييد ما در مجموعه باربري مشهد منتطر تماس شما هستيم.

باربري مشهد حدود يك دهه قبل با نام تجاري نتسان به طور همزمان در شهر تهران و مشهد شروع به فعاليت نمود يكي از اهداف اصلي اين باربري ارائه پايين ترين و ارزانترين قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اسباب كشي و اثاث كشي مي باشد. با افتخار اعلام مي نماييم كه هم اكنون باربري مشهد ارزان ترين باربري حال حاضر در كشور مي باشد.

خيابان مهدي مشهد در منطقه 2 مشهد قرار دارد. خيابان مهدي جزء مناطق مرفه‌نشين مشهد به حساب مي آيد و قيمت خانه در اين منطقه نسبتا بالاست. پارك‌هاي ثمانه و سميه در اين منطقه قرار دارند. از نظر دسترسي هم خيابان مهدي در وضعيت مناسبي قرار دارد. از طريق بلوار فردوسي مي‌توانيد به بيشتر مناطق مشهد دسترسي داشته باشيد. چندين خط اتوبوس در بلوار فردوسي ابتداي خيابان مهدي ايستگاه دارند.

خيابان مهدي از شمال به بلوار جانباز، از جنوب به بلوار فردوسي، از شرق به خيابان ثمانه و از غرب به خيابان فرامرز عباسي مي‌رسد.

از جمله خدمات باربري مشهد مستقر در خيابان مهدي مي توان به موارد 1- حمل بار و اثاثيه توسط كارگران جوان و دوره ديده و متعهد و با اخلاق 2- بسته بندي بسيار ويژه اثاثيه منزل و اداري 3- باز و بسته نمودن وسايلي مانند لوستر – كركره – پرده و ... 4- حمل وسايل سنگين مانند ميزنهارخوري بزرگ – يخچال سايد – پيانو – گاوصندوق و ... توسط تجهيزات پيشرفته 5- صدور بيمه نامه و بارنامه معتبر و ... اشاره نمود.

مجموعه بزرگ و عظيم باربري مشهد با نام تجاري نتسان مفتخر هست اعلام نمايد 7 روز هفته و به صورت 24 ساعت شبانه روز آماده سروريس دهي مي باشد. سرويس هاي ارائه شده در هرساعت از شبانه روز نه تنها افزايش قيمت ندارد بلكه شامل تخفيفات نيز مي باشد.

باربري مشهد با بيش از يك دهه فعاليت مستقر در خيابان مهدي با مطمئن ترين كارگران و بارچين هاي حرفه ايي همراه با انواع خودروهاي سبك و سنگين خاور نيسان كاميون كاميونت تريلي

باربري مشهد انواع ماشين هاي سبك و سنگين را در نظر گرفته است از جمله ميتوان به نيسان – وانت پيكان – كاميونت – خاور – كاميون – تريلي و ده چرخ اشاره كرد كه البته تنوع از هركدام از ماشين هاي فوق بسيار زياد بود و هرنوع نياز شما براورده خواهد شد.

به عنوان مثال وانت بار و نيسان هاي باربري مشهد انواع مختلف روباز و داراي چادر و يخچال دار مي باشد و يا خاورهاي باربري نتسان در انواع خاور روباز –خاورمسقف – خاور پهلو بازشو و ... مي باشد. به طور كلي هرنوع نياز شما همشهري عزيز به ماشين را ما در اسرع وقت آماده كرده و به صورت تضميني و دربست در اختيار شما قرار خواهيم داد.

جهت دريافت نرخنامه لطفا با باربري مشهد تماس حاصل فرماييد تا بعد از بررسي ميزان بار و نوع خودرو شما, كمترين مبلغ كرايه و نرخنامه را به شما اعلام نماييم.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: باربري مشهد،
موضوع:
[ ۱۷ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۶:۵۵:۳۸ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی