باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

تا70% تخفيف حمل بار از بلوار فرامرز عباسي مشهد باربري مشهد

حمل بار از خيابان ها بلوارها و محلات مختلف مشهد تخصص باربري مشهد مي باشد. گروه باربري مشهد به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته در اكثر مناطق مشهد مستقر مي باشد تا بتواند به محض تماس از هر خيابان و يا بلوار در مشهد بلافاصله و در كمتر از 10 دقيقه خود را به محل بارگيري برساند.

باربري مشهد در حال حاضر ارزانترين باربري نه تنها در مشهد بلكه در تمام ايران مي باشد اگر تصميم به ارسال بار از مشهد به سراسر كشور نيز داريد بايد عرض نماييم كه ما كمترين قيمت نرخنامه و تعرفه را در بين همكاران و ساير باربري هاي در سطح مشهد و كشور داريم.

بلوار فرامرز عباسي مشهد در منطقه دو مشهد قرار گرفته است. خيلي از مجتمع‌هاي تجاري و مراكز خريد مشهد در اين منطقه يا مجاورت آن قرار دارند. بعضي از آن‌‌ها عبارتند از مجتمع كيان سنتر 1، كيان سنتر 2، هايپرمي و مجتمع پروما. خيلي از برندهاي لباس هم در نزديكي اين مراكز قرار دارند. كارخانه قند آبكوه كه البته امروزه فعاليت ندارد هم در حاشيه اين بلوار قرار دارد. اگر طرفدار مجموعه هاي آبي هستيد، مجموعه آبي ارمغان كه در بلوار فرامرز عباسي مشهد واقع شده ميتواند يكي از بهترين گزينه‌هاي شما باشد.

بلوار فرامرز عباسي از شمال به بزرگراه شهيد چراغچي، از جنوب به بلوار فردوسي، از شرق به بلوار جانباز و از غرب به بزرگراه آزادي مي‌رسد.

باربري مشهد اولين و بزرگترين باربري مستقر در بلوار فرامرز عباسي مشهد حمل اثاثيه منزل و اداري و اسباب كشي همراه با بسته بندي خاور نيسان كاميونت كاميون تريلي ده چرخ به سراسر مشهد و شهرستان  

وجود كارگران ماهر و دوره ديده همراه با بارچين هاي حرفه ايي و همچنين رانندگان راه بلد باعث شده است كه اين باربري به عنوان يكي از موفق ترين باربري هاي مشهد ملقب گيرد. انواع خودروهاي حمل بار سبك و سنگين اين مجموعه بزرگ بر كيفيت سرويس دهي افزوده است. مانند نيسان پيكان وانت – خاور مسفق خاور روباز كاميون كاميونت تريلي ده چرخ و ...

بسته بندي بار و اثاثيه منزل و كالاي اداري همچنين باز و بسته كردن انواع كركره لوستر و پرده نيز از جمله خدمات جانبي باربري مشهد بوده كه در صورت درخواست مشتري قابل اجرا مي باشد. يكي ديگر از خدمات تخصصي باربري مشهد حمل بارهاي سنگين در بين طبقات مي باشد مانند گاوصندوق – يخچال سايد – بوفه- ميزهاي نهارخوري بزرگ – پيانو ... بنابراين در صورتي كه چنين لوازم سنگين و حجيم داريد باربري مشهد مستقر در تمامي خيابان هاي مشهد از جمله بلوار فرامرز عباسي  بهترين انتخاب براي شما مي باشد.

در مورد تاريخچه باربري مشهد بايد بگوييم كه باربري مشهد در حدود يك دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران با نام تجاري نتسان شروع به فعاليت نمود. اين باربري اكنون يكي از موفقترين باربري هاي روز ايران مي باشد و توانسته تا 70% تخفيف در ارائه سرويس به هموطنان عزيز موفق شود.

ضمنا باربري مشهد معروف ترين باربري بين شهري و جاده ايي مي باشد بايد توجه داشته باشيد كه اگر فاصله حمل بار از مبدا تا مقصد داخل شهر باشد و طولاني نباشد كار حمل بار و اثاثيه آسانتر خواهد بود و در بازه زماني كوتاه به پايان خواهد رسيد اما زماني كه فاصله مبدا تا مقصد طولاني است كار حمل بار زمانبرتر خواهد بود و صبر و حوصله و دقت بيشتري را مي طلبد. به عنوان مثال هرگاه بخواهيم از شهر مشهد به تهران حمل بار و اثاث داشته باشيم بايد مسافتي زيادي را طي نماييم . بنابراين در صورتي كه تصميم به حمل بار و اثاثيه و كالاي صنعتي  تجاري از مشهد و تهران به هرجايي از ايران را داريد گروه باربري نتسان در خدمت شما همشهريان عزيز مي باشد. 

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۶ دى ۱۴۰۲ ] [ ۱۲:۲۱:۵۰ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی