باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

حمل بار و اثاثيه از بلوار خيام توسط باربري مشهد تخفيف ويژه

شركت حمل و نقل شهري و بين شهري باربري مشهد با نام تجاري نتسان حدود يك دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران شروع به فعاليت نمود يكي از تصميمان مهم باربري مشهد اين بود كه مي بايست در تمامي خيابان هاي مهم اين دو شهر يعني مشهد و تهران حضور فعال و نزديك داشته باشد.

اگر تصميم به حمل بار و اثاثيه از بلوار خيام مشهد را داريد به شما قول ميدهيم باربري مشهد از ساير باربري ها به شما هم محله ايي عزيز نزديكتر مي باشد چرا كه چندين اكيپ فعال اين مجموعه در سراسر اين بلوار منتظر تماس شما جهت سرويس دهي هستند.

با توجه به همين ديدگاه و سياست هم اكنون تقريبا در تمامي خيابان هاي مهم اين دو كلان شهر تعدادي از اكيپ هاي باربري مشهد مستقر مي باشد كه از جمله اين خيابان ها و بلوارها ميتوان به بلوار خيام مشهد اشاره نمود.

بلوار خيام مشهد به دو بخش خيام شمالي و خيام جنوبي تقسيم شده است. خيام جنوبي در منطقه يك مشهد قرار دارد و خيام شمالي در منطقه دو مشهد واقع شده است. در اواسط خيام شمالي، بازار بزرگ گل (طبيعي و مصنوعي) فتح‌آباد و در انتهاي خيام شمالي، مجموعه سپاد قرار دارد كه يكي از بزرگترين مجموعه مجتمع‌هاي تجاري شهر مشهد به شمار ميرود. مجتمع الماس شرق يكي از اين مجتمع‌هاست. در خيام جنوبي خيلي از ادارات مركزي مشهد مثل ثبت احوال قرار دارند. رستوران پسران كريم و مجتمع ساحلي آفتاب هم از مكان‌هاي تفريحي اين بلوار هستند.

بلوار خيام از شمال به بزرگراه شهيد چراغچي، از جنوب به بلوار ملك آباد، از شرق به بلوارهاي موسوي قوچاني، شهيد صادقي (سازمان آب) و فلسطين و از غرب به باغ آستان قدس، كوي اميرالمومنين و جانباز مي‌رسد.

باربري مشهد آماده حمل بار اثاثيه خرده بار از بلوار خيام مشهد به سراسر شهر و همچنين به خارج از شهر تا 70% تخفيف و زير قيمت تمام باربري هاي مشهد

حمل بار اثاثيه و اسباب كشي از جمله كارهايي مي باشد كه بايستي دقت زيادي در انجام آن داشت چرا كه هرگونه كوتاهي در انجام آن باعث خسارات مادي زيادي خواهد شد. لذا باربري مشهد با حساسيت بسيار خاص و ويژه همواره در سروس هاي خود نكات م هم و زيادي را ملاك قرار ميدهد تا مابدا آسيبي به وسايل و اثاثيه مشتري وارد نشود.

خوشبختانه در تمام اين سالهاي فعاليت به جهت استفاده از كارگران دوره ديده - حرفه ايي و متعهد كمتر زماني پيش آمده است كه آسيب به وسايل مشتري وارد شده باشد. اين مجموعه همچنين داراي انواع مختلف از ماشين هاي سبك و سنگين حمل بار و اثاثيه مي باشد كه مي توان به نيسان وانت – پيكان وانت – انواع خاور مسقف روباز و ... – تريلي – كاميونت – كاميون و ده چرخ اشاره نمود.

اسباب كشي و حمل و جابجايي وسايل زندگي در شهر تهران و يا در شهر مشهد كه اولين و دومين شهر بزرگ و پر جمعيت كشور ميباشند و به دليل جمعيت زياد روزانه شاهد مرتفع شدن ساختمانها و همچنين شلوغ شدن خيابانها ميباشيم و اسباب كشي وسايل منزل كاري كه بدون شك هر شخصي با آن روبرو ميشود . بنابراين خوب هست كه سعي نماييم همواره در اسباب كشي و اثاث كشي دقت لازم را داشته باشيم.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ دى ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۴۶:۰۰ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی