باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد خيابان ابن سينا همراه با كارگران ماهر و بسته بندي اثاثيه

خيابان ابن سينا مشهد در منطقه يك مشهد قرار دارد. اگه قصد رفتن به سينما هويزه مشهد را داريد، خيابان ابن سينا يكي از مسيرهايي هست كه مي‌تونيد انتخاب كنيد. جهاد دانشگاهي مشهد، دانشگاه امام رضا (واحد برادران) و برج آلتون مكان‌هايي هستند كه در اين منطقه قرار دارند.

خيابان ابن‌سينا از شمال به خيابان سناباد، از جنوب به خيابان دانشگاه و بلوار احمدآباد، از شرق به خيابان دانشگاه و از غرب به خيابان قائم مي‌رسد.

مديران باربري مشهد از مدت ها قبل تصميم گرفتند جهت ارائه سرويس دهي بهتر به همشهريان عزيز و سرعت و دقت بيشتر, ماشين هاي حمل بار و اثاثيه و خرده بار را در خيابان هاي اصلي مستقر نمايند كه اين موضوع اتفاقا باعث افزايش ميزان رضايتمندي همشهريان عزيز شد.

يكي از اين خيابان ها , خيابان ابن سينا مشهد مي باشد كه تصميم گرفت شده تعدادي از سرويس ها در اين خيابان مستقر شود تا در مواقع ضروري در حداقل زمان ممكن در محل بارگيري حاضر شوند.

يكي از خودروهاي مهم و اصلي كه براي جابجايي و ارسال بار به دليل اندازه قسمت بار و همچنين خودرويي كه توانايي جابجايي بارهاي سنگين را دارد و ممنوعيتي از نظر ورود به داخل شهر را ندارد خودروي وانت نيسان يا همان وانت زامياد مي باشد . باربري مشهد داريي چندين نيسان مي باشد كه جهت حمل بارهاي كمتر از آن استفاده مي شود.

يكي از خدمات خاص باربري مشهد بسته بندي اثاثيه مي باشد. بسته بندي كالا با توجه به نوع كالا اعم از كاغذ ،ظروف شكستني، لوازم منزل ، و يا انواع دستگاههاي صنعتي داراي تاريخچه متفاوت و به 8 قرن پيش از ميلاد مسيح برميگردد و كالا ها در آن زمان بوسيله پارچه و يا در ظروف گلي و شيشه اي زمخت حمل و جابجا ميشدند .  فرهنگ دهخدا بسته بندي كالا را بستن اشياء در يك لفاف يا در يك صندوق بيان ميكند .

رانندگان و كارگران و همچنين خودروي حمل كننده كالاي شما نمي توانند كالاي را كه بسته بندي نشده باشد به طريق درست حمل كنند و به سلامت بار شما را تحويل دهند . پس بسته بندي كالا را انجام دهيد يا از راننده و كارگران بخواهيد كه اين كار را انجام دهند . ما در باربري مشهد اين كار را به نحو احسنت انجام ميدهيم.

باربري مشهد بزرگترين باربري مستقر در خيابان ابن سينا مي باشد كه داراي بيش از صد اكيپ آماده به صورت شبانه روزي همراه كارگران ماهر و بارچين هاي حرفه ايي و بسته بندي اثاثيه منزل و اداري مي باشد.

باربري مشهد خدمات بسته بندي و جابجايي را به شرح زير براي كالاهاي مختلف انجام ميدهد:

بسته بندي و جابجايي مبلمان و سرويس چوب - جابجايي يخچال فريزر - جابجايي تلويزيون و لوازم صوتي - لوازم آشپزخانه اعم از لوازم برقي و يا ظروف شكستني - بسته بندي فرش ها و موكت - بسته بندي گاز و ماشين لباسشويي و ظرفشويي- بسته بندي لوستر و لوازم روشنايي - بسته بندي كالاها و دستگاههاي تجاري و ساير وسايل مختلف ديگر.

در پايان مجددا يادآوري مي نماييم در صورتي كه تصميم به حمل بار - اثاثيه و اسباب كشي از خيابان ابن سينا مشهد را دارد قطعا باربري مشهد ارزانترين و نزديكترين و مجهزترين باربري به شما مي باشد. اين مجموعه با تضمين قيمت و كيفيت بار شما را در مشهد و بين شهري و در تمام استان هاي كشور حمل و جابجا مي نمايد.
منتظر تماس شما هستيم ...

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۱:۳۴:۱۶ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی