باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

ارزان ترين باربري ايران حمل بار خرده بار تهران سنندج كردستان

باربري تهران به استان كردستان و شهرهاي سنندج سقز، مريوان و بانه سريش‌آباد دلبران كاني‌دينار قروه كامياران  بيجار ديواندره دهگلان كه در بين هموطنان عزيز با نام تجاري نتسان شناخته شده مي باشد يكي از ارزان ترين و بزرگترين باربري هاي ايران مي باشد كه در شهر تهران و مشهد مستقر مي باشد و از اين دو مبدا به تمام ايران سرويس دهي مي نمايد.

موسسه باربري نتسان توانسته است با كاهش پورسانت خود قيمت كرايه و تعرفه حمل هرگونه بار اثاثيه خرده بار اداري و منزل را به شدت كاهش دهد. همچنين باربري نتسان در اقدامي ابتكاري سعي نموده است با قرار دادن سرويس در مسير بازگشت ماشين ها از مقصد به مبدا يعني مسير برگشت هزينه رفت رو نيز سرشكن نمايد. باتوجه به بازخورد خوبي كه اين روش تاكنون داشته است مديران موسسه باربري نتسان مصمم هست روي اين موضوع هزينه و سرمايه گذاري نمايند.

باربري نتسان بيش از يك دهه مي باشد كه در سرويس دهي و حمل و نقل در كشور فعاليت مي نمايد و در همين مدت توانسته لقب ارزان ترين باربري ايران را به خود اختصاص دهد كه اين از افتخارات اين مجموعه مي باشد كه درميان انبوهي از باربري هاي مستقر در تهران و مشهد به چنين لقبي شهرت يافته است.

يكي از دلايل اصلي اعتماد هموطنان عزيز در شهر تهران و مشهد به اين باربري ارائه تصوير شفاف از عملكرد اين مجموعه بوده است باربري درون شهري و بين شهري نتسان از بدو تاسيس با اين شعار كه به دنبال كاهش هزينه ها و تعرفه سرويس دهي مي باشد همواره تلاش نموده حاشيه سود دهي خود را به حداقل ممكن برساند تا بتواند اين موضوع كه مديران مجموعه عزم جديد در جهت كاهش نرخنامه را دارند به مشتريان منتقل نمايند كه خوشبختانه اين اتفاق افتاد و مورد توجه هموطنان عزيز قرار گرفت.

حاصل اين تلاش در طي بيش از يك دهه باعث شده كه امروز اين باربري در اوج قرار بگيرد و با نام ارزان ترين باربري ايران شناخته شود. و امروز كه در حال نگارش اين مطلب براي شما خواننده گرامي هستيم ديگر كسي نيست كه نام نتسان را در صنعت حمل و نقل نشنيده باشد. و يا حداقل يك بار از اين مجموعه سرويس نگرفته باشد.

يكي ديگر از دلايل موفقيت روز افزون اين باربري داشتن تنوع گسترده از انواع ماشين هاي سبك و سنگين به تعداد بسيار بالا مي باشد كه از جمله ميتوان به انواع خاور مسقف – تريلي – كاميون – ده چرخ و ماشين هاي سبك مانند وانت بار و يا نيسان و .. اشاره نمود. 

تخصص و داشتن كارگران رانندگان بارچين ها و به طور كلي اكيپ هاي متعدد آماده به كار در هر ساعت از شبانه روز و 7 روز هفته نيز در شهرت و مقبوليت اين مجموعه بسيار تاثير گذار بوده است. سوابق درخشان سرويس دهي و حمل بار و اثايه منزل مستاجرين در سطح شهر و يا بين شهري ديگر بركسي پوشيده نيست.

باربري نتسان به خوبي توانسته است رابطه خود را با توليد كنندگان و صنعتگران در امر جابجايي محصولات و توليدات اين عزيزان حفظ نمايد و در همه ساعات شبانه روز در حمل هرگونه بار خرده بار محصولات - مواد اوليه – تجهيزات حساس الكترونيكي - پزشكي و خلاصه هر نوع كالاي سبك و سنگين اعلام آمادگي نموده است.

حمل كالاهاي سنگين چه كالاي سنگين منزل و چه كالاي سنگين اداري نيازمند ابزارها و تجهيزات مخصوص و مهارت ويژه مي باشد كه باربري نتسان توانسته است با تدارك نيروهاي متخصص و تجهيزات خاص, جابجايي وسايل سنگين در بين طبقات را به خوبي انجام دهد و مورد تاييد مشتريان قرار گيرد.

اما باربري تهران به استان كردستان و شهرهاي اين استان از جمله سنندج سقز، مريوان و بانه سريش‌آباد دلبران كاني‌دينار قروه كامياران  بيجار ديواندره دهگلان مسير هاي زير را كه در تصوير شاخص كاملا مشخص مي باشد پيشنهاد مي نمايد.

مسير 1     489 كيلومتر     5 ساعت و 49 دقيقه
مسير 2     583 كيلومتر     7 ساعت
مسير 3     564 كيلومتر     7 ساعت و 14 دقيقه
مجموعه باربري نتسان مسير تهران – ساوه – همدان – سنندج را پيشنهاد مي نمايد.

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۸:۵۰:۵۳ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی