باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

در حمل كالاي بين شهري به چه نكاتي بايد توجه كنيم

نكات مهمي كه باربري بين شهري و ارسال باري كه قصد جابجايي آن را داريم كه ميبايست با آنها  آشنايي داشته و به آنها توجه كنيم .

ابتدا اطلاعات كاملي كه شما در مورد بار ارسالي خود داشته باشيد عبارتند از :

نوع بارو  مدلهاي بسته بندي مناسب :

با دانستن اين موضوع و نوع باري كه قصد ارسال آن از تهران و يا مشهد را داريد و با در نظر گرفتن خطرات احتمالي كه بار در طول مسير با آن روبروست ميتوانيد بسته بندي مناسب براي بار خود را انتخاب و انحام دهيد .

به طور مثال : ارسال يك يخچال فريزر سايد باي سايد از تهران به مشهد كه ميبايست يخچال را در كارتن خود قرار دهيد . در صورت نداشتن كارتن يخچال بايد با استفاده از پلاستيك حباب دار و پتو و چسب كاملا عايق شود تا از برخورد با بقيه لوازم و يا بدنه وسيله نقليه جلوگيري شود واز ايجاد خط و خش در روي بدنه يخچال جلوگيري شود .

ارزش كالا  دانستن ارزش بار ارسالي و درخواست بيمه كافي به ميزان ارزش كالا يكي ديگر از نكات مهم در ارسال بار ميباشد .

شما در هنگام تماس با متصديان گروه باربري نتسان حتما ارزش كالا از شما پرسيده ميشود تا در صورت تمايل شما با مبلغ اندك بار شما بيمه شود .

در صورتيكه مبلغ كالا را نميدانيد توصيه ي ما اين است كه با مشاوران و متصديان نتسان بار حتما مشورت نماييد و بيشترين مبلغ را براي بيمه بار خود انجام دهيد .

 وزن بار : دانستن وزن بار ارسالي به شما اين كمك را ميكند كه در هنگام درخواست از باربري ، ماشين مناسب و تعداد كارگران و يا در صورت وزن زياد كالا از جرثقيل براي بارگيري و تخليه استفاده نماييد . 

پس از آن شما نياز به يك باربري داريد كه ماشين مناسب بارشما را براي بارگيري بارتان بفرستد  و از ارسال كالايتان مطمئن باشيد و دوم با توجه به ارزش كالايتان بار مورد نظر شما را بيمه كند.

شما قبل  از بارگيري بار و يا كالاي خود در هنگاميكه راننده و كارگران به مكان بارگيري رسيدند ميبايست در ابتدا بارنامه را دريافت نماييد و اطلاعات مندرج در بارنامه و ارزش كالاي درج شده و بيمه بار را با درخواست خود مطابقت دهيد و پس از تاييد شما بارگيري انجام شود .

 

بهترين راه براي يك جابجايي شهري و بين شهري  اينست كه شما ابتدا با يك موسسه حمل و نقل و باربري تماس بگيريد كه در اين زمينه تجارب زيادي داشته باشد . كه هم نوع  وسيله نقليه و هم از كارگران حرفه اي و با تجربه را براي شما بفرستد كه بتوانيد يك جابجايي امن و بدون هرگونه خسارت احتمالي را تجربه كنيد .

گروه باربري نتسان در تهران و مشهد مجهز به انواع نيسان وانت و خاور يا كاميونت مسقف به جهت حمل بار شما در هر نقطه از تهران و يا مشهد به تمامي كشور ميباشد .

در هنگام بارگيري كالا و لوازم ارسالي بهتر است كه چيدمان بار در وسيله نقليه اعم ازاثاثيه منزل ، دستگاه ها و لوازمات حساس الكترونيكي و پزشكي ، لوازمات تجاري  و اداري و دستگاهها و لوازمات صنعتي و ....  به عهده كارگران و يا راننده حمل كننده بار به دليل تجربه آنها باشد .

 نكته مهم :پس از بارگيري بار در صورتيكه ارزش كالاي شما بالاي 20 ميليون تومان ميباشد حتما توسط خود شما و يا تذكر به راننده از سه جهت از بار داخل ماشين عكس گرفته شود.بطوريكه بار و يا كالا ، كاملا در داخل ماشين مهار شده باشد و پلاك ماشين در عكس خوانا و قابل رويت باشد .

پس از بارگيري راننده موظف به كشيدن چادر و پلاستيك مورد نياز با توجه به وضعيت جوي ميباشد. همراه داشتن چادر و كشيدن آن بر روي بار براي وسائل نقليه در باربري نتسان الزامي ميباشد .

پس از بارگيري در نظر داشته باشيد كه با توجه به مكان شما در تهران و يا مشهد و ساعات ترافيك و شلوغي شهر  به طور مثال  براي ارسال بار از تهران به مشهد به طور ميانگين بين 14 تا 15 ساعت را در نظر بگيريد و براي تخليه بار در مشهد هماهنگي لازم را انجام دهيد .

پس از بارگيري بار مقصد بار و آدرس مكان تخليه و تلفن شخص تحويل گيرنده بار كه در بارنامه به عنوان گيرنده كالا ثبت شده است را به راننده داده و پس از رسيدن كالا به مقصد مبلغ مندرج در بارنامه را تسويه نماييد .

گروه حمل و نقل نتسان بيمه كالاي شما را به بهترين روش براي شما ممكن ساخته تا شما بتوانيد با كمترين هزينه كه بر روي بارنامه حمل كالاي شما اعمال ميشود بار خود را با خاطري امن و آسوده به راننده حمل كننده سپرده ودر مقصد آن را تحويل بگيريد .

گروه باربري نتسان در تهران و مشهدبهترين قيمت و با كمترين هزينه بيمه بارهاي شما را از تهران و يا مشهد به هر نقطه از كشور اعم از تهران به يزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شيراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به كيش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال كشور ، تهران به تبريز و يا از تهران به هر نقطه از كشور  .... و همچنين از مشهد به يزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبريز ، مشهد به شمال كشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شيراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و يا از مشهد به  تمام نقاط كشور در خدمت رساني به شما عزيزان آماده انجام تمامي امور و ارسال كالا و بسته بندي لوازمات شما با بيمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد ميباشد

جهت اطلاع قيمت ، استعلام قيمت و نحوه هماهنگي و درخواست خودروي مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با كارشناسان ما در تهران يا مشهد  با شماره تلفن هاي زير تماس گرفته و يا از طريق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصوير و يا در صفحه اول سايت با ما در ارتباط باشيد .

امتیاز:
بازدید:
[ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ] [ ۰۱:۲۵:۰۰ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی