باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد به ساوجبلاغ – ما در گروه باربري نتسان كه نام تجاري باربري مشهد به مي باشد سعي نموده اييم با به كارگيري بهترين پرسنل و ماشين هاي حمل كالا و اثاثيه مدل بالا آسودگي خاطر را براي شما عزيزان فراهم نماييم در اين مطلب به موضوعات كرج - اشتهارد- فرديس – چهارباغ- نظر آباد- طالقان خواهيم پرداخت.

باربري مشهد به ساوجبلاغ -  تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل و (كرج - اشتهارد- فرديس – چهارباغ- نظر آباد- طالقان) را براي شما عزيزان تدارك ببنيد و امروز با افتخار اعلام مي نماييم كه باربري نتسان در بين تمام شركت هاي باربري ارزانترين نرخنامه و تعرفه را ارائه مي نمايد.


ساوجبلاغ 
يكي از شهرستان هاي استان البرز ساوجبلاغ است كه در فاصله ي ۴۰ كيلومتري از شهر كرج واقع شده است.ساوجبلاغ داراي قدمتي ۹ هزارساله مي باشد كه داراي اماكن تاريخي ارزشمندي است .
جاهاي ديدني ساوجبلاغ
برج آرامگاهي روستاي كردان

گردشگراني كه به ديدن بناهاي تاريخي علاقه‌ دارند محال است به ساوجبلاغ سفر كنند و از اين بناي متعلق به قرن ۷ هجري كه در ۱۰ كيلومتري هشتگرد در روستاي كردان واقع شده، بازديد نكنند. اين اثر تاريخي داراي پلاني مدور همراه با شيار در قسمت بيروني و پلاني هشت ضلعي در داخل بوده، مدفن امامزاده حسين (ع) از نوادگان امام زين العابدين (ع) است. برج آرامگاهي روستاي كردان در تاريخ ۱۳۸۰/۲/۲۵ به شماره ۳۸۲۸ در فهرست آثار ملي ايران به ثبت رسيده است.
آبشار عالم زمين از جاهاي ديدني ساوجبلاغ
اين آبشار در ارتفاعات روستاي عالم زمين ساوجبلاغ قرار گرفته است و از جاهاي ديدني ساوجبلاغ است. اين آبشار در ارتفاع ۱۷۲۰ متري از سطح دريا قرار گرفته است. روستاي عالم زمين در شمال غربي شهرستان ساوجبلاغ و در فاصله ۱۰۰ كيلومتري تهران و در شمالي ترين قسمت شهر كوهسار واقع است. باربري مشهد به ساوجبلاغ - اين روستا در منطقه اي كوهپايه اي قرار گرفته است كه اطراف روستا با ديواره هاي بلند و بسيار زيباي صخره اي احاطه شده است.
روستا در كنار رودخانه اي دائمي قرار گرفته است. اين رودخانه در جهت شمال به جنوب از كوه هاي پلنگ دره و اخرك سرچشمه گرفته است به طوري كه شاخه هاي از اين رودها در بعضي قسمت ها به صورت آبشارهاي كوچك ديده مي شود كه منظره بسيار زيبايي بوجود آورده است. دسترسي به روستا و آبشار عالم زمين به وسيله عظيمراه كرج-قزوين، خروجي كردان، يعد از روستاي كردان و وليان، جاده خاكي به روستاي عالم زمين امكانپذير است.
آبشار سنج از جاهاي ديدني ساوجبلاغ
آبشار سنج يكي از ديدني هاي ساوجبلاغ است كه در روستاي سنج (در بخش چندلر ساوجبلاغ) قرار گرفته است. آبشاري ۱۵ متري كه دائمي است و آبي زلال دارد. اطراف آبشار سنج، پر است از دار و درخت كه در سايه شان مي‌توانيد دقايقي اطراق كنيد و از هواي پاك و مطبوع به ريه‌هايتان هديه دهيد. البته اين تمام چيزي نخواهد بود كه در اطراف آبشار سنج لمس خواهيد كرد. روستاي سنج يك تفاوت با ديگر روستاهاي اطراف دارد، روستاهايي كه آنها نيز گردشگران زيادي را به خود جذب مي‌كنند و آن تفاوت، مربوط به حفظ بافت فرهنگي و تاريخي اين روستا مي‌شود.

روستاي خوروين
خوروين يكي از روستاهاي باستاني بخش چندار از توابع شهرستان ساوجبلاغ است. اين روستا در ۶۷ كيلومتري تهران و ۳ كيلومتري شهر كوهسار قرار دارد. باربري مشهد به ساوجبلاغ - خوروين داراي آثار تاريخي مانند امامزاده و دو تپه باستاني خوروين به نام‌هاي «گنج تپه» و «سياه تپه» آثاري متعلق به هزاره دوم پيش از ميلاد مسيح به دست آمده است.در زمان قديم محصولات باغي اين روستا توت،انگور،گردو بود ولي هم اكنون همه محصولات باغي اعم از مركبات در اينجا كشت مي شود ونيز زراعت مردم اينجا گندم، جو،نخودوسيب زميني مي باشد
روستاي وليان
روستاي وليان واقع در شهرستان ساوجبلاغ در ۱۵كيلومتري شمال شهرك كوهسار قرار دارد و از جاهاي ديدني ساوجبلاغ مي باشد روستاي وليان از شمال به كوه ميانبند و روستاي اسكوي دره، از جنوب غربي به روستاهاي دوزعنبر و آجين دوجين، از شرق به روستاي گلين رود و از طرف غرب به روستاي توره ده محدود مي شود. روستاي وليان از سطح دريا ۱۸۳۰ متر ارتفاع دارد و آب و هواي آن در فصول بهار و تابستان مطبوع و دلپذير و در زمستان ها سرد است.
بقعه بي بي سكينه(س) سنقر آباد
در روستاي سنقر آباد بخش چهار باغ، بناي بسيار زيبايي وجود دارد كه در دوره صفويه احداث شده است. بنا داراي ايوان رفيع در بخش شمالي و طاق نماهايي در اطراف است و گنبد مخروطي به آن جلوه ويژه اي بخشيده است. اين بنا مدفن نوادگان امام موسي كاظم (ع) است.
باربري مشهد به ساوجبلاغ و موضوعات مربوطه را در حد توان در اين نوشتار بيان نموديم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات باربري مشهد به ساوجبلاغ - كرج - اشتهارد- فرديس – چهارباغ- نظر آباد- طالقان را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۰۰:۳۵ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی