باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد به مياندوآب – ما در گروه باربري نتسان كه نام تجاري باربري مشهد به مي باشد سعي نموده اييم با به كارگيري بهترين پرسنل و ماشين هاي حمل كالا و اثاثيه مدل بالا آسودگي خاطر را براي شما عزيزان فراهم نماييم در اين مطلب به موضوعات اروميه- سلماس-پيرانشهر-نقده-خوي-بوكان-مهاباد- تكاب-ماكو-سردشت-اشنويه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمديار خواهيم پرداخت.

باربري مشهد به مياندوآب -  تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل و (اروميه- سلماس-پيرانشهر-نقده-خوي-بوكان-مهاباد- تكاب-ماكو-سردشت-اشنويه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمديار) را براي شما عزيزان تدارك ببنيد و امروز با افتخار اعلام مي نماييم كه باربري نتسان در بين تمام شركت هاي باربري ارزانترين نرخنامه و تعرفه را ارائه مي نمايد.


جاهاي ديدني مياندوآب آذربايجان غربي
ميان دو آب يكي از شهرستان هاي استان آذربايجان غربي است كه در ناحيه ي جنوب استان قرار گرفته است. اساس اقتصاد اين منطقه را كشاورزي و باغ داري تشكيل مي دهد. دام و فرآورده هاي دامي جزو محصولات صادراتي اين شهرستان محسوب مي شوند. مياندوآب در جنوب درياچه اروميه و جنوب شرقي آذربايجان غربي واقع شده و معادل فارسي مياندوآب، حاصل موقعيت اين شهر بين دو رود زرينه رود و سيمينه رود بوده و زبان مردم در مياندوآب تركي آذري است.

مياندوآب به علت جاي گرفتن ميان دو رود زرينه رود و سيمينه رود ميان دوآب ناميده شده و اين محل در زمان نادرشاه افشار روستاي بزرگي بوده و در جريان لشگركشي نادرقلي، سپهسالار وقت ارتش ايران به آذربايجان در سال 1142 هجري قمري از قلعه مياندوآب نام برده شده است. باربري مشهد به مياندوآب - كشف چندين اثر باستاني در اطراف مياندوآب نشانگر اسكان بسيار قديمي منطقه در دوران هاي ثبت نشده تاريخ است و آثاري از حكومت مادها و اورارتور در روستاي داش تپه مياندوآب موجود است.
 قلعه هلاكوخان
در اصل قلعه هلاكوخان در داخل مرزهاي استان آذربايجان شرقي، شهرستان اسكو قرار دارد اما به مدد فاصله كوتاه اين قلعه تاريخي با مياندوآب، كه چيزي در حدود 15 كيلومتر است، مي توانيد سري به آن بزنيد. قلعه هلاكوخان در تنها جزيره مسكوني درياچه اروميه قرار دارد. جزيره اي كه در روزهاي پرآبي درياچه اروميه جلوه هاي ديدني بي نظيري داشت. اين جزيره وسيع كه جزيره شاهي و حتي مشت عثماني نيز ناميده مي شده حالا جزيره اسلامي نام دارد. قلعه كه در فاصله 2 كيلومتري روستاي آق گنبد واقع شده است به سان اغلب قلعه هاي نفوذناپذير منطقه آذربايجان بر قله كوهي مرتفع واقع شده است كه از سه طرف به پرتگاه منتهي شده و تنها يك راه ورود دارد.
اين قلعه كه از دوره ساساني به يادگار مانده است تا حوالي قرن هشتم ه.ق آباد و محل استفاده بوده است. قلعه فرو ريخته اما پايه هاي آن به همراه محل برج هاي مراقبت و ديده باني و همچنين بخشي از ديوارها و سقف بعضي بخش ها باقي مانده است. باربري مشهد به مياندوآب - نكته جالب تعبيه تعداد زيادي آب انبار در جاي جاي مسير دسترسي به قلعه است كه جوي هايي براي هدايت آب ناشي از بارش ها به داخل آب انبارهاي حفر شده در دل كوه، تعبيه گرديده است.
مسجد طاق
مسجد طاق در كوچه طاق، خيابان 17 شهريور شهر مياندوآب واقع شده است. اين مسجد زيبا متعلق به اواسط دوره قاجار است و به نظر مي رسد در فاصله بين سال هاي 1200 تا 1210 ه.ق ساخته شده كه در اين بين سال 1202 محتمل تر است. سازنده بنا حاكم مراغه، احمدخان بيگلر بيگي، بوده كه پيوند خويشاوندي نزديكي با فتحعلي شاه قاجار داشته است. مسجد طاق كه قديمي ترين مسجد شهر مياندوآب است تركيبي از سنگ، آجر و خشت است و آجرهاي قرمز رنگ آن جلوه خاصي به بنا داده اند. قديمي ترين قسمت بناي مسجد شبستان اصلي آن است. اين شبستان نه ستون قطور آجري دارد و سقف آن پر از طاق هاي زيبا و بلند و ضربي است و يك گنبد است كه به زيبايي بر روي ستون ها قرار گرفته اند. سقف شبستان نيز مزين به نه گنبد كوچك است.
پل تاتائو
پل تاتائو يا پل ميرزارسول يكي از تاريخي ترين پل هاي شهر مياندوآب است. اين پل بر روي رودخانه زيباي سيمينه رود در همسايگي مياندوآب قرار دارد كه در واقع تاتائو ناميده خواهيد شد. پل تاتائو يادگاري از دوره صفويه است اما هيچ اطلاعي از نام سازنده، باني بنا و يا سال ساخت دقيق آن در دست نيست. اين پل يكبار در زمان قاجاريه مرمت اساسي خواهد شد. از آنجا كه باني اين مرمت فردي به نام ميرزا رسول بوده است اين پل به نام ميرزا رسول شهره خواهد شد. پل تاتائو 57متر طول داشته و هفت دهنه با طاق جناغي نسبتا بلند دارد. در محل اتصال طاق ها به يكديگر نيم ستون هاي تقريبا قطوري به شكل منشور تعبيه گرديده است كه نقش سيل شكن را برعهده دارند. اين طاق ها نه تنها سبب عبور آب رودخانه مي شده بلكه از نقطه نظر مهندسي و معماري سبك سبكتر و البته مقاوم تر شدن پل نيز مي گرديده است و تنها بحث زيبايي ظاهري آن نيز مد نظر نبوده است.
باربري مشهد به مياندوآب و موضوعات مربوطه را در حد توان در اين نوشتار بيان نموديم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات باربري مشهد به مياندوآب - اروميه- سلماس-پيرانشهر-نقده-خوي-بوكان-مهاباد- تكاب-ماكو-سردشت-اشنويه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمديار را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۱۸:۴۴ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی