باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

 

باربري مشهد به بجنورد با بيش از 10 سال سابقه درخشان در حمل و نقل كالا و اثاثيه منزل شهري و بين شهري از مبدا مشهد به بجنورد و تمام شهرهاي استان بجنورد در خدمت شما همشهريان عزيز مي باشد در اين مطلب به موضوعات بجنورد - شيروان - اسفراين - مانه وسملقان - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان  خواهيم پرداخت . ضمنا ما كليه خدمات خود را از جمله انواع حمل بار و اسباب كشي از مشهد به بجنورد توسط باربري مشهد با نام تجاري نتسان را با ضمانت و 100% تضمين شده در اختيار مشتريان عزيز قرار مي دهيم ما در مجموعه عظيم باربري مشهد همواره در كنار شما خواهيم بود. 

باربري مشهد به بجنورد با نام تجاري نتسان همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه خدمات بسته بندي اصولي و حرفه ايي بار – بيمه نامه معتبر - بارنامه معتبر حمل بارهاي سنگين و نامتعارف و ... در خدمت شما بزرگواران باشد در حال حاضر ما آماده حمل هرنوع بار شما عزيزان از مبدا مشهد به شهرهاي بجنورد - شيروان - اسفراين - مانه وسملقان - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان  مي باشيم . ما در باربري مشهد با نام تجاري نتسان با بيش از 10 سال سابقه درخشان انواع جابجايي بار با خاور مسقف - خاور روباز – كاميونت – كاميون - تريلي و ده چرخ را براي مشتريان خود تدارك ديده ايم .

 

باربري مشهد به بجنورد - حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به بجنورد و شيروان - اسفراين - مانه وسملقان - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان  و... توسط مجموعه بزرگ باربري مشهد با نام تجاري نتسان صورت ميگيرد كه داراي بيش از 10 سال حضور موفق در جاده هاي مشهد و حومه مي باشد تخفيف استثنايي - كيفيت كار - منظم و سريع بودن اولويت خدمات ما جهت باربري مشهد به بجنورد مي باشد.


بجنورد (پارسي ميانه: بيژن‌گُرد و پس از اسلام: بوزنجرد) مركز استان خراسان شمالي در شمال شرق ايران و در كوهپايه‌هاي رشته‌كوه آلاداغ بنا شده‌است. اين شهر ازجمله شهرهاي بزرگ خراسان بوده و از اين‌جهت، چهل و چهارمين شهر كشور به‌شمار مي‌آيد. بجنورد با شهرهاي شيروان، اسفراين، آشخانه همسايه است. نام اين شهر در لهجه شمال خراسان «بُژنُرد» تلفظ مي‌شود.
بجنورد از شمال با تركمنستان و از شمال شرقي تا جنوب شرقي با شهرهاي شيروان، اسفراين و از جنوب غربي تا شمال غربي با جاجرم، آشخانه و راز همسايه است.
كردهاي كرمانج، ساكنين اصلي شهر بجنورد بوده و اكثريت جمعيت اين شهر را تشكيل مي‌دهند. مردم فارس زبان يا (تات‌ها)، تركمن‌ها يا (ترمان‌ها) و ترك‌هاي خراساني نيز از جمله ديگر مردمان بومي بجنورد هستند. زبان تاتي در خراسان شمالي، امروزه تأثير بسياري از فارسي معيار گرفته و در حال فراموشي است و جاي خود را به فارسي معيار داده‌است.
اماكن ديدني
عمارت سردار مفخم
عمارت مفخم يكي از بناهاي تاريخي دوره قاجار در بجنورد است كه در اوايل دههٔ ۱۳۰۰ هجري‌قمري به دستور يارمحمدخان شادلو، به عنوان محل سكونت وي و خانواده اش ساخته شده‌است. اين عمارت ۳۴ اتاق با دو تالار عظيم دارد. نماي اصلي ساختمان در سمت جنوب است كه سراسر آن به با انواع كاشي‌كاري معرق، معقلي، هفت رنگ و با طرحها و نقوش انساني، حيواني، اسليمي، ختايي و هندسي زينت يافته‌است. مصالح بكار رفته در بنا آجر با ملات گچ است و هر طبقه ساختمان داراي دو ايوان شمالي و جنوبي مي‌باشد، سرتاسر بنا با كاشي‌هاي خشتي و هفت رنگ زيبا در اندازه و شكل‌هاي مختلف به رنگهاي فيروزه‌اي، زرد، صورتي، بنفش، سفيد، سبز، سرخ و سياه كاشي كاري شده و هر ستون با طرح و نقش خاص خود زينت داده شده‌است. نماي بيروني ساختمان تصاويري از دو فرشته بالدار، چهره‌هاي انساني، نقاشي از گل و گياه و پرنده، طبيعت و طرحهاي هندسي سده سيزده را به تماشا مي‌گذارد. 
پاريس كوچولو
روايت شده‌است كه در زمان سردار مفخم، دو خبرنگار فرانسوي پس از بازديد از شهر بجنورد، در سفرنامه خود باعنايت به نحوه شهرسازي اعم از چراغها، دربها و سنگفرش خيابانها، به شباهت بجنورد و پاريس آن زمان، در سفرنامه خود كه در لموند چاپ شده‌است، اشاره داشته‌اند.
گردشگاه بش‌قارداش
استخر اصلي و دروازه دوران قاجاريه بش‌قارداش
اين مكان در ۷ كيلومتري جنوب بجنورد و در شرق جادهٔ بجنورد به اسفراين، در فاصلهٔ تقريبي يك كيلومتري جاده واقع شده‌است. اين گردشگاه تفريحي داراي ۳ استخر مي‌باشد كه ۲ استخر آن براي شناي كودكان و بزرگسالان درست شده‌است.
گردشگاه باباامان
گردشگاه باباامان در كيلومتر ۱۰ جادهٔ بجنورد - مشهد، يكي از قديمي‌ترين پارك‌هاي گردشگري در ايران به‌شمار مي‌رود. اين پارك داراي استخرهاي متعدد و پارك جنگلي داراي ۴۰۰٬۰۰۰ اصله درخت ازجمله چنارك، زالزالك، اقاقيا و زردآلو است، همچنين اين پارك داراي پوشش گياهي به وسعت ۲۵۰ هكتار مي‌باشد. پارك باباامان داراي پوشش گياهي و درختان قطور چنار ۴۰۰ ساله و چشمه‌هايي است كه در مركز و اطراف باباامان مي‌جوشند و بر زيبايي اين پارك مي‌افزايند همچنين شاخه‌اي از رودخانه اترك از كنار اين پارك مي‌گذرد كه وجود اين رودخانه امكان ماهيگيري را براي علاقه‌مندان فراهم كرده‌است؛ و چشمه اين مجموعه تفريحي كه از نوع آبهاي معدني محسوب مي‌شود ۳۰۰ الي ۴۰۰ ليتر در ثانيه آبدهي دارد. اين چشمه از چهار نقطه درون تپه‌اي مي‌جوشد و به درون استخرهايي مي‌ريزد كه با اختلاف سطح ساخته شده‌است. قرار گرفتن اين گردشگاه در سر راه عبور مسافران مشهد -استان گلستان باعث رونق اين گردشگاه شده‌است.
از ديگر اماكن ديدني بجنورد مي توان به عمارت آينه‌خانه مفخم و حسينيه جاجرمي اشاره كرد.


باربري مشهد به بجنورد - در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در مجموعه بزرگ باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته اييم تا بتوانيم انواع خدمات حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به بجنورد - حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به بجنورد - شيروان - اسفراين - مانه وسملقان - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان  و .. را با ارزانترين قيمت و تا 10% تخفيف ويژه و زير قيمت ساير همكاران در سطح شهر مشهد تقديم مشتريان نماييم. توصيه مي نماييم حتما و حتما قبل از اينكه تصميم به درخواست سفارش هر نوع خودروي سبك و سنگين را از هر شخص و شركتي نماييد با شماره 09150276300 – 05136633333  تماس برقرار كنيد تا از ليست قيمت با تخفيف ويژه  و 70% اين مجموعه مطلع و بعد از مقايسته نسبت به سفارش خودرو مورد نظر اقدام نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۴۶:۰۷ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی