باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

ارزانترين حمل بار و اثاثيه از مشهد به گيلان  و شمال كشور

استان گيلان يكي از استان هاي شمالي كشور است كه داراي بيش از 50 شهرستان مي باشد. و مركز آن شهر رشت مي باشد. داراي طبيعتي زيبا و بكر بوده كه خود سبب جذب گردشگران متعدد مي شود. فاصله رشت تا شهر مشهد حدودا 1220 كيلومتر مي باشد. اگر قصد داريد از شهر مشهد به استان گيلان حمل اثاثيه و بار داشته باشيد بايد نكات حمل و نقل بين شهري را به خوبي رعايت كنيد تا دچار مشكل نشويد. وقتي موضوع حمل بار و اثاثيه  بين شهري شهرهاي شمالي كشور است وضعيت جاده ها اهميت بيشتري پيدا خواهد كرد. زيرا در اكثر موارد جاده هاي شمالي داراي بارندگي مي باشند. بدليل  بارش باران ديد افقي كاهش مي يابد از اينرو رانندگان بايد بيش از پيش قوانين راهنمايي و رانندگي و  سرعت مطمئنه  را  رعايت نمايند.

از سوي ديگر بارش باران باعث آسيب به اثاثيه خواهد شد اگر به دقت بسته بندي نشده و از وسيله نقليه مناسب استفاده نشود. بنابراين آشنايي با وضعيت جاده ها و آب و هوا در جاده هاي منتهي به شمال كشور با اهميت تر مي باشد. همچنين گاهي اوقات به دلائل مختلف مثل همين بارندگي ممكن است جاده هاي منتهي به مقصد مسدود باشند و عدم آگاهي از آن باعث اتلاف وقت و گاهي خسارت به اثاثيه خواهد شد.

ارزانترين حمل بار و اثاثيه از مشهد به گيلان  و شمال كشور

اگر قصد خريد منزل در يكي از شهرهاي استان گيلان مثل رشت را داشته باشيد بايد با محله هاي مختلف آن آشنايي پيدا كرده و مناسب با بودجه خود بهترين مكان را برگزينيد. يكي از محله‌هايي كه نمي توان آسان از كنار آن گذشت محله منظريه رشت است. منظريه در جنوب رشت واقع شده و به دليل اينكه جزء محلات قديمي رشت است كوچه‌هاي قديمي و البته بسيار ديدني‌اي دارد. يكي ديگر از محله هاي شهر رشت محله رشتيان است كه به دليل خوش مسير بودن آن بسيار معروف شده است. و جزء مناطق بالا شهر رشت محسوب مي شود كه قيمت خانه ها در اين منطقه به نسبت بالاست.

وجود جاذبه هاي گردشگري و بكر استان گيلان باعث شده تا هرساله تعداد زيادي از گردشگران به اين منطقه بيايند. اگر اين زيبايي هاي چشم گير باعث شده تا شما تصميم به نقل مكان از مشهد به استان زيباي گيلان را داشته باشيد از شما دعوت مي كنيم كه حمل بار و اثاثيه خود را به گروه باربري نتسان بسپاريد.

ارزانترين حمل بار و اثاثيه از مشهد به گيلان  و شمال كشور

شركت حمل و نقل شهري و بين شهري نتسان با انواع متنوع از كاميون ها و خاور هاي مسقف و همچنين انواع وانت بار مانند نيسان با چادر ضدآب در همه ساعات شبانه روز در خدمت شما هموطنان عزيز مي باشد.

رانندگان و كارگران متخصص در امر اثاث كشي و چيدمان درست و اصولي بار باعث شده است شركت نستان يكي از موفقترين شركت ها در حوزه حمل و نقل جاده اي و شهري به شمار آيد. ما در صورت نياز شما به بيمه بار تمام بار و كالاي شما را بيمه خواهيم كرد تا از اين جهت هم كاملا اسوده خاطر باشيد.

شركت باربري نتسان علاوه بر حمل و اثاث كشي و اسباب كشي شما از مشهد به استان گيلان و شهرهايي مانند رشت و ...  آماده همكاري با مغازه داران و كسبه محترم  جهت حمل محصولات , سفارشات و خورده بار در سطح شهر مشهد مي باشد تا بدونه هيچ گونه دغدغه و با حداقل هزينه كالا و خوردبار خود را به شهر مقصد ارسال نمايند.

ارزانترين حمل بار و اثاثيه از مشهد به گيلان  و شمال كشور

جهت اطلاع قيمت ، استعلام قيمت و نحوه هماهنگي و درخواست خودروي مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با كارشناسان ما در تهران يا مشهد  با شماره تلفن هاي زير تماس گرفته و يا از طريق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصوير و يا در صفحه اول سايت با ما در ارتباط باشيد .

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۷ تير ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۰۷:۲۵ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی