باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد به بندرعباس با افتخار اعلام مي نماييم كه باربري مشهد به بندرعباس و تمامي شهرهاي استان هرمزگان ارزانترين باربري حال حاضر كشور مي باشد باربري مشهد به هرمزگان داراي صدها ناوگان حمل و نقل شهري و بين شهري مي باشد كه در حدود يك دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاري نتسان آغاز به فعاليت نمود.

باربري مشهد به استان هرمزگان و شهر بندرعباس با ارزانترين قيمت و تا 70% تخفيف كالا و اثاثيه شما را حمل و جابجا مي نمايد: بندرعباس مركز استان هرمزگان در جنوب ايران قرارگرفته است. شهر بندرعباس مركز شهرستان بندرعباس و يكي از نام‌هاي پيشين آن بندر گمبرون بوده‌است.

باربري مشهد به استان هرمزگان و شهر ميناب با ارزانترين قيمت و تا 70% تخفيف كالا و اثاثيه شما را حمل و جابجا مي نمايد: ميناب يكي از شهرهاي استان هرمزگان در جنوب ايران و مركز شهرستان ميناب است. ميناب دومين شهر بزرگ هرمزگان و سرزميني جلگه‌اي است كه به‌علت داشتن منابع آب شرب به‌ويژه رودخانه ميناب، يكي از قطب‌هاي كشاورزي هرمزگان است و از قديم «گلستان جنوب» هم خوانده مي‌شد.

باربري مشهد به استان هرمزگان و شهر دهبارز با ارزانترين قيمت و تا 70% تخفيف كالا و اثاثيه شما را حمل و جابجا مي نمايد: دِهبارز نام ديگر شهر رودان، مركز شهرستان رودان در استان هرمزگان ايران است. اين شهر در بخش مركزي شهرستان رودان قرار دارد. شهر رودان در سال ۱۳۶۱ از تجميع روستاهاي دهبارز، معزآباد، گلستان، بند مير و بند ملا تشكيل شد. بعدها روستاي سنگي كه خود محله مستقل و پرجمعيت بود كه تشكيل شده از محله شهرك؛ بندميرالي و رگو ييه كه بيش از همه روستاها اين شهرستان جمعيت داشت نيز به شهر رودان پيوست و همچنان محله اي غريبه براي مسؤلين اين شهرستان مي باشد. اين شهر در سال ۱۳۶۹ و پس از ارتقاي بخش رودان به شهرستان، مركز شهرستان رودان قرار گرفت.

باربري مشهد به استان هرمزگان و شهر بندر لنگه با ارزانترين قيمت و تا 70% تخفيف كالا و اثاثيه شما را حمل و جابجا مي نمايد: بندرلنگه يكي از شهرهاي استان هرمزگان در كرانهٔ ساحلي خليج فارس، مركز شهرستان بندرلنگه و يكي از بنادر مهم در جنوب ايران است.

باربري مشهد به استان هرمزگان و شهر بندر كنگ با ارزانترين قيمت و تا 70% تخفيف كالا و اثاثيه شما را حمل و جابجا مي نمايد: بندر كُنگ يكي از شهرهاي تابعه شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان است. اين شهر كه در مختصات ۵۴ درجه و ۵۴ دقيقه طول شرقي و ۲۹ درجه و ۳۳ دقيقه عرض شمالي در كرانه ساحل خليج فارس واقع شده، يكي از بنادر تاريخي و تجاري استان هرمزگان و نيز يكي از قديمي‌ترين بنادر ايران محسوب مي‌شود.

باربري مشهد به استان هرمزگان و شهر پارسيان با ارزانترين قيمت و تا 70% تخفيف كالا و اثاثيه شما را حمل و جابجا مي نمايد: پارسيان شهري در استان هرمزگان ايران است. اين شهر مركز شهرستان پارسيان است.

باربري مشهد به استان هرمزگان و شهر بندر جاسك با ارزانترين قيمت و تا 70% تخفيف كالا و اثاثيه شما را حمل و جابجا مي نمايد: بندر جاسك (به بلوچي: جاشك) يكي از شهرهاي استان هرمزگان در جنوب ايران است كه در كنار كرانه‌هاي درياي مكران قرار دارد. اين شهر در بخش مركزي شهرستان جاسك قرار دارد؛ و از شهرهاي بندري با قدمت و استراتژيك ايران مي‌باشد. از نام‌هاي تاريخي و قديمي اين شهرستان مي‌توان به جاشك، بنگلان و مكران اشاره كرد.

باربري مشهد به استان هرمزگان و شهر بندر خمير با ارزانترين قيمت و تا 70% تخفيف كالا و اثاثيه شما را حمل و جابجا مي نمايد: بندر خَمير يكي از شهرهاي زيباي استان هرمزگان در جنوب ايران مي باشد. اين شهر در فاصله ۹۵ كيلومتري جنوب غربي بندرعباس و ۱۱۰ كيلومتري شرق بندرلنگه واقع شده و مركز شهرستان خمير است. بندرخمير به واسطه ي مجاورت با بزرگترين تالاب دريايي ايران و خاورميانه و زندگي توآم با احترام مردم نسبت به تالاب در بهمن ماه سال 97 توانست عنوان اولين شهر ملي تالابي ايران را كسب كند.

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۲۲:۵۲ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی