باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

 

باربري مشهد به اروميه با بيش از 10 سال سابقه درخشان در حمل و نقل كالا و اثاثيه منزل شهري و بين شهري از مبدا مشهد به اروميه و تمام شهرهاي استان اروميه در خدمت شما همشهريان عزيز مي باشد در اين مطلب به موضوعات اروميه-خوي-بوكان-مهاباد-مياندواب-سلماس-پيرانشهر-نقده-تكاب-ماكو-سردشت-اشنويه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمديار خواهيم پرداخت . ضمنا ما كليه خدمات خود را از جمله انواع حمل بار و اسباب كشي از مشهد به اروميه توسط باربري مشهد با نام تجاري نتسان را با ضمانت و 100% تضمين شده در اختيار مشتريان عزيز قرار مي دهيم ما در مجموعه عظيم باربري مشهد همواره در كنار شما خواهيم بود. 
باربري مشهد به اروميه با نام تجاري نتسان همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه خدمات بسته بندي اصولي و حرفه ايي بار – بيمه نامه معتبر - بارنامه معتبر حمل بارهاي سنگين و نامتعارف و ... در خدمت شما بزرگواران باشد در حال حاضر ما آماده حمل هرنوع بار شما عزيزان از مبدا مشهد به شهرهاي اروميه-خوي-بوكان-مهاباد-مياندواب-سلماس-پيرانشهر-نقده-تكاب-ماكو-سردشت-اشنويه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمديار مي باشيم . ما در باربري مشهد با نام تجاري نتسان با بيش از 10 سال سابقه درخشان انواع جابجايي بار با خاور مسقف - خاور روباز – كاميونت – كاميون - تريلي و ده چرخ را براي مشتريان خود تدارك ديده ايم .

باربري مشهد به اروميه - حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به اروميه توسط مجموعه بزرگ باربري مشهد با نام تجاري نتسان صورت ميگيرد كه داراي بيش از 10 سال حضور موفق در جاده هاي مشهد و حومه مي باشد تخفيف استثنايي - كيفيت كار - منظم و سريع بودن اولويت خدمات ما جهت باربري مشهد به اروميه مي باشد.

يكي از كلان‌شهرهاي ايران، مركز استان آذربايجان غربي و شهرستان اروميه در شمال غربي ايران كه در منطقه آذربايجان واقع شده‌است. اين شهر طبق سرشماري سال ۱۳۹۵ با ۷۳۶٬۲۲۴ نفر جمعيت، دهمين شهر پرجمعيت ايران و دومين شهر پرجمعيت منطقهٔ شمال‌غرب ايران به‌شمار مي‌آيد. اروميه با ۱۳۳۲ متر ارتفاع در غرب درياچه اروميه، در دامنه كوه سير و در ميان دشت اروميه قرار گرفته‌است. هواي اروميه در تابستان نسبتاً گرم و در زمستان سرد است.
در سده‌هاي گذشته رخدادها و حوادث متعددي از قبيل اشغال توسط عثماني‌ها و روس‌ها را تجربه كرده‌است. اين شهر به سبب موقعيت مناسب كه در ميان شاه‌راه ارتباطي قفقاز، ميان‌رودان و آسياي صغير داشته در گذشته از مراكز تجاري منطقه به‌شمار مي‌رفته‌است. نقل مهم‌ترين سوغات اروميه است.
اروميه به عنوان شهر داراي اولين بيمارستان به شيوه نوين، نخستين مركز آموزش پزشكي، اولين مدرسه به شيوه نوين، اولين شبكه تلويزيون محلي، اولين نشريه محلي در ايران، پايتخت واليبال ايران، دومين شهر پرترافيك ايران شناخته مي‌شود. دارالنشاط ، پاريس ايران ، شهر آب ، شهر اديان، مذاهب و اقوام از القاب اروميه است. اروميه مدتي در دوره پهلوي به رضائيه تغيير نام داد.
رودخانه شهرچاي يا برده سور از دره بيقار تركيه سرچشمه مي‌گيرد و پس از عبور از ناحيه كوهستاني دشت اروميه از ميان شهر عبور مي‌كند و به درياچه اروميه مي‌ريزد. 
آب وهواي اروميه از نوع مديترانه‌اي با باران بهاره
آب و هواي اروميه با متوسط درجه حرارت ۸/۹ درجه سانتي‌گراد در تابستان تقريباً گرم و در زمستان سرد است. دوره بارندگي از اواخر مهر و ابتداي آبان شروع شده و تا خرداد ادامه دارد. ميانگين دوره بارش ۹۳ روزه در اروميه ۳۶۰ ميلي‌متر و ميانگين بارش بلندمدت اروميه ۲۳۸/۲ ميلي‌متر است. روزهاي يخبندان اروميه در آبان ۱۹ روز، در آذر ۲۷ روز، در دي ۳۰ روز، در بهمن ۲۸ روز، در اسفند ۱۴ روز و در فروردين ۶ روز است. در مجموع ۱۲۰ روز از سال در اروميه يخبندان است. ميانگين سرعت باد در اروميه ۱۰/۵ متر بر ثانيه است؛ كه ارديبهشت و اسفند با ۱۶ متر بر ثانيه حداكثر سرعت باد و دي و بهمن با ۷ متر بر ثانيه حداقل سرعت باد را دارند. 

باربري مشهد به اروميه - در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در مجموعه بزرگ باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته اييم تا بتوانيم انواع خدمات حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به اروميه - حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به اروميه-اروميه-خوي-بوكان-مهاباد-مياندواب-سلماس-پيرانشهر-نقده-تكاب-ماكو-سردشت-اشنويه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمديار و .. را با ارزانترين قيمت و تا 10% تخفيف ويژه و زير قيمت ساير همكاران در سطح شهر مشهد تقديم مشتريان نماييم. توصيه مي نماييم حتما و حتما قبل از اينكه تصميم به درخواست سفارش هر نوع خودروي سبك و سنگين را از هر شخص و شركتي نماييد با شماره 09150276300 – 05136633333  تماس برقرار كنيد تا از ليست قيمت با تخفيف ويژه  و 70% اين مجموعه مطلع و بعد از مقايسته نسبت به سفارش خودرو مورد نظر اقدام نماييد.

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۳۳:۴۳ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی