باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

 

 

باربري مشهد به كرمان با بيش از 10 سال سابقه درخشان در حمل و نقل كالا و اثاثيه منزل شهري و بين شهري از مبدا مشهد به كرمان و تمام شهرهاي استان كرمان در خدمت شما همشهريان عزيز مي باشد در اين مطلب به موضوعات سيرجان -رفسنجان - جيرفت - بم - زرند - كهنوج - شهربابك - بافت - بردسير- بروات- راور- محمدآباد خواهيم پرداخت . ضمنا ما كليه خدمات خود را از جمله انواع حمل بار و اسباب كشي از مشهد به كرمان توسط باربري مشهد با نام تجاري نتسان را با ضمانت و 100% تضمين شده در اختيار مشتريان عزيز قرار مي دهيم ما در مجموعه عظيم باربري مشهد همواره در كنار شما خواهيم بود.

باربري مشهد به كرمان با نام تجاري نتسان همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه خدمات بسته بندي اصولي و حرفه ايي بار – بيمه نامه معتبر - بارنامه معتبر حمل بارهاي سنگين و نامتعارف و ... در خدمت شما بزرگواران باشد در حال حاضر ما آماده حمل هرنوع بار شما عزيزان از مبدا مشهد به شهرهاي سيرجان -رفسنجان - جيرفت - بم - زرند - كهنوج - شهربابك - بافت - بردسير- بروات- راور- محمدآباد مي باشيم . ما در باربري مشهد با نام تجاري نتسان با بيش از 10 سال سابقه درخشان انواع جابجايي بار با خاور مسقف - خاور روباز – كاميونت – كاميون - تريلي و ده چرخ را براي مشتريان خود تدارك ديده ايم .

باربري مشهد به كرمان - حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به كرمان توسط مجموعه بزرگ باربري مشهد با نام تجاري نتسان صورت ميگيرد كه داراي بيش از 10 سال حضور موفق در جاده هاي مشهد و حومه مي باشد تخفيف استثنايي - كيفيت كار - منظم و سريع بودن اولويت خدمات ما جهت باربري مشهد به كرمان مي باشد.


كرمان نام منطقه‌اي در پارسي باستان: كارمانيا(كارمانا) يكي از كلانشهرهاي ايران و مركز استان كرمان پهناورترين استان ايران درجنوب شرقي اين كشور واقع است. جمعيت اين شهر طبق سرشماري بر اساس آمار سال ۹۵ معادل ۷۳۸٬۷۲۴ نفر بوده‌است. كرمان يكي از پنج شهر تاريخي ايران است. كرمان يكي از قطبهاي عمل‌هاي سخت پزشكي پيوند اعضا در ايران است.وسعت شهر كرمان حدود ۲۴۰ كيلومتر مربع است و به دليل وسعت شهري و جمعيت، اين شهر جزو كلانشهرهاي ايران طبقه‌بندي شده‌است. حاشيه‌نشيني مهم‌ترين مشكل شهر كرمان است.كرمان به عنوان پايلوت دولت الكترونيك انتخاب شده‌است و در برنامه‌هاي توسعه كشور بايد به شهري الكترونيكي تبديل شود. شهر كرمان با ۱۷۶۰ متر ارتفاع از سطح دريا، چهارمين مركز استان مرتفع در ايران به شمار مي آيد .

ريشه نام كرمان

كرمان در گذشته نام‌هاي ديگري چون كجاران (بم)، كرمانيا، كارمانا و گواشير داشته‌است. نام كرمان را در كتيبه‌هاي داريوش مي‌توان ديد. در آنجا كرمان نام ناحيه‌اي است كه از آن چوب ياك براي كاخ‌هاي هخامنشي حمل مي‌شود. نوشته‌هاي يوناني هم آن را كرمان خوانده و مردم كرمان را تيره‌اي از پارسيان گفته‌اند. از ريشه كر (كر به اوستا و كري به سانسكريت) چندين واژهٔ سانسكريت در دست است و بر اين مبنا چند فرض در رابطه با معناي واژهٔ كرمان در دست است:

در كتاب شاهنامه فردوسي در بخش پادشاهي اشكانيان از كرمان با نام كجاران (بم) ياد شده‌است و دليل تغيير نام آن به كرمان اينگونه در بيتي آورده شده‌است:

«چو يك چند بگذشت بر هفتواد بر آواز آن كرم كرمان نهاد»

كرمن به معني كار و كوشش و وظيفه و نيز كاركن و كوشا، كرمينه به معني ماهر و استاد، كرمان بندا به معني كاربنده يا وظيفه‌شناس و واژه‌هاي ديگر كه از كرمان ساخته شده‌اند، همه معني كار و كوشش را مي‌رسانند و بنابراين كرمان به معناي سرزمين كوشش و كار است.

ريشهٔ ديگر كر كه به اوستايي «كر» به سانسكريت «كري» تلفظ مي‌شود و به معني بريدن و كشتن و جنگيدن است و واژه‌هاي كارد، پيكار و كارزار نيز از آن است كه بر اين مبنا كرمان به معناي سرزمين جنگ و پيكار است.

فرض سوم اين است كه كرمان واژه‌اي اسطوره‌اي است و از واژهٔ كريمان پدر نريمان گرفته شده‌است. چنان‌كه در فرهنگ آنندراج مي‌خوانيم: كريمان پدر نريمان آن شهر را به نام خود بنا نهاده. بر اين مبنا بايد فرض كرد كه در اوستا و سانسكريت، كرمان به معناي كوشا، و نريمان به معناي مردانه باشد.

به باور فريدون جنيدي پژوهشگر زبان‌هاي باستاني و ايران‌شناس، واژهٔ كرمان از كِر به معناي كوه و مان (پسوند مكان) تشكيل شده و به معناي سرزمين كوهستاني است كه با توجه به موقعيت كوهستاني شهر و استان كرمان بيش از ديگر فرضيه‌ها مقرون به واقعيت مي‌نمايد

موقعيت جغرافيايي و تقسيمات سياسي

استان كرمان در جنوب شرقي فلات مركزي و بين ۵۳ درجه و ۲۶ دقيقه تا ۵۹ درجه و ۲۹ دقيقه طول شرقي و ۲۵ درجه و ۵۵ دقيقه تا ۳۲ درجه عرض شمالي قرار دارد. اين استان از شمال به استان‌هاي خراسان جنوبي و استان يزد، از شرق به استان سيستان و بلوچستان، از غرب به استان فارس و از جنوب به استان هرمزگان محدود مي‌شود. مساحت استان كرمان در سال ۱۳۸۸ معادل ۱۸۳٫۱۹۳ كيلومتر مربع بوده و از لحاظ وسعت بزرگ‌ترين و پهناورترين استان كشور به حساب مي‌آيد. اين استان در تقسيمات كشوري سابق ايران استان شماره ۸ كشور بود.

 باربري مشهد به كرمان - در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در مجموعه بزرگ باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته اييم تا بتوانيم انواع خدمات حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به كرمان - حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به -كرمان-سيرجان -رفسنجان - جيرفت - بم - زرند - كهنوج - شهربابك - بافت - بردسير- بروات- راور- محمدآبادو ... را با ارزانترين قيمت و تا 10% تخفيف ويژه و زير قيمت ساير همكاران در سطح شهر مشهد تقديم مشتريان نماييم. توصيه مي نماييم حتما و حتما قبل از اينكه تصميم به درخواست سفارش هر نوع خودروي سبك و سنگين را از هر شخص و شركتي نماييد با شماره 09150276300 – 05136633333  تماس برقرار كنيد تا از ليست قيمت با تخفيف ويژه  و 70% اين مجموعه مطلع و بعد از مقايسته نسبت به سفارش خودرو مورد نظر اقدام نماييد.

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۱۵:۵۵ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی