باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد به خوزستان با افتخار اعلام مي نماييم كه باربري مشهد به خوزستان و تمامي شهرهاي استان خوزستان ارزانترين باربري حال حاضر كشور مي باشد باربري مشهد به خوزستان داراي صدها ناوگان حمل و نقل شهري و بين شهري مي باشد كه در حدود يك دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاري نتسان آغاز به فعاليت نمود.

باربري مشهد به اهواز و استان خوزستان با ارزانترين قيمت و تا 70% تخفيف كالا و اثاثيه شما را حمل و جابجا مي نمايد: اهواز يكي از كلان‌شهرهاي ايران است، كه در بخش مركزي شهرستان اهواز قرار دارد و از سال ۱۳۰۳ تا كنون به‌عنوان مركز استان خوزستان شناخته مي‌شود. جمعيّت اين شهرستان طبق سرشماري مركز آمار ايران در سال ۱۳۹۵ حدود ۱٬۳۰۳٬۰۰۰ نفر مي‌باشد ، كه به‌عنوان هفتمين شهر پرجمعيت ايران به‌شمار مي‌آيد.

باربري مشهد به دزفول و استان خوزستان با ارزانترين قيمت و تا 70% تخفيف كالا و اثاثيه شما را حمل و جابجا مي نمايد: دزفول شهري در جنوب غربي ايران است، كه با مساحت ۴۷۶۲ كيلومتر مربع، سي‌امين شهر پرجمعيت كشور محسوب مي‌شود و در كنار رودخانه دز، در بخش‌هاي جلگه‌اي استان خوزستان واقع شده‌است. اين شهر در ارتفاع ۱۴۳ متري از سطح دريا مستقر مي‌باشد و از شهرهاي شمالي خوزستان بشمار مي‌آيد.

باربري مشهد به آبادان و استان خوزستان با ارزانترين قيمت و تا 70% تخفيف كالا و اثاثيه شما را حمل و جابجا مي نمايد: آبادان شهري در استان خوزستان و جنوب‌غرب ايران، مركز شهرستان آبادان و از مناطق آزاد بازرگاني ايران است كه بر جزيره‌اي هم‌نام خود در ۵۳ كيلومتري خليج فارس در نزديكي با مرزهاي عراق و كويت جاي گرفته‌است. اين شهر همچنين داراي فرودگاه و بندر است و به دليل داشتن پالايشگاه نفت و پتروشيمي راهبردي بودن و هم‌مرزي با كشور عراق، از زمان جنگ جهاني دوم يكي از مهم‌ترين شهرهاي خاورميانه و ايران بوده‌است. يكي از بزرگ‌ترين پالايشگاه‌هاي نفت جهان در اين شهر قرار دارد. نفت از اغلب مناطق خوزستان با لوله به اين شهر مي‌رسد و پس از تصفيه به كليه جهان صادر مي‌شود. نزديكترين شهر به آبادان، خرمشهر است كه حدود ۱۵ كيلومتر با اين شهر فاصله دارد.

باربري مشهد به ماهشهر و استان خوزستان با ارزانترين قيمت و تا 70% تخفيف كالا و اثاثيه شما را حمل و جابجا مي نمايد: بندر ماهشَهر شهري است كه در جنوب استان خوزستان كشور ايران با طول جغرافيايي ۴۹ درجه و ۱۳ دقيقه و عرض جغرافيايي ۳۰ درجه و ۳۳ دقيقه واقع شده‌است. شهر ماهشهر، مركز شهرستان بندر ماهشهر است. ارتفاع اين شهر از سطح دريا حدود ۳ متر مي‌باشد. ماهشهر كنوني شامل دو بخش مي‌باشد، ماهشهر قديم و ديگري موسوم به ناحيهٔ صنعتي. بندر ماهشهر داراي مساحت ۲۷۱۳ هكتار مي‌باشد كه پس از اهواز، دزفول و بهبهان وسيع‌ترين شهر خوزستان است. بندر ماهشهر داراي ۳۷۲ هكتار بافت فرسوده‌است كه مساحت زيادي مي‌باشد و حدود ۱۵٪ كل مساحت شهر است.

باربري مشهد به خرمشهر و استان خوزستان با ارزانترين قيمت و تا 70% تخفيف كالا و اثاثيه شما را حمل و جابجا مي نمايد: خُرَّمشَهر يكي از شهرهاي جنوبي استان خوزستان و مركز شهرستان خرمشهر است. اين شهر در محل تلاقي رودخانه‌هاي اروندرود و كارون و در ناحيه‌اي باتلاقي و پست در دلتاي رودخانهٔ اروندرود قرار گرفته و ۲۳ كيلومتر مربع مساحت دارد.

باربري مشهد به انديمشك و استان خوزستان با ارزانترين قيمت و تا 70% تخفيف كالا و اثاثيه شما را حمل و جابجا مي نمايد: انديمِشك از شهرهاي شمال استان خوزستان است و در ارتفاع ۱۷۶ متري از سطح دريا، در كوه‌پايه زاگرس مياني قرار گرفته‌است. انديمشك داراي سه سد با نام‌هاي كرخه، دز و بالارود است.

باربري مشهد به ايذه و استان خوزستان با ارزانترين قيمت و تا 70% تخفيف كالا و اثاثيه شما را حمل و جابجا مي نمايد: ايذه، از شهرهاي استان خوزستان است كه در مناطق كوهستاني اين استان قرار دارد. شهرستان ايذه در جنوب غرب ايران است كه پيشينه تاريخي آن بنادر پژوهش‌هاي انجام شده. وجود آثار و سنگ‌نبشته‌هاي باستاني مربوط به دوران ايلاميان مي‌باشد. نام قديمي اين شهر در زمان اتابكان مال امير (مالِمير) نيز ناميده مي‌شود. ايذه همچنين پايتخت حكومت اتابكان بوده‌است. ايذه به دليل موقعيت خاص جغرافياي و سياسي خاص مورد توجه پادشاهان و بزرگان دوران گذشته نيز بوده و از جمله افراد بانفوذ اين شهرستان در دهه‌هاي گذشته و تا پيش از انقلاب مي‌توان به آمحمد جوادخان درگاهي اشاره نمود كه به مدت ۴۶ سال از طرف حكومت مسيوليت حكمراني بر گرمسيرات بختياري و رياست ايل ديناران را بر عهده داشت. مردم اين شهرستان اكثر از طوايف ديناراني باب و طايفه اورك مي‌باشند.

امتیاز:
بازدید:
[ ۹ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۴۲:۳۸ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی