باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد كرج و استان البرز يك از موفقترين باربري هايي مي باشد كه سالهاست در اين مسير به سرويس دهي به هموطنان عزيز مشغول مي باشد. سرويس هاي زيادي اين مسير باعث شده است كه اين مجموعه فكر راه حلي براي كاهش هزينه و نرخ كرايه اين مسير بيفتند و تاكنون تلاش نموده اند تا با گرفتن مسير در برگشت يعني از استان كرج به مشهد قيمت رفت را نيز به شدت كاهش دهد كه تا حدود زيادي نيز موفق بوده است.

موسسه ن باربريتسان نامي شناخته شده در بين هموطنان عزيز در دو شهر مشهد و تهران مي باشد به ادعاي همين هموطنان عزيز آنچه كه باعث اين شهرت شده است دو عامل اساسي در كنار ساير خدمات اين مجموعه بوده است:

 1- قيمت و كرايه و نرخنامه بسيار پايين تر از ساير باربري هاي سطح كشور كه هم اكنون باربري نتسان كه نام تجاري همان باربري بين شهري و درون شهري از مبدا مشهد و تهران به سراسر كشور مي باشد به عنوان ارزان ترين باربري ايران شناخته شده است.

 2- دقت در سرويس دهي و سرعت عمل بسيار بالاي اين باربري به علت داشتن تعداد زيادي انواع مختلف ماشين از جمله ماشين هاي سبك نيسان وانت بار و ماشين هاي سنگين خاور مسقف كاميون تريلي ده چرخ .

در كنار موارد فوق باربري مشهد كرج البرز به علت اموزش هاي ويژه كارگران خود توانسته است رضايت بسيار خوبي را در برخورد با مشتريان و اخلاق مداري از ان خود نمايد . كليه كارگران و رانندگان باربري نتسان كاملا ماهر مي باشد و به خوبي در كار خود مهارت دارند و مسلط دارند.

گرچه شايد عده اي تصوير نمايند حمل بار و اثاث كشي كاري مي باشد كه نياز به هيچ گونه تخصص ندارد اما تجربه نشان داده است بسيار مهم و با اهميت مي باشد كه هرگونه جابجايي بار و يا اثاثيه بايد اصولي باشد و  عدم رعايت درست آن باعث خسارت به بار مشتري شده و باعث نارضايتي مي شود.  

باربري نتسان با داشتن ده ها اكيپ آماده به كار در هر ساعتي از شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت هموطنان عزيز مي باشد. و با توجه به اينكه هزينه و كرايه اين باربري به شدت پايين تر از ساير باربري هاي سطح كشور مي باشد , شما هموطنان عزيز مي توانيد بدون هيچ گونه نگراني از سرويس هاي اين مجموعه از مبدا مشهد و تهران به سراسر كشور و مخصوصا مسير مشهد به استان البرز و كرج و كمال‌شهر، نظرآباد و محمدشهر ماهدشت مشكين‌دشت هشتگرد چهارباغ شهر جديد هشتگرد اشتهارد گرمدره گلسار كوهسار استفاده نماييد

اما اگر تصميم دارين بار اثاثيه خرده بار و اثاث كشي و اسباب كشي نمايد از شهر مشهد به استان البرز و يا هركدام از شهرهاي اين استان بايد بدانيد شما حق انتخاب فقط يك مسير اصلي را داريد

مسير 1     946 كيلومتر     10 ساعت و 31 دقيقه

اين مسير در تصوير شاخص كاملا شناخته شده مي باشد.    

بار ديگر در انتها حساسيت حمل بار بين شهري و مخصوصا در مسيرهاي طولاني را يادآور مي شويم چيدمان اصولي بار بسيار مهم مي باشد نوع وسيله نقليه مناسب بار و همچنين داشتن بيمه و بارنامه معتبر از ديگر ملزومات يك حمل بار مطمئن و بدون دردسر بين شهري مي باشد.  

باربري نتسان با افتخار اعلام ميدارد كه در تمام اين سالهاي خدمت رساني , سرويس دهي به هموطنان عزيز را با كمال دقت و حساسيت انجام داده است و حتي يك مورد شكايت از سمت هموطنان عزيز مبني بر قصور كارگران و اضافه قيمت گزارش نشده است و آن به دليل دقت و نظارت مجموعه مديران اين مجموعه بوده است.

باربري نتسان با اعتقاد به اينكه با كاهش كرايه ميتواند مشتريان بيشتر جذب نمايد و اين افزايش مشتريان باعث افزايش درامد شركت خواهد شد اين راه را ادامه داده است و انشالله ادامه خواهد داد

امتیاز:
بازدید:
برچسب: خاور از مشهد به كرج،
موضوع:
[ ۵ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۵۷:۰۴ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی